بهترین زمان سفر به کیش

بهترین فصل سفر به کیش کی است

همه ما در سفرهایمان به دنبال مقصدی هستیم که کمی از روزمرگی‌های زندگی‌مان فاصله بگیریم و برای چند روزی هم که شده طعم زندگی بی آرامش و استرس را بچشیم. کیش هم از آن دسته از مقاصد گردشگری است که برای تصمیم گیری برای هر سفری جزو اولین مواردی است که به ذهنمان می‌آید. اما این سؤال که بهترین فصل سفر به کیش کی است ذهن خیلی از ما را درگیر خودش کرده و شاید مانعی است برای سفر ما به کیش. چه زمانی برویم که از هوای گرم جنوب خبری نباشد؟ خلوت‌ترین زمان برای یک سفر آرامش بخش کی است؟ و کلی سؤال دیگر که ذهنمان را درگیر خود می‌کند.

این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا متناسب با نوع سفر و شرایطتان بهترین زمان مسافرت به جزیره کیش انتخاب کنید پس تا پایان مطلب با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید.

بهترین زمان سفر به کیش از لحاظ آب و هوایی

بهترین زمان برای مسافرت به کیش

کیش به عنوان یکی از جنوبی‌ترین قسمت‌های ایران هوای بسیار گرمی را در تابستان تجربه می‌کند. حالا به این میزان از گرما هوای شرجی و رطوبت را هم که اضافه کنید دیگر تحمل آن برای هر کسی ممکن نخواهد بود!

در کیش هوا یا گرم است یا معتدل. اینکه در کیش بشنوید که هوا سرد است خیلی عجیب است! در پاییز و زمستان که در دیگر شهرهای کشور هوا رو به سردی می‌رود و درجه هوا به زیر صفر می‌رسد در کیش تازه هوا بهاری و دلچسب می‌شود. نه خبری از سرمای هوای دیگر شهرهاست و نه از گرمای کلافه کننده کیش در تابستان خبری است. دقیقاً هوا؛ هوای سفر به کیش است و بهترین فصل سفر به کیش.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

پس اگر برای تفریح و بازدید از جاهای دیدنی کیش راهی سفر به این جزیره دیدنی هستید از اواخر پاییز تا اوایل بهار بهترین زمان است تا در هوای معتدل در کیش به راحتی و بدون هیچ مشکلی به گشت و گذار بپردازید.

بهترین فصل برای سفر به کیش

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در فصل‌های بارندگی اگر قصد سفر به کیش را دارید حتماً چند روزی قبل از سفر به کیش آب و هوای آن را چک کنید. چون اگر نخواهید به صورت مستقیم و از طریق هواپیما به کیش بروید می‌بایست از طریق دریایی خود را به کیش برسانید و در صورت طوفانی بودن دریا مجبور هستید تا آرام شدن آن صبر کنید. این مدت ممکن است حتی یک روز هم طول بکشد و حسابی شما را معطل خودش کند، پس چک کردن آب و هوا را فراموش نکنید.

سفر به کیش در مابقی فصل‌ها و ماه‌ها هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما انتخاب اینکه چه فصلی برای سفر ما بهترین انتخاب است ارتباط مستقیم با نوع سفرمان به کیش دارد.

بهترین زمان سفر به کیش برای خرید

بهترین فصل سفر به کیش برای خرید

خرید کردن برای همه ما به یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر تبدیل شده مخصوصاً برای خانم‌ها. اما خرید هم با تخفیفش می‌چسبد! اگر می‌خواهید به کیش سفر کنید تا حسابی خرید کنید و قصدتان از سفر به کیش اول خرید است بعد دیگر تفریحات پس باید در زمانی به آن جا بروید که حسابی همه چیز تخفیف خورده باشد.

کیش در فصل‌ها و ماه‌های مختلف پر است از جشنواره‌ها و تخفیفات پایان فصلی که هر کسی را برای خرید وسوسه می‌کند. یکی از بهترین زمان‌هایی که می‌توانید برای خرید کردن در کیش پیدا کنید فصل تابستان است. زمانی که برای تفریح به کیش می روید باید حواستان به هوای گرم و شرجی کیش در تابستان باشد، اما برای خرید کردن حتی در هوای شرجی هم مشکلی نخواهید داشت چراکه تمامی پاساژها و مراکز خرید کیش مجهز به سیستم‌های سرمایشی و تهویه هوا هستند و اصلاً احساس گرما نخواهید کرد.

گرمای هوای کیش در تابستان باعث شده تا کمتر کسی به فکر سفر و بازدید از جاهای دیدنی کیش در تابستان بیفتد و خیلی بهترین فصل سفر به کیش به حساب نمی آید. برای همین هم همه جا خلوت است و می‌توانید راحت‌تر خرید کنید و هم از قیمت‌های پایین اجناس حسابی لذت ببرید. یکی از معروف‌ترین جشنواره‌هایی که در کیش برگزار می‌شود مربوط به جشنواره تابستانه کیش است که حسابی همه چیز تخفیف می‌خورد. حتی قیمت هتل‌های کیش و بلیط‌ها هم ارزان‌تر از بقیه سال است.

بازارها و مراکز خرید کیش

برای اینکه بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید لازم است تا بیشتر با مراکز خرید کیش آشنا شوید. مطالعه مقاله بهترین مراکز خرید کیش به شما برای انتخاب بهترین مرکز خرید حسابی کمک خواهد کرد.

پاییز هم دیگر گزینه شما برای سفر به کیش به قصد خرید است و می توان آن را بهترین فصل سفر به کیش برای خرید دانست. البته که هوای کیش در پاییز رو به خنکی می‌رود و در کل می‌تواند انتخاب خوبی برای سفر باشد. جشنواره‌های بزرگ و حراجی‌های مختلفی در فصل پاییز در کیش برگزار می‌شود. هیچ چیز برای کسی که قصد خرید دارد به اندازه تابلوهای حراج ۵۰% سر ذوق نمی‌آورد. پاییز کیش هم پر است از همین تابلوهایی حراجی که بازار گردی و خرید کردن را بسیار برایتان لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد کرد.

بهترین زمان و فصل برای شنا در کیش کدام فصل است؟

بهترین فصل برای شنا در کیش

تفریحات آبی هیجان انگیزی که در کیش وجود دارد شاید یکی از دلایل بسیاری از مسافرانی باشد که راهی سفر به کیش هستند. از غواصی کیش و پاراسل سواری بگیر تا اسکی روی آب و قایق سواری.

تقریباً در هر فصلی که به کیش سفر کنید می‌توانید از تفریحات آبی کیش استفاده کنید اما برای انجام هر یک از این تفریحان دریایی باید آسمان صاف و ابی و دریا آرام باشد. پس شاید پاییز و زمستان برای این تجربه این تفریحات بهترین زمان مسافرت به کیش نباشد. در پاییز و زمستان درست است که هوا معتدل است و خبری از سرما نیست اما نمی‌توان از بارندگی‌های کیش چشم پوشی کرد.

باران‌هایی که در یک لحظه شروع می‌شوند و حسابی می‌تواند سفر را به کام شما تلخ کنند. پس در سفر به کیش برای شنا و غواصی و دیگر تفریحات آبی بهار و تابستان گزینه‌های مناسب‌تری برای سفر هستند. اگر به هر دلیل در دیگر فصل‌ها قصد دارید تا به کیش سفر کنید از قبل آب و هوای چند روز آینده کیش را بررسی کنید و روزهای آفتابی را برای سفرتان انتخاب کنید. حیف است که به کیش بروید و خودتان را از این همه تفریح مهیج کیش محروم کنید.

تجربه سفر ارزان به کیش

تجربه سفر ارزان به کیش

معمولاً این‌طور تصور می‌کنیم که برای سفر به کیش بودجه بسیار بالایی لازم است تا در نظر بگیریم. شاید خیلی هم این حرف بیراه نباشد اما برای سفر به کیش هم می‌توان یک سفر ارزان را برنامه ریزی کرد. تجربه سفری ارزان آن هم به کیش انتخاب خیلی از ما برای سفر است. اما بهترین زمان مسافرت به کیش با قیمت پایین کی است؟

یکی از مواردی که باعث می‌شود هزینه‌های سفر به کیش تا حد زیادی پایین بیاید این است که زمانی را برای سفر انتخاب کنید که کمتر مسافری راهی کیش باشد. در این‌طور مواقع هم هزینه هواپیما، هم هتل و دیگر مخارجتان در سفر بسیار پایین می‌آید.

تابستان از آن فصل‌هایی است که گرمای هوای آن باعث شده تا کمتر کسی در این فصل تصمیم به سفر به کیش بگیرد و تابستان از بهترین گزینه‌ها برای سفر ارزان به کیش است. از دیگر مواردی که باعث می‌شود تا هزینه‌های سفرتان تا حد چشم گیری بالا برود هزینه خورد و خوراکتان خواهد بود. حتی با یک هزینه سر انگشتی هم متوجه می‌شوید که خوردن دو وعده غذایی در رستوران‌های کیش چقدر هزینه روی دستتان خواهد گذاشت.

با اجاره سوئیت در کیش در خانه‌ای با امکانات کامل رفاهی و درست مانند خانه‌ای مثل خودتان اقامت خواهید داشت و هم خواهید توانست برای خود آشپزی کنید هم در رفاه کامل اقامت کنید. این کار تأثیر به سزایی برای پایین آوردن هزینه‌های سفرتان دارد.

در وب‌سایت لیدوماتریپ گزینه‌های متنوعی برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش وجود دارد که هر فردی با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند برای اقامت در کیش اقامتگاه مناسب خود را رزرو کند.

خلوت ترین زمان برای سفر به کیش

خلوت ترین و بهترین زمان برای مسافرت به کیش

خیلی از ما در سفرهایمان به دنبال این هستیم که به جایی خلوت سفر کنیم تا در سکوت و آرامش تعطیلت خود را سپری کنیم. کیش با ساحل شنی و منظره زیبای آبی دریای خزر از آرامش‌بخش‌ترین مناطقی است که هر کسی دوست دارد به آن سفر کند. اما اگر به دنبال این هستید تا در خلوت‌ترین زمان به کیش سفر کنید تابستان یکی از بهترین گزینه‌هاست.

گرمای هوای خیلی‌ها را از سفر به کیش پشیمان می‌کند و می‌توانید در تابستان خلوت کیش به آن سفر کنید. شروع پاییز هم که هم‌زمان با شروع مدارس است تبدیل به مانع بزرگی برای خانواده‌هایی شده که فرزند محصل دارند. مخصوصاً اینکه از گرمای زیاد کیش در تابستان هم خبری نیست و تیری است با دو نشان. هم کیش خلوت است و هم هوا معتدل‌تر.

در کل در هر فصلی که بخواهید به کیش بروید سفر خود را به آخر هفته موکول نکنید. اوایل هفته در هر فصلی خلوت‌ترین و بهترین زمان برای مسافرت به کیش است.

آیا سفر به کیش در تابستان مناسب است؟

سفر به کیش در تابستان مناسب است

با رسیدن فصل تابستان همه به دنبال این هستند تا سفر هیجان انگیزی را برای خود برنامه ریزی کنند. کیش با همه جذابیت‌هایی که در خودش جای داده از جاهای دیدنی کیش و ساحل بکرش تا تفریحات هیجان‌انگیز کیش از بهترین مقاصد برای سفرهای داخلی است. اما تابستان برای سفر به کیش واقعاً گزینه مناسبی است؟ اصلا بهترین فصل سفر به کیش کدام فصل است.

هوای گرم کیش چیزی نیست که کسی از آن بی خبر باشد. گرما و رطوبتی که شاید برای هیچ کس جز خود اهالی کیش به معنی واقعی کلمه قابل تحمل نباشد می‌تواند سفر شما را به کیش کلاً خراب کند. اما با این حال خیلی‌ها گرمای هوا را به جان می‌خرند و به خاطر ارزان بودن هتل‌ها، پروازها و تخفیفات تابستانی راهی سفر به کیش می‌شوندو از تفریحات تابستانه کیش استفاده می کنند.

حالا انتخاب با خود شماست که با وجود گرمای زیاد در تابستان به کیش سفر کنید یا نه!

رزرو آنلاین هتل در کیش

سفر به این جزیره دوست داشتنی

در انتخاب کیش به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای ایران گردی شکی نیست اما اینکه چه زمانی به کیش سفر کنیم با نوع سفر بودجه ما دارد. بهار با آب و هوای معتدلش، تابستان و جشنواره‌های بزرگ تابستانه، پاییز و قیمت ارزان و زمستانی که زودتر به استقبال بهار رفته و خبری از سرما نیست سفر به کیش را در همه فصل‌ها جذاب کرده است.

هر فصلی بهترین فصل برای سفر به کیش  این جزیره دوست‌داشتنی است و شک نکنید که سفری هیجان‌انگیز و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. کیش در همه فصول زیباست!

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)
3 نظر برای "بهترین زمان سفر به کیش" ارسال شده.
  1. علی وندا گفت:

    برای کارمندان بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟

    1. رعنا گفت:

      پیشنهاد میشه تعطیلات نوروزی را در نظر بگیرند و مردم می‌توانند بدون دغدغه و مشکل به گشت و گذار در روزهای تعطیل بپردازند. علاوه بر فروردین، اردیبهشت ماه نیز شرایط مناسبی برای گشت و گذار دارد اما شلوغی فروردین ماه را به هیچ وجه نخواهد داشت در صورتی که سفر در اردیبهشت ماه هم می تواند هزینه های سفر را کاهش دهد و هم شرایط آب و هوایی مناسبی بر شهر حاکم خواهد بود

  2. سارا سلیمانی گفت:

    برا ماه عسل و سفر عاشقانه بهترین زمان سفر به جزیره کی هست؟
    کیش مناسب ماه عسل هست اصلا؟
    با توجه به هزینه ترکیه انتخاب بهتری نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *