جاهای لاکچری و لوکس کیش

جاهای لاکچری و لوکس کیش

کیش با همه جذابیت‌هایی که در خودش دارد تبدیل به قطب گردشگری جنوب کشور شده است. جزیره‌ای که ترکیب بی نظیری از مدرنیته و سنتی در کنار هم بوده و پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای است. جاهای لاکچری و لوکس کیش از جمله جذاب‌ترین بخش‌های سفر به کیش به حساب می‌آید.

گشتن در میان جاهای لوکس کیش مطمئناً شما را بسیار هیجان زده خواهد کرد. از کشتی کروز کف شیشه‌ای بگیر تا بزرگ‌ترین رستوران جهان که در کیش قرار گرفته‌اند بی شک سفر به کیش را به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان تبدیل خواهد کرد.

با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید تا با هم گشتی در میان جاذبه های لوکس کیش بزنیم.

تفریحات لوکس و لاکچری کیش

کیش تفریحات مختلف آبی و غیر آبی زیادی دارد که هر یک جذابیت و هیجان خاص خودش را دارد. تفریحاتی که شاید قیمت آن کمی بالا به نظر بیایند و لاکچری محسوب شوند اما طرف‌داران بسیار زیادی دارند.

تجربه هر یک از این تفریحات آبی و تفریحات غیر آبی هر چند هزینه زیادی برایتان داشته باشند اما خاطره خوشی که برایتان به یادگار می‌گذارند کاملاً ارزشش را دارد تا چنین هزینه‌ای را برای این تفریحات کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

غواصی و سفر به دنیای زیر آب

غواصی از تفریحات لاکچری کیش

کمتر کسی پیدا می‌شود که حرف از غواصی باشد اما خیلی دلش نخواهد که حتی برای یکبار هم که شده آن را امتحان کند. اگر شما از آن‌هایی هستید که دوست دارید این تجربه هیجان‌انگیز را داشته باشید امکان تجربه این تفریح لوکس و لاکچری کیش برایتان وجود دارد. تماشای انواع ماهی‌های رنگارنگی که در آب‌های خلیج فارس زندگی می‌کنند، مرجان‌ها، صدف‌ها و انواع حیوانات آبزی حسابی غواصی را در کیش جذاب کرده است.

برای غواصی در کیش نیازی نیست تا از قبل آموزش دیده باشید. در کیش سایت‌های مختلفی برای غواصی وجود دارد که هر یک از آن ها لباس‌ها و لوازمی که برای غواصی نیاز است را در اختیار شما می‌گذارند و نیازی نیست تا چیزی برای غواصی تهیه کنید.

قبل از شروع غواصی هم آموزش‌هایی از سمت مربی داده می‌شود که اگر به دقت به حرف‌های مربی گوش کنید به راحتی می‌توانید غواصی کنید و لذت ببرید. همچنین در طول مدت غواصی مربی نیز همراه شما خواهد بود و با خیال راحت می‌توانید برای یک غواصی بی نظیر در کیش برنامه ریزی کنید.

پاراسل سواری

پاراسل سواری از جاهای لاکچری کیش

پاراسل سواری جزو تفریحات محبوب کیش محسوب می‌شود. در این تفریح که به صورت دسته جمعی و خانوادگی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید به کمک یک چتر بر بالای خلیج فارس به پرواز در خواهید آمد.

پاراسل شامل یک چتر است که بر یک قایق موتوری بسته می‌شود و با حرکت سریع قایق چتر به پرواز در می‌آید و از آن بالا می‌توانید منظره جذابی از دریا و اطراف آن را ببینید. علاوه بر این می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه عکس‌های جذابی هنگام پرواز بگیرید و یادگاری خاطره انگیزی از سفرتان به کیش و این تفریح داشته باشید.

جت اسکی در کیش

تفریحات و جاهای لاکچری کیش

جت اسکی از تفریحات لوکس آبی کیش به حساب می‌آید. این تفریح برخلاف دیگر تفریح‌ها مناسب هر کسی نیست و می‌بایست از قبل به کمک مربیان آموزش ببینید تا بتوانید به تنهایی بروی آب اسکی کنید. جت اسکی از جاهای لاکچری کیش است که می‌تواند تجربه آن لحظات خاطره انگیزی را برایتان ایجاد کند.

به طور کلی بهتر است در سفرتان به کیش سری به کلوپ‌های دریایی و ساحلی کیش بزنید و تا از بین تفریحات متنوعی که ارائه می‌کنند چندتایی از آن را تجربه کنید. تجربه هر کدام از تفریحات به نوبه خود می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

سافاری کیش

سافاری از تفریحات لوکس کیش

سافاری هم از جاهای لوکس کیش به حساب می‌آید که اتفاقاً علاقه‌مندان زیادی هم دارد. سافاری در منطقه بیابانی کیش قرار گرفته و بیش از ۱۰ نوع بازی متفاوت در آن وجود دارد که برای سنین مختلف مناسب هستند. اگر علاقه‌مند به سرعت و هیجان هستید سری به پارس سافاری کیش بزنید. انواع ماشین‌های لندکروز و چند دیفرانسیلی وجود دارد که در مسیرهای پر پیچ و خم بیابانی می‌توانید حسابی گاز بدهید و آدرنالین خونتان رو بالا ببرید.

انواع موتورهای چهارچرخ هم وجود دارد که افراد مبتدی‌تر می‌توانند از آن ها استفاده کنند. البته سافاری فقط به ماشین‌ها خلاصه نمی‌شود و شتر سواری هم از قسمت‌های جذاب این مجتمع تفریحی بوده که می‌توانید آن را هم امتحان کنید.

از دیگر بازی‌های این مجموعه می­توان به پینت بال، بانجی شوتینگ، ترامپولین، کارتینگ، فوتبال حبابی و… اشاره کرد. سافاری کیش از بهترین سافاری‌های موجود در ایران است پس برای استفاده از این تفریح مهیج کیش اصلاً شک نکنید.

آدرس پارس سافاری کیش: بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز۳ صنعتی

پارک آبی کیش

پارک آبی روباز از جاهای لوکس کیش

پارک آبی روباز کیش یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای یک تفریح هیجان‌انگیز در کیش انتخاب کنید. این پارک آبی هم برای آقایان و هم برای بانوان در سانس‌های متفاوت قابل استفاده است و از جاهای لاکچری کیش و یکی از جذاب ترین پارک های کیش بوده که می‌توانید در برنامه سفرتان آن را جای دهید.

از این استخر می‌توانید در سانس‌های ۶ ساعته و یا ۹ ساعته استفاده کنید و از انواع سرسره‌های متفاوت آن و لذت ببرید. کل این پارک آبی روباز بوده و جزو معدود استخرهای روبازی است که امکان استفاده از آن برای بانوان هم وجود دارد و همین باعث شده تا برای بانوان بسیار جالب توجه باشد. این پارک از بهترین پارک‌های آبی ایران می‌باشد و می‌تواند برنامه سفرتان به کیش را حسابی هیجان‌انگیزتر کند.

آدرس تم پارک آبی اوشن کیش: بزرگراه خلیج فارس، میدان ابوموسی، خیابان ابوموسی، تقاطع خیابان جهان

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدنی های لاکچری کیش

کیش دیدنی های زیادی دارد. دیدنی هایی که هر کدوم جذابیت خاص خودش را دارد. کیش این شهر مدرن در کنار همه جاهای دیدنی لوکس و لاکچری جای تاریخی و سنتی هم دارد که آن هم طرفداران خود را دارد. اما اگر شما در سفرتان به دنبال این هستید که به جاهای لوکس آن بروید و بیشتر قسمت مدرن این جزیره زیبا برایتان جذاب است پیشنهاد های متفاوتی برای شما داریم.

کشتی‌های تفریحی کیش

کشتی تفریحی از جاهای لوکس و لاکچری کیش

کشتی‌های تفریحی مختلف برای مسافرانی که به کیش سفر کرده‌اند وجود دارد که تورهای تفریحی جذابی را برگزار می‌کنند. کشتی سواری را هم می­توان از جاهای لوکس کیش به حساب آورد که هم در شب و هم در روز برنامه‌های شاد و مفرحی را برای مسافران برگزار می‌کنند و چند ساعتی که بر روی آب خواهید بود لحظات شاد و مفرحی را خواهید داشت.

کشتی‌های مختلفی در کیش وجود دارد که هر یک خدمات متفاوتی را به مسافرین ارائه می‌کنند. یکی از متفاوت‌ترین این کشتی‌ها؛ کشتی کف شیشه‌ای می‌باشد که درست مانند یک آکواریوم عمل می‌کند و می‌توانید در مدتی که سوار بر آن هستید از کف کشتی به تماشای دنیای زیر آب هم بنشینید.

مجتمع آوای خلیج فارس

مجتمع آوای خلیج فارس از جاهای لوکس و لاکچری کیش

مجتمع آوای خلیج فارس مجتمع فرهنگی – تفریحی بزرگی است که در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده و خدمات متنوعی را به مسافرین خود ارائه می‌کند. از امکانات این مجتمع می‌توان به رستوران، کلوپ کودکان، اسکله، کافی‌شاپ، آمفی‌تئاتر، گیم لندز، سالن کنسرت و بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال خاورمیانه اشاره کرد. همه این امکانات در کنار هم باعث شده تا این مجتمع از جاهای لوکس کیش به حساب آید.

البته که تمام جاذبه‌های کیش به این مکان‌های لوکس ختم نمی‌شود. کیش جزیره‌ای با قدمت زیاد است که جاذبه‌های تاریخی زیادی را نیز در خود دارد. برنامه سفر به کیش زمانی براییان جذاب‌تر خواهد بود که قسمت مدرن و سنتی آن را باهم بینید. مقاله جاهای تاریخی و باستانی کیش به شما بسیار کمک خواهد کرد تا با بافت سنتی کیش هم بیشتر آشنا شوید.

آدرس مجتمع آوای خلیج فارس: انتهای بلوار اندیشه، مجموعه آوای خلیج فارس

مراکز خرید لوکس و لاکچری کیش

درست است که کیش مراکز خرید لاکچری و لوکس زیادی دارد اما نمی‌توان همه مراکز خرید کیش را هم جزو این دسته گذاشت. کم نیستند مراکز خرید قدیمی که اجناس ارزان‌تر را برای فروش دارند. اما اگر شما برای خریدتان به دنبال مکان‌هایی هستید که به نسبت لوکس‌تر هستند و لباس‌هایی از برندهای معتبر دنیا می‌خواهید باید به یک سری از مراکز خرید خاص سر بزنید.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون از جاهای لاکچری و لوکس کیش

بدون شک مرکز خرید دامون کیش را می‌توان از جاهای لاکچری کیش معرفی کرد. مرکز خریدی که نه تنها ظاهر آن بسیار شیک و مدرن است بلکه اجناس برند و با کیفیت‌های مرغوبی را نیز برای فروش دارد. این مرکز خرید چند طبقه بوده که علاوه بر مراکز تجاری امکانات رفاهی و تفریحی دیگری نیز برای خریداران فراهم کرده است.

فودکورت این مرکز خرید یکی از نقاط مثبت آن به حساب می‌آید که در فضایی زیبای سرپوشیده و بالکن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را سرو می‌کند. پیست اسکی روی یخ و وجود سالن سینما تکمیل کننده امکانات این مرکز خرید لوکس کیش است.

آدرس مرکز خرید دامون: خیابان وصال

مجتمع تجاری کوروش کیش از جاهای لوکس کیش

بازار کوروش از جاهای لوکس و لاکچری کیش

مرکز خرید کوروش که به اسم برند سنتر هم معروف است از دیگر مراکز خرید لوکس کیش است. همان‌طوری که از اسم این مرکز خرید مشخص است این مرکز پر است از برندهای معروف و محبوبی که شاید در خیلی از شهرها نتوانید اجناس مشابه آن ها را پیدا کنید.

حضور برندهای مطرح در این مرکز خرید باعث شده تا مسافران زیادی برای خرید هم که شده برنامه سفر به کیش را ترتیب دهند. این مرکز خرید به قدری بزرگ است که چند ساعتی شما را مشغول خواهد کرد و بعد از خرید برای استراحت می‌توانید خود را مهمان یک نوشیدنی خنک و یا یک وعده غذایی لذیذ در رستوران‌ها و فست‌فود مرکز خرید کنید.

آدرس پاساژ کوروش: میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس

رویا مال کیش

رویا مال از مراکز خرید لوکس و لاکچری در کیش

مرکز خرید رویا مال از مجهزترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش است که هم بین شهروندان و هم بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است. درست است که قیمت اجناس این مرکز خرید بالاست اما خرید از چنین مرکز خرید مدرنی که برندهای معروف را در خودش جای داده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند باعث شده تا این مرکز خرید همچنان طرف‌داران خاص خودش را داشته باشد.

همچنین رستوران مجلل و زیبایی در پشت بام این مرکز خرید وجود دارد که آن را خاص‌تر از قبل کرده است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید بد نیست در این مرکز خرید که از جاهای لوکس کیش است چرخی بزنید.

اگر بخواهید این مرکز خرید را به طور کامل بچرخید شاید بهتر باشد تا در نزدیکی آن اقامت داشته باشید تا هر وقت که می‌خواهید بتوانید به آن سری بزنید. در وب‌سایت لیدوماتریپ در نزدیکی این مرکز خرید اقامتگاه‌های متفاوتی وجود دارد که گزینه‌های مناسبی برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش برای شما هستند.

آدرس رویا مال: بین خیابان رودکی و خلیج فارس

رستوران‌های لوکس و لاکچری کیش

همه ما دوست داریم که غذاهای خود را در رستوران‌هایی صرف کنیم که هم غذایی لذیذ سرو می‌کنند و هم ظاهر زیبایی دارند تا نهایت لذت را از وعده غذایی که می‌خوریم ببریم. شاید برای خیلی از ما پیش آمده باشد که در سفرمان نتوانیم انتخاب کنیم که برای خوردن غذا به کدامیک از رستوران های کیش برویم. کیش هم با وجود رستوران‌های متنوع انتخاب را برای مسافرین بسیار سخت می‌کند. بیایید با چند رستوران که در جاهای لاکچری کیش قرار گرفته‌اند را بیشتر بشناسیم.

رستوران کوه نور کیش

رستوران های لاکچری و لوکس کیش

رستوران کوه نور از آن رستوران‌های خاص و جذاب کیش است که نمی‌توان از کنار آن ساده و گذشت. قدم به این رستوران که می‌گذارید درست مانند این است که وارد یک غار می‌شوید که به زیبایی نورپردازی شده است. وجود موسیقی زنده که در تمام مدت در این رستوران نواخته می‌شود به جذابیت‌های ظاهری این رستوران اضافه کرده است.

به همه این موارد منو متنوعی از غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و دریایی را هم اضافه کنید. وجود تمامی این موارد در کنار هم و صرف یک وعده غذایی لذیذ در این رستوران روز شما را خواهد ساخت. اگر به این رستوران رفتید حتماً طعم غذاهای فرانسوی آن را بچشید که این رستوران به طعم بی نظیر غذاهای فرانسوی‌اش معروف است.

آدرس رستوران کوه نور کیش: میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش

رستوران نهنگ سفید از جاهای لاکچری کیش

رستوران نهنگ سفید هم به معماری و ظاهر خاصش معروف است و می‌توان آن را هم از جاهای لاکچری و لوکس کیش دانست. این رستوران درست مانند یک نهنگ سفید است که در چند قدمی ساحل هم قرار گرفته است. علاوه بر ظاهر جذاب منوی کاملی از انواع غذاها که با کیفیت بالا و طعم بی نظیر سرو می‌شوند باعث شده تا این رستوران به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کیش تبدیل شود.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده از جاهای لاکچری و لوکس کیش

وجود بزرگ‌ترین رستوران سرپوشیده جهان در کیش بدون شک آن را تبدیل به یکی از جاهای لاکچری و لوکس کیش می‌کند. رستوران بزرگ پدیده با مساحت ۶۵۰۰ متری لقب بزرگ‌ترین رستوران سرپوشیده جهان را به اسم خود زده است. این رستوران دارای ظاهر جذابی هم هست که شبیه به دروازه ورودی بابل در ۳ هزار سال قبل است که آن را تبدیل به یکی از جاهای دیدنی کیش هم کرده است.

هیجان‌انگیزترین قسمت این رستوران میدانید کجاست؟ رستوران کف شیشه‌ای که در ارتفاع ۴۵ متری قرار دارد. درست در روبروی این رستوران یک لنگر زرد رنگی وجود دارد که بیش از ۱۰۰ تن وزن دارد که تنها در ۳۵ روز ساخته شده و باعث شده تا در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شود.

انواع غذاها در این رستوران طبخ می‌گردد که از معروف‌ترین این غذاها مربوط به غذاهای محلی و سنتی جنوبی است که خیلی‌ها را به پدیده شاندیز می‌کشاند.

آدرس رستوران پدیده: ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

خلاصه اینکه

کیش به عنوان به یکی از مدرن‌ترین مقاصد گردشگران در ایران تبدیل شده است. جاهای لوکس کیش در کنار جاذبه‌های تاریخی، سنتی و تفریحی همه مسافران با سلیقه‌های متفاوت را راضی نگه داشته و به قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل شده است. وجود تمامی این جاذبه های طبیعی، تاریخی و مدرن در کنار هم کیش را واقعا به یک مقصد تمام عیار برای سفرهای داخلی بدل کرده است.

۲.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *