لباس مناسب برای سفر به کیش

یکی از دغدغه‌های سفر انتخاب لباس مناسب برای شهر مقصد است. حمل لباس‌های اضافی و یا پوشیدن لباس‌هایی که با فرهنگ آن شهر همخوانی نداشته باشد از مواردی هستند که مانع لذت بردن از سفر می‌شوند. اگر می‌خواهید به کیش سفر کنید باید بدانید لباس مناسب برای سفر به کیش چیست.

آشنایی با آب و هوای جزیره کیش می‌تواند در انتخاب لباس‌های مناسب سفر به کیش به ما کمک کند. در ادامه با این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ با ما همراه باشید تا لباس‌های مناسب هر فصل در کیش و بهترین نوع پوشش در جزیره را به شما معرفی کنیم.

برای سفر به کیش چی بپوشم؟

برای سفر به کیش چی بپوشم

قبل از اینکه راهی سفر شوید باید وسایل لازم و لباس‌های مناسب برای سفر به کیش را آماده کنید. حتی اگر از محل اقامت خود مطمئن هستید باز هم بردن وسایل اضافی در طول سفر شما را اذیت خواهد کرد. پس تا پایان این مقاله را بخوانید تا بار اضافی با خود نبرید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل بهار

لباس مناسب کیش در بهار

جزیره کیش در فصل بهار و به خصوص تعطیلات نوروز مسافران زیادی دارد. در این فصل هوا کم به سمت گرمی می رود پس نیازی نیست که لباس گرم با خود بردارید. لباس‌های نخی و خنک، دامن‌های نخی برای خانم‌ها و شلوارک برای آقایان، لباس‌هایی هستند که به دردتان می‌خورند. با این وجود اگر سرمایی هستید و می‌خواهید شب‌ها در ساحل باشید یک پلیور برای خودتان بردارید.

کفش‌های تابستانه، صندل، لوسیون‌ها و گرم‌های ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه نقاب دار را فراموش نکنید. در بهار دمای هوا برای شنا مناسب است، اگر اهل شنا هستید لباس‌های شنا را هم در چمدانتان بگذارید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل تابستان

لباس مناسب مسافرت کیش

تابستان‌های کیش شدیدا گرم هستند و دمای هوا حتی در شب‌ها هم کمتر از ۳۰ درجه نیست. به این شرایط رطوبت و شرجی هوا را هم اضافه کنید. با اینکه همه‌ی مراکز خرید و اماکن سرپوشیده مجهز به کولرهای گازی هستند، اما شما قرار نیست تمام طول سفرتان در مراکز خرید کیش باشید، پس همه‌ی این‌ها به شما می گوید که لباس‌های تنگ و چسبان و از جنس پلاستیک در تابستان در کیش به منزله‌ی ابزار خود کشی است.

صندل، دامن نخی، شلوارک، پیراهن و مانتوهای نخی، کرم ضد آفتاب، کلاه و عینک آفتابی لباس‌های مناسب برای سفر به کیش در تابستان هستند. علاوه بر این‌ها بهتر است لباس‌های آستین کوتاه نپوشید که دچار آفتاب سوختگی نشوید.

نکته دیگری که لازم است به آن توجه کنید این است که در فصل‌های گرم از پوشیدن شلوار جین در کیش پرهیز کنید! شلوارهای جین علاوه بر اینکه گرم هستند، بعد از شسته شدن هم دیر خشک می‌شوند و مناسب سفر به کیش نیستند.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل پاییز

لباس برای مسافرت کیش

اوایل پاییز هوا هنوز گرم است، اما با مرور زمان و با نزدیک شدن به زمستان کمی هوا خنک تر می‌شود. با این حال باز هم هوا به قدری سرد نیست که نتوان از تفریحات آبی استفاده کرد. پس لباس‌های شنایتان را بردارید.

برای سفر به کیش در پاییز لازم نیست کاپشن و لباس‌های گرم با خود ببرید، اما بد نیست یک پلیور یا بافت با خودتان ببرید که شب‌ها و یا در هنگام بادهای جزیره‌ای از آن استفاده کنید.

در فصل پاییز هم می‌توانید از کفش‌های پارچه‌ای ، صندل‌ها، لباس‌های نخی، عینک و ضد آفتاب استفاده کنید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل زمستان

لباس مناسب برای کیش

احتمالا بارها شنیده‌اید که بهترین زمان سفر به کیش، فصل زمستان است. جزیره کیش در این فصل، از نظر آب و هوایی در بهترین حالت خود قرار دارد و متوسط دمای هوا حدود ۱۰ درجه است.

اگر در فصل زمستان به کیش سفر می کنید خوب است بدانید کاپشن و پالتو کلاه و دستکش و… لباس‌های مناسب برای سفر به کیش در زمستان نیستند. ممکن است گاهی هوا خنک شود و دریا طوفانی شود، اما در آن صورت هم نیازی به پوشیدن کلاه و دستکش پیدا نمی‌کنید.

البته بهتر است برای افراد سرمایی و کودکان لباس‌های گرم بردارید تا از سرماخوردگی‌های احتمالی جلوگیری کنید.

برای گشت و گذار در کنار سواحل کیش و یا اسکله‌های تفریحی بهتر است یک سویی شرت و یا کاپشن با خود داشته باشید.

کفش‌های سبک و راحت، بلوز و پیراهن‌های آستین بلند، شلوار جین یا کتان، سویی شرت یا کاپشن، ژاکت نازک یا تو کرک از جمله لباس‌های مناسب برای سفر به کیش در زمستان هستند.

استایل مناسب در سفر به کیش چیست؟

استایل دخترانه مناسب سفر به کیش

لباس مناسب کیش

یکی از دغدغه‌های همیشگی خانم‌ها این است که نمی‌ دانند چه لباسی بپوشند. از آنجایی که در کیش معمولا هوا گرم است، خانم‌ها در کیش معمولا دامن‌های نخی بلند، پیراهن‌های ساحلی و مانتوهای نخی و رنگی می‌پوشند.

یکی از چالش برانگیزترین مباحث برای سفر به کیش موضوع حجاب در کیش است. برخی از افراد تصور می کنند به دلیل اینکه کیش منطقه آزاد است، حجاب نیز آزاد است. اما باید توجه کرد که جزیره کیش آزاد تجاری است، نه آزاد فرهنگی!

استایل مردانه مناسب سفر به کیش

لباس در کیش

اگر اهل تیپ اسپورت هستید، پلوشرت و شلوار کتان یا نخی نازک به رنگ روشن گزینه‌های خوبی برای شما هستند. همچنین می‌توانید با یک کلاه آفتابی، یا نقاب اسپورت استایلتان را کامل کنید. علاوه بر این در فصل‌های بهار و تابستان که هوا گرم تر است پوشیدن شلوارک در کیش عادی است.

اگر رسمی پوش هستید می‌توانید از پیراهن‌ها آستین بلند استفاده کنید، اما باز هم رنگ‌های روشن را انتخاب کنید که نور خورشید را دفع می‌کنند و گرمای کمتری دارند.

کفش مناسب برای سفر به کیش

کفش مناسب سفر

کفش‌های پارچه‌ای، صندل‌های رو باز، کالج، کتانی سفید و آل استارها گزینه‌های مناسبی برای سفر به کیش هستند. خانم‌ها در سفر به کیش معمولا از صندل‌های روباز زیبا و راحت استفاده می‌کنند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

هر سخن جایی و هر سفر لباسی دارد!

اگر از ابتدا با ما همراه بوده باشید، دیدید که در اغلب فصل‌های سال شرایط آب و هوایی کیش یکسان است و زیاد سرد نمی‌شود. پس بار خود را زیاد سنگین نکنید. مناسب ترین لباس ها در سفر به کیش، لباس‌های نخی و گشاد هستند که در همه‌ی فصل‌ها قابل استفاده‌اند. همچنین به دلیل شرجی بودن هوا بهتر است که کلاه، عینک آفتابی، دئودورانت، کرم ضد آفتاب و آبرسان با خود همراه داشته باشید.

 

 

۵/۵ - (۷ امتیاز)
یک نظر برای "لباس مناسب برای سفر به کیش" ارسال شده.
  1. عارفه گفت:

    لباس مناسب برای سفر به کیش در بهمن ماه چی هست؟ برا خانم ها؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *