رویا مال کیش

رویا مال کیش

وجود سواحل زیبا و مکان‌های جذاب و دیدنی در جزیره کیش باعث شده تا این جزیره یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران باشد. با توجه به اینکه کیش یکی از مناطق آزاد تجاری ایران است و اجناس و کالاهای عرضه شده در این جزیره معاف از عوارض گمرکی می‌باشند، بازارها و مراکز خرید بسیار زیادی در این جزیره ساخته شده که عرضه‌کننده کالاهای برند و مارک‌دار خارجی می‌باشند. یکی از مجلل‌ترین و زیباترین مراکز خرید کیش که در آن انواع مختلف اجناس و کالاهای مارک‌دار و برند به فروش می‌رسد، رویا مال کیش است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

مشخصات مرکز رویا مال کیش

مشخصات-مرکز-رویا-مال-کیش

رویا مال کیش از مجلل‌ترین و زیباترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۹۴ با مساحت تقریبی ۶۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار مترمربع ساخته شده و احداث گردید. مرکز خرید رویا مال کیش در ۵ طبقه ساخته شده که دو طبقه از آن تجاری بوده و دارای ۵۰ مغازه و غرفه تجاری مخصوص فروش انواع اجناس و کالاها می‌باشد. دو طبقه دیگر این مرکز خرید نیز مختص واحدهای اداری می‌باشد و طبقه پنجم و آخر آن نیز به فودکورت این مجموعه تعلق دارد. مسافران، گردشگران و کیشوندان می‌توانند برای صرف غذا و رفع احساس گرسنگی به این طبقه مراجعه کرده و از غذاهای لذیذ آن میل کنند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

معماری زیبای مرکز خرید رویا مال

معماری-زیبای-مرکز-خرید-رویا-مال

معماری زیبا و منحصربه‌فرد این مرکز تجاری به گونه‌ای زیبا و چشم‌نواز است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. استفاده از نورپردازی‌ها، سنگ و شیشه‌های زیبا و خیره‌کننده در نمای بیرونی این مرکز خرید، باعث شده تا هر مسافر و گردشگری جذب این مجموعه شود و بخواهد از این مرکز تجاری دیدن کرده و از آن خرید کند. فضای داخلی این مرکز خرید نیز زیبایی خاص خود را دارد. استفاده از مَتِریال‌ باکیفیت و هم چنین استفاده از چوب، شیشه و سنگ‌های گران‌قیمت در طراحی این مجموعه باعث شده تا فضای داخلی رویا مال کیش بسیار لوکس و خیره‌کننده باشد. در واقع وجود سقف بلند همراه با لوستر آویزان شده زیبا و لابی وسیع و زیبا این مرکز خرید، باعث شده تا هر یک از افراد بازدیدکننده از این مرکز تجاری، مجذوب زیبایی رویا مال کیش شوند.

کالاهای مرکز خرید رویا مال

کالاهای مرکز خرید رویا مال

غرفه‌ها و مغازه‌های موجود در رویا مال کیش ارائه‌دهنده انواع اجناس و کالاهای خارجی برند و مارک‌دار می‌باشند. در واقع می‌توان گفت، رویا مال کیش یکی از مراکز خرید و برند سنترهای جزیره کیش می‌باشد که انواع کالاها مانند کیف و کفش، انواع پوشاک و لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی خانگی، موبایل و لوازم جانبی آن و مواد غذایی، در این مرکز خرید به فروش می‌رسد.

بنتون، ماوی، اسپریت، تامی هیلفیگر، کنوود، دلونگی، سامسونگ، ال‌جی، گریماس، پاندا، کَت و مادرکِر از جمله برندهای مطرح دنیا هستند که غرفه‌ها و مغازه‌های فعالی در رویا مال کیش دارند و مسافران و گردشگران جزیره کیش می‌توانند برای خرید از این برندها به رویا مال کیش مراجعه کنند.

سایر امکانات رفاهی این مرکز خرید مجلل

سایر-امکانات-رفاهی-این-مرکز-خرید-مجلل

علاوه بر معماری زیبا و دکوراسیون مجل و لوکس، امکانات رفاهی بسیار زیادی در رویا مال کیش وجود دارد که همه این موارد باعث شده‌اند تا این مرکز خرید یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین مراکز خرید برای گردشگران باشد. وجود آسانسورهای نفربر و آسانسورهای مخصوص حمل بار، پله برقی‌های متعدد، انواع رستوران‌ها در طبقه پنجم و فست‌فود و کافه‌ها در طبقه همکف، باعث شده تا این مرکز خرید یکی از مجهزترین مراکز خرید کیش باشد.

لازم به ذکر است که این مرکز خرید در نزدیکی مراکز خرید دیگری همچون مرکز خرید پردیس ۲، مرکز تجاری کیش و مرکز خرید دیپلمات کیش قرار دارد و مسافران می‌توانند پس از گشت‌وگذار در این مرکز خرید، از سایر مراکز خرید نیز بازدید کنند. هتل دو ستاره پانیذ کیش یکی از هتل‌های کیش است که در نزدیکی رویا مال کیش قرار دارد و گردشگران می‌توانند برای دسترسی آسان‌تر به این مرکز خرید در این هتل اقامت داشته باشند و یا با اجاره ویلا و سوئیت در کیش، در این جزیره اقامت داشته باشند و از مراکز خرید زیبای آن دیدن کنند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

آدرس و ساعت کاری رویا مال کیش

این مرکز خرید در دو نوبت صبح و عصر فعالیت دارد و مسافران و کیشوندان می‌توانند در ساعات ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر یا ۱۷:۳۰ عصر تا ۲۲:۳۰ شب به این مرکز خرید مراجعه کرده و به گشت‌وگذار و خرید در آن بپردازند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ

شماره تماس: ۴۴۴۸۱۰۵۷ – (۰۷۶)

دیدگاه گردشگران در مورد مرکز خرید رویا مال

دیدگاه-گردشگران-در-مورد-مرکز-خرید-رویا-مال

بسیاری از گردشگران و مسافرانی که از رویا مال کیش بازدید کرده‌اند، بر این باورند که یکی از جذاب‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید جزیره کیش، رویا مال کیش است. بنابر عقیده بسیاری از بازدیدکنندگان، کالاها و اجناس ارائه‌شده در این بازار نسبت به سایر بازارها و مراکز خرید، کیفیت بالایی داشته و ارزش خرید کردن دارد. البته گفتنی است به عقیده بسیاری از گردشگران، قیمت اجناس ارائه‌شده در این بازار بسیار بالا بوده و اغلب اجناس موجود در این بازار گران‌قیمت هستند. اغلب بازدیدکنندگان از این مرکز تجاری نیز، امکانات رفاهی ارائه‌شده در این مرکز را جزو بهترین‌های جزیره کیش می‌دانند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *