جاهای دیدنی کیش در شب؛ شب کیش کجا بریم؟

شب-کیش-کجا-بریم؟

کیش یکی از جذاب‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری در ایران است که سالانه گردشگران بسیاری برای تماشای این جذابیت‌ها و زیبایی‌ها راهی این جزیره زیبا می‌شوند.

در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ قصد داریم شما را با جاهای دیدنی و جاذبه‌ های کیش در شب آشنا کنیم تا با یک شب‌ گردی متفاوت، سفری لذت بخش را تجربه کنید.

جاهای دیدنی و جاذبه‌‌ های کیش در شب

بدون شک سواحل کیش یکی از زیباترین و بی‌نظیرترین سواحلی هستند که با غروب خورشید، زیبایی آن‌ها صد چندان می‌شود. تجربه شب گردی در سواحل زیبای کیش و رفتن به جاهای مختلف آن می‌تواند تجربه‌ای جذاب و متفاوت در سفر به کیش برای شما باشد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

دوچرخه سواری، پیاده‌روی در ساحل و اسکله، رفتن به رستوران‌های کیش و کافه‌های جذاب و بسیاری از تفریحات دیگر از جمله کارهایی است که می‌توانید در یک شب گردی مهیج انجام دهید. پس اگر به دنبال تجربه یک شب بسیار متفاوت و جذاب هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

· جُنگ‌های شبانه؛ بمب شادی و هیجان در کیش

جنگ‌های-شبانه؛-بمب-شادی-و-هیجان-در-کیش

جنگ‌های شادی یکی از جاهای دیدنی و جاذبه‌ های کیش در شب است که اغلب شامل: اجرای موسیقی زنده، تقلید صدا، برنامه‌های کمدی، حرکات نمایشی، آکروبات و سایر برنامه‌های جذاب است که تقریبا هر شب از ساعت ۹ شروع شده و تا پاسی از شب ادامه پیدا می‌کند.

از آنجایی‌که شرایط جزیره کیش با سایر شهرهای ایران متفاوت است، بستر آزادتری برای برنامه سازان وجود دارد و برنامه‌ها جذاب‌تر هستند. تماشای این برنامه‌ها فضایی بسیار شاد و مفرح برای شما ایجاد می‌کند. می‌توانید بعد از خرید از بهترین مراکز خرید کیش، برای ساختن یک شب جذاب، به تماشای جُنگ‌های شادی بروید.

· اسکله تفریحی کیش؛ تماشای جذابیت دریا در شب

اسکله-تفریحی-کیش؛-تماشای-جذابیت-دریا-در-شب

یکی دیگر از جاهایی که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای یک شب گردی جذاب باشد، اسکله تفریحی کیش است. در این اسکله جذاب و تماشایی، انواع امکانات رفاهی، مناظر دیدنی و تفریحات دیگر برای گردشگران وجود دارد. قدم زدن در این اسکله و گوش کردن به صدای روح نواز دریا می‌تواند شما را غرق در لذت و آرامش کند و شبی رویایی برایتان رقم بزند.

· بولینگ مریم؛ هیجانی برای تمام سنین

بولینگ-مریم؛-هیجانی-برای-تمام-سنین

بولینگ مریم مکانی ایده‌ال برای انواع تفریحات و سرگرمی‌های متنوع است که تمام افراد از بزرگ تا کوچک را سرگرم می‌کند. این مکان جذاب، یکی از جاهای دیدنی و جاذبه‌‌ های کیش در شب است.

در این مکانِ پر از هیجان, علاوه بر بولینگ، انواع سرگرمی‌های مختلف مانند انواع بازی‌های کامپیوتری، بیلیارد، بدنسازی، کافه، رستوران، سونا، جکوزی، شهربازی و انواع موارد دیگر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

· کشتی‌های تفریحی کیش؛ تجربه لذت و هیجان بر روی کشتی

سفر به کیش بدون سوار شدن بر روی کشتی هیچ صفایی ندارد. کشتی‌های تفریحی کیش از ساعت ۲۱ تا ۱ بامداد فعالیت می‌کنند و با برنامه‌های مختلفی مانند اجرای موسیقی زنده، پذیرایی، مسابقه، جُنگ شادی، اهدای جوایز و غیره لحظاتی بسیار به یادماندنی و فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد. در ادامه چند مورد از کشتی‌های تفریحی کیش را معرفی خواهیم کرد تا در شب گردی خود در کیش حتما به این مکان‌ها سری بزنید.

۱. کشتی آکواریوم سیمرغ

کشتی آکواریوم سیمرغ

این کشتی یکی از مکان‌های جذابی است که در طبقه پایین خود دو ردیف نیمکت راحت در دو طرف یک کفی شیشه‌ای دارد که شما می‌توانید در این نیمکت‌ها نشسته و حرکت ماهی‌ها و موجودات دریایی را در زیر پاهایتان تماشا کنید. همچنین می‌توانید بر روی عرشه بنشینید و از تماشای موج‌های زیبای دریا لذت ببرید. در این کشتی تفریحی نیز انواع برنامه‌های مفرح و جذاب وجود دارد که می‌تواند شب شما را جذاب‌تر کند.

۲. کشتی تفریحی اوستا کیش

کشتی-تفریحی-اوستا-کیش

یکی از جاهای دیدنی و جاذبه‌ های کیش در شب، کشتی تفریحی اوستا کیش است. این کشتی از بزرگترین کشتی‌های تفریحی جزیره است که با یک گشت دو ساعته لحظه‌های شادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برنامه‌های این کشتی شامل شام، استندآپ کمدی، موسیقی زنده و بسیاری از برنامه‌های دیگر است.

۳. کشتی آرتمیس کیش

کشتی-آرتمیس-کیش

این کشتی تفریحی یکی از جاهای دیدنی و جاذبه ‌های کیش در شب است و یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های دریایی را در خود جای داده است. خوردن یک غذای لذیذ و خوشمزه در کنار تماشای امواج زیبای دریای نیلگون خلیج فارس می‌تواند یک تجربه بسیار متفاوت و جذاب برای شما باشد و شبی خاطره‌انگیز برایتان رقم بزند.

۴. کشتی نوید دریا

کشتی-نوید-دریا

یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی و تفریحات شبانه کیش، کشتی نوید دریا است. این کشتی تفریحی، یکی از لوکس‌ترین کشتی‌های جزیره محسوب می‌شود. این کشتی، یک کشتی سه طبقه است که با یک وعده شام لذیذ، پذیرایی خاصی از شما به عمل خواهد آورد. همچنین اجرای برنامه‌هایی جذاب، وجود پارک بازی کودکان، سالن موسیقی، سالن‌های Vip، کافی شاپ روی عرشه و بسیاری از امکانات دیگر، باعث جذابیت و محبوبیت هر چه بیشتر این کشتی تفریحی شده است.

· باغ راه ایرانی؛ سفر به کیش و تماشای تمام آثار جذاب کشور!

• باغ راه ایرانی؛ سفر به کیش و تماشای تمام آثار جذاب کشور!

باغ راه ایرانی، طولانی‌ترین باغ راه کشور است که حدود ۳۲ هکتار مساحت دارد و مکانی است که با بازدید از آن می‌توانید تمام آثار تاریخی و تماشایی مهم کشور را مشاهده کنید! جذابیت‌های این باغ از دروازه قرآن شیراز و میدان سعدی شروع و با سی‌وسه پل اصفهان، دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پلدختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه ادامه پیدا کرده و در نهایت در دروازه‌های شمیران و با دیدین سر در باغ ملی ایران پایان می‌یابد.

· کشتی یونانی کیش؛ تماشای زیباترین غروب جزیره

کشتی-یونانی-کیش؛-تماشای-زیباترین-غروب-جزیره

این کشتی معروف و جذاب یکی از جاهای دیدنی و جاذبه‌‌ های کیش در شب است. گردشگران بسیاری برای تماشای غروب آفتاب در کنار این جاذبه تماشایی، به این مکان می‌روند. این کشتی در سال ۱۳۴۵ در ساحل غربی جزیره کیش به گل نشسته و یک مکان جذاب و تماشایی را به وجود آورده است. عکاسان بسیاری برای ثبت تصاویری زیبا از لحظه غروب آفتاب در کنار این کشتی عظیم‌الجثه، در هنگام غروب، خود را به این قسمت از ساحل می‌رسانند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

· بازار گردی و رفتن به مراکز خرید؛ استفاده از تخفیفات ویژه خرید

بازار-گردی-و-رفتن-به-مراکز-خرید؛-استفاده-از-تخفیفات-ویژه-خرید

اغلب مسافران رفتن به مراکز خرید را به شب موکول می‌کنند و از این جهت مراکز خرید کیش را نیز می‌توان جزو جاهای دیدنی و جاذبه‌های کیش در شب به حساب آورد. یکی از ویژگی‌های جذاب مراکز خرید در کیش، حراج‌های وسوسه‌انگیز لوازم است که معمولا از اوایل اردیبهشت تا آخر خرداد و از اوایل مهر را آخر آذر ادامه دارد.

البته علاوه بر این از تاریخ ۱۵ تیر تا ۳۰ شهریور نیز حراج‌های متعدد تابستانی اتفاق می‌افتد که بسیار پرطرفدار است. می‌توانید با اجاره سوئیت در کیش، اقامتی آسوده و راحت را تجربه کرده و بعد از آن راهی مراکز خرید شده و از خرید در این جزیره زیبا لذت ببرید.

· پارک ساحلی مرجان؛ پارکی با نورپردازی جذاب شبانه

پارک-ساحلی-مرجان؛-پارکی-با-نورپردازی-جذاب-شبانه

این پارک بسیار زیبا در قسمت شرقی جزیره کیش قرار دارد. وجود آلاچیق‌های زیبا و اسکله بتنی مرجان، فرصت خوبی برای شماست تا آرامش دریا را در دل شب تماشا کنید و خاطره‌ای ماندگار برای خود ثبت کنید. یکی دیگر از تفریحات این پارک زیبا، دوچرخه سواری در کنار ساحل است که بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

می‌توانید شب خود را با خوردن غذاهای بین‌المللی و ایرانی، در رستوران‌های متعددی که در این پارک وجود دارد کامل کنید و از بودن در این مکان زیبا لذت ببرید.

· پارک شهر کیش؛ لذت قایق‌سواری بر روی اولین دریاچه بزرگ کیش

پارک-شهر-کیش؛-لذت-قایق-سواری-بر-روی-اولین-دریاچه-بزرگ-کیش

این پارک زیبا یکی از پارک های کیش و جاهای دیدنی و جاذبه‌ های کیش در شب است که در مرکز کیش قرار گرفته است. ۴۵ درصد از مساحت این پارک زیبا به فضای سبز اختصاص دارد و وجود آلاچیق‌ها، مبلمان شهری زیبا، شهربازی، محوطه بازی کودکان و پارکینگ باعث شده تا این پارک محبوبیت زیادی برای یک گشت شبانه داشته باشد.

همچنین اولین دریاچه بزرگ کیش در این پارک قرار دارد که می‌توانید با استفاده از اجاره قایق، از قایق سواری در این دریاچه لذت ببرید.

· پارک دلفین کیش؛ تجربه شبی مفرح و متفاوت

پارک-دلفین-کیش؛-تجربه-شبی-مفرح-و-متفاوت

یکی دیگر از تفریحات شبانه کیش، رفتن به پارک دلفین کیش است. تماشای نمایش شگفت‌انگیز دلفین‌ها و شیرهای دریایی بسیار جذاب و تماشایی است. البته این تنها جاذبه تماشایی این پارک نیست، بلکه در بازدید از این پارک زیبا می‌توانید به باغ پرندگان آن رفته و از تماشای پرندگان مختلف مانند؛ لک لک، پلیکان، توکان، قو و بسیاری از گونه‌های دیگر لذت ببرید.

همچنین می‌توانید به قسمت کاکتوس‌های این پارک رفته و از تماشای بیش از ۱۰۰ گونه گیاه زیبا غرق در زیبایی طبیعت شوید.

· کنسرت‌های جزیره کیش؛ لذت، شادی و هیجانی وصف نشدنی

کنسرت‌های-جزیره-کیش؛-لذت،-شادی-و-هیجانی-وصف-ناشدنی

یکی از تفریحات مهیج کیش، جاهای دیدنی و جاذبه‌ های کیش در شب، کنسرت‌های کیش است. به طور معمول، کنسرت‌های کیش در سه سالن اصلی جزیره برگزار می‌شود: تالار شهر کیش، تالار مجلل پرشین و آب نمای موزیکال آوای خلیج فارس.

تفریحات شبانه در کیش برای عاشقان شب!

تفریحات-شبانه-کیش

شب گردی در جزیره زیبای کیش تنها به گشت در اطراف ساحل ختم نمی‌شود، بلکه بسیاری از جاهای دیدنی وجود دارد که گشت‌وگذار در آن‌ها در شب، لذت بخش‌تر و رویایی‌تر است. اگر غاشق شب گردی هستید، در جزیره کیش می توانید یک شب گردی فوق العاده داشته باشید چرا که این جزیره حتی در شب ها نیز بسیار زنده است. در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی جاهای دیدنی و جاذبه‌ های کیش در شب، به شما کمک کنیم تا بتوانید مکان مناسبی برای شب گردی در کیش پیدا کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *