کیش کجا بریم؟

کیش-کجا-بریم؟

کیش یکی از جزایر بسیار زیبا و تماشایی خلیج فارس است که جاهای ناب و باحال بسیار زیادی دارد. درست است که کیش مدت زمان کوتاهی است که به منطقه توریستی و گردشگری تبدیل شده، اما در همین مدت کوتاه به یکی از  قطب‌های اصلی گردشگری تبدیل شده و توانسته رضایت مسافران و گردشگران را از یک مسافرت بی‌نظیر، برآورده سازد.

ما در مجله گردشگری لیدوماتریپ قصد داریم تا امروز شما را به یک سفر جذاب در کیش برده و جاهای ناب و باحال کیش را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم اهل مسافرت‌های هیجان انگیز و تجربه اتفاقات جدید هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

جاهای ناب و باحال کیش

در این مقاله قصد داریم تا فقط جاهای ناب و باحال کیش رو به شما معرفی کنیم؛ جاهایی که در شهرهای دیگر نظیرش را نخواهید دید و رفتن به آن‌ها ترکیبی از لذت و هیجان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

· شبیه ساز پرواز در کیش

شبیه-ساز-پرواز-در-کیش

یکی از جاهای ناب و باحال کیش که هر مسافری دوست دارد تا حتما آن را امتحان کند، شبیه ساز پرواز کیش است. اگر دوست دارید تا کنترل یک هواپیمای بویینگ ۷۳۷ یا ایرباس ۳۲۰ را در اختیار بگیرید و تجربه فوق‌العاده هیجان‌انگیز خلبانی را تجربه کنید، پس به هیچ عنوان این شبیه ساز پرواز را از دست ندهید.

این شبیه ساز در مرکز خرید دامون قرار دارد و با ۴ مدل شبیه سازی، یکی از پیشرفته‌ترین شبیه سازهای پرواز در ایران است.

· جایروکوپتر کیش

جایروکوپتر-کیش

اگر دوست دارید تا بر فراز جزیره و دریا پرواز کنید و از تماشای مناظر از بالا لذت ببرید، پس پرواز با جایروکوپتر کیش را از دست ندهید. جایروکوپتر، هلیکوپتری دو نفره است که می‌تواند تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز و جذاب برای شما باشد.

· بانجی جامپینگ کیش

بانجی-جامپینگ-کیش

درست است که بانجی جامپینگ در بسیاری از شهرهای دیگر وجود دارد، اما پریدن از بانجی جامپینگ کیش با آن منظره بی‌نظیر دریایی و از ارتفاع ۴۰ الی ۶۰ متر، حس هیجانی آمیخته با لذت برای شما خواهد داشت.

· دهکده تیراندازی کیش

دهکده-تیر-اندازی-کیش

یکی از جاهای ناب و باحال کیش، دهکده تیراندازی کیش است. این دهکده جذاب با زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع، یکی از بهترین مراکز تیراندازی ایران است و انواع خدمات تیراندازی با تپانچه، تیر و کمان و… را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. اگر به تیراندازی و کسب تجربه جدید علاقه‌مند هستید، این دهکده ناب را از دست ندهید.

· بانجی شوتینگ کیش

بانجی-شوتینگ-کیش

بانجی شوتینگ یکی از تجربه‌های بسیار ناب و هیجان‌انگیز است. اگر شما هم طرفدار هیجان هستید، بانجی شوتینگ کیش مخصوص شماست. تصور کنید شما توسط تیر و کمان بزرگی به سمت بالا پرتاب خواهید شد، البته نگران نباشید، شما از محل اتصال خود جدا نخواهید شد و همراه کمان حرکت خواهید کرد.

· فیش اسپا در کیش

فیش-اسپا-در-کیش

فیش اسپا یا دکتر ماهی یکی از تجربه‌هایی است که احساس آرامش به شما ارزانی خواهد کرد. این روش در واقع نوعی ماساژ و پاکسازی پوست دست و پا است که طراوت و شادابی را به پوست شما هدیه خواهد کرد.

· فلای برد کیش

فلای-برد-کیش

فلای برد ابزاری است که به کمک حرکت پرفشار آب در زیر پاهایتان، شما را به پرواز درمی‌آورد. این ابزار امکان پرواز تا ارتفاع ۱۲ متری و نیز انجام حرکات نمایشی را به شما می‌دهد.

· پارک

آبی کیش

پارک-آبی-کیش

پارک آبی کیش اولین پارک آبی روباز در ایران است که می‌تواند یک روز پرهیجان و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. جدیدترین ابزارهای آب‌بازی در کنار پیشرفته‌ترین امکانات، باعث شده تا این پارک یکی از محبوب‌ترین پارک های کیش و جاهای دیدنی کیش نزد گردشگران باشد.

· بولینگ مریم کیش

بولینگ-مریم-کیش

اگر به ورزش بولینگ علاقه دارید و دوست دارید هیجان و حس شیرین برنده شدن را تجربه کنید، بولینگ مریم در جزیره کیش را از دست ندهید. البته باید بگوییم که در این مجموعه علاوه بر بولینگ، سالن بازی‌های دیگر، بیلیارد، استخر شنا، رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کرده و لذت ببرید.

· آکواریوم کیش

آکواریوم-کیش

یکی دیگر از جاهای ناب و باحال کیش، آکواریوم کیش است. این آکواریوم عظیم در ساختمانی به شکل کشتی قرار دارد و از دو بخش تشکیل شده است. یکی از بخش‌های آن آکواریومی با ظرفیت ۲۰ هزار لیتر است که انواع ماهی‌های نایاب و کم‌یاب در آن وجود دارند.

بخش دوم این آکواریوم، ظرفیتی برابر با ۵۰ هزار لیتر دارد که در آن ماهی‌هایی با جثه بزرگ‌تر و کوسه ماهی‌ها وجود دارند. ورود به این آکواریوم مانند این است که در دریا قدم می‌زنید، بدون این که خیس شوید! قدم زدن در این آکواریوم و تماشای ماهی‌ها و کوسه‌هایی که در بالای سر و اطراف شما شنا می‌کنند، تجربه‌ای رویایی، جذاب و شاید حتی ترسناک برای شما رقم خواهد زد.

· پاراسل کیش

پاراسل-کیش

اگر هنوز هم به دنبال هیجان و کسب تجربه‌های جذاب هستید، حتما پاراسل کیش را امتحان کنید. پرواز با چتر بر فراز ساحل و دریا، به صورت تک نفره و یا دو نفره، تجربه‌ای است که تا آخر عمر فراموش نخواهید کرد.

· پارک دلفین

پارک-دلفین

پارک دلفین های کیش، یک مجموعه ۱۷۰ هکتاری جذاب است که جاهای دیدنی جذابی مانند: باغ پرندگان، باغ پروانه، باغ کاتوس، آمفی‌تئاتر و استخر آب شور دلفین‌ها دارد. در باغ پرندگان این مجموعه، می‌توانید بیش از ۵۰ گونه از پرندگان مختلف مانند طاووس، طوطی، پلیکان و… را تماشا کنید. تماشای انواع پروانه‌های جذاب و رنگارنگ و کاکتوس‌های زیبا نیز یکی دیگر از دیدنی‌های این مجموعه است.

اما مهم‌ترین بخش این مجموعه که برای تمام گردشگران و مسافران جذاب بوده و دوست دارند آن را تجربه کنند، پارک دلفین است. این حیوانات، آموزش دیده هستند و نمایش‌های جذابی اجرا می‌کنند. همچنین، شما می‌توانید با دلفین‌ها شنا کرده و عکس‌هایی جذاب به یادگار ثبت کنید.

· پلاژ آقایان

پلاژ آقایان، محوطه‌ای ساحلی با امکانات متعدد است که شما می‌توانید برای ساعت‌ها در آن‌جا سرگرم شوید. پلاژ آقایان تجربه‌ای جذاب و به‌یادماندنی در یک مکان مدرن و زیباست.

پلاژ-آقایان

· پلاژ بانوان

پلاژ بانوان نیز یکی از جاهای ناب و باحال کیش است که مخصوص بانوان ساخته شده است. در این پلاژ محیطی امن، تمیز، زیبا و با امکانات پیشرفته را تجربه خواهید کرد و بانوان می توانند به صورت آزادانه از امکانات ساحلی این پلاژ استفاده کنند.

· مجتمع تفریحات دریایی کیش

مجتمع تفریحات دریایی کیش، یکی از مراکز مدرن و تازه‌ساخت در کیش است. این مرکز با در اختیار داشتن امکاناتی فراوان و ساحلی متفاوت، به یکی از جاهای ناب و باحال کیش تبدیل شده و گردشگران برای انجام انواع تفریحات آبی به این مرکز می‌روند.

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز برای انجام انواع تفریحات دریایی مثل پاراسل، قایق تندرو، اسکی روی آب و…است و سالن های مخصوصی برای ماساژ دارد. بعد از تفریح و خوش گذرانی می توانید به کافی شاپ این مجموعه بروید و نوشیدنی مورد علاقه اتان را سفارش دهید.

· کشتی یونانی کیش

کشتی-یونانی-کیش

یکی دیگر از جاهای ناب و باحال کیش، کشتی یونانی کیش است. این کشتی با طول ۱۳۶ متر در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی در ساحل غربی جزیره کیش به گل نشسته و برای همیشه در آن‌جا مانده است. تماشای غروب خورشید در کنار این کشتی بسیار لذت‌بخش است و می‌توانید زیباترین غروب خورشید را در زندگی خود تماشا کنید. همچنین اگر به دنبال این هستید تا زیباترین غروب را شکار کرده و عکسی جذاب بگیرید، پس حتما هنگام غروب خود را به این مکان زیبا برسانید.

· هتل ترنج کیش

هتل-ترنج-کیش

هتل ترنج کیش از جمله جاهای ناب و باحال کیش است. این هتل با معماری خاص و بسیار زیبایی روی دریا ساخته شده و بسیار جذاب است. اقامت در این هتل، تجربه زندگی بر روی آب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هتل جذاب دارای رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، سالن ماساژ و بسیاری امکانات دیگر است که اغلب آن‌ها کف شیشه‌ای دارند و می‌توانید در زیر پای خود، دریا را ببینید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

اتاق‌های این هتل، دارای کف شیشه‌ای هستند و با اسکله چوبی به هم وصل شده‌اند. اگر به دنبال یک اقامت رویایی و جذاب هستید، هتل ترنج کیش را فراموش نکنید. بعد از اقامتی آسوده در این هتل می‌توانید از بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش دیدن کنید.

· ساحل مرجانی

ساحل-مرجانی

یکی از جاهای بسیار زیبا، بکر و جذاب جزیره کیش، سواحل زیبای جزیره است. این ساحل جذاب بسیار متفاوت‌تر از سواحلی است که تاکنون دیده‌اید. آب این ساحل صخره‌ای به دلیل مرجان‌های موجود، به قدری زلال و شفاف است که می‌توانید انواع سنگ‌های رنگارنگ، ماهی‌ها و موجودات دیگر دریایی را به راحتی ببینید.

در کنار این ساحل تماشایی و جذاب، آلاچیق‌های کوچک و باصفایی قرار دارند که می‌توانید در سایه آن‌ها نشسته و این زیبایی‌ها را نظاره‌گر باشید. همچنین اگر دوست دارید عکس‌های زیبا و رویایی به ثبت برسانید، غروب این ساحل را از دست ندهید.

· جت اسکی کیش

جت-اسکی-کیش

سوار شدن بر جت اسکی و سواری بر روی موج‌های آب، باعث تخلیه استرس و هیجان شما شده و لذتی وصف ناپذیر به شما هدیه خواهد کرد. لذتی که کنترل آن دست شماست و می‌توانید با چرخاندن دسته گاز، هر طور که می‌خواهید آن را کنترل کنید!

· مرکز غواصی کیش

مرکز-غواصی-کیش

یکی از بهترین و جالب‌ترین تفریحاتی که در جزیره کیش می‌توانید تجربه کنید، غواصی است. اگر غواصی بلد نیستید، نگران نباشید. در سال ۱۳۷۰، مرکزی برای آموزش غواصی در جزیره کیش تاسیس شده است که شما می‌توانید با گذراندن یک دوره ۱۵ دقیقه‌ای، آماده سفر به اعماق دریا و تماشای جذابیت‌های آن شوید.

در این مرکز هیچ‌گونه محدودیتی سنی و جنسیتی وجود ندارد و شما با هر سن و جنسیتی می‌توانید تجهیزات را کرایه کرده و دل به دریا یزنید!

· قلعه وحشت

قلعه وحشت کیش، مسیری ۱۰۰ متری با پیچ وخم‌های فراوان است که هیچ‌کس نمی‌داند با وارد شدن به آن چه چیزی در انتظارش است! اگر دوست دارید تا ساعاتی پر از هیجان، ماجراجویی، ترس و وحشت را تجربه کنید، سری به این قلعه هیجان‌انگیز بزنید.

اقامت آسان در کیش

اقامت-آسان-در-کیش

کیش جزیره بسیار جذابی است که مکان‌های دیدنی و جذاب زیادی دارد. در این مقاله سعی کردیم تا جاهای ناب و باحال کیش را به شما معرفی کنیم تا در سفر به کیش، لیستی از جاهای ناب و باحال کیش را در اختیار داشته باشید و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

حال که فهمیدیم کیش کجا بریم، باید به فکر یک اقامتگاه باشیم. رفتن به سفر بدون این که اقامتگاه مناسبی داشته باشیم، لذت‌بخش نخواهد بود. شما می‌توانید با اجاره سوئیت در کیش، اقامتی آسوده و راحت را در این جزیره زیبا تجربه کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

۳.۲/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *