آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو هتل در چابهار

31 اقامتگاه
پربازدید ترین
  • 1
  • 2
رزرو تلفنی

راهنمای رزرو هتل در چابهار

چابهار یکی از جنوبی ترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان و تنها بندرگاه اقیانوسی کشور است که نزدیک ترین مسیر آبی به کشورهایی همسایه را فراهم می کند. این شهر زیبا جزو منطقه آزاد تجاری است و به عنوان پررونق ترین بندرگاه ایران شناخته می شود. چند سالی است که گردشگران مختلفی به این شهر سفر می کنند تا جاذبه های آن را از نزدیک ببینند. جاذبه های گردشگری چابهار فراوان است: از جاذبه های طبیعی مثل جنگل حرای تیس تا قلعه های تاریخی و کوه های مینیاتوری و ساحل صخره ای چابهار اشاره کرد. فواره آب در ساحل بکر و صخره ای چابهار از جاذبه های اصلی این شهر است. در کنار سواحل چابهار می توانید از سواحل بریس، ساحل و روستای باستانی تیس با غارهای سه گانه و سواحل مکران در نزدیکی چابهار دیدن کنید.

امروزه چابهار یک منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود که جدا از استان سیستان و بلوچستان نیست. اما یکی از منطقه‌های استراتژیک جنوب کشور به حساب می‌آید؛ چون در نزدیکی کشور پاکستان قرار گرفته، مرز آبی زیادی با دریای عمان دارد و چون با کشورهای زیادی تبادلات تجاری انجام می‌دهد، یکی از مناطق مهم در کشور به حساب می‌آید.

اقامت در چابهار

برای اقامت در چابهار گزینه‌های متفاوت زیاد است، از اقامت در کپر تا هتل‌های ۴ ستاره لوکس. اغلب هتل های چابهار در نزدیکی ساحل دریای عمان قرار دارند و منظره بسیار خوبی را برای مسافران فراهم کرده‌اند. اگرچه این هتل‌ها، اتاق‌های زیادی دارند، اما جوابگوی مهمانان چابهار (به خصوص در فصل پر گردشگری مانند بهار و زمستان) نیست، به همین دلیل اهالی این شهر، خانه‌هایی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند که مسافران می توانند با اجاره سوئیت در چابهار اقامت خوبی را تجربه کنند. بوم‌گردی‌های چابهار، طرفداران خودش را دارد. در این شهر هم بلوچ ها، بوم‌گردی‌هایی را به سبک و سیاق کپرهای خودشان راه ‌اندازی کرده‌اند.

رزرو هتل در چابهار

 در چابهار نزدیک به 8 هتل وجود دارد که با قیمت ها و امکانات مختلف به میهمانان خود خدمات ارائه می دهند. بیشتر آنها نیز در نزدیکی ساحل دریای عمان قرار گرفته و از نمای بسیار خوبی برخوردار هستند. چابهار هم هتل های پنج ستاره دارد و هم دو ستاره. هتل لیپار که تنها هتل پنج ستاره این بندر است، با رستوران مخصوص خود و تمام امکانات رفاهی و نمایی فوق العاده به دریا یک هتل لوکس به شمار می رود.

قیمت هتل در چابهار

هتل های چابهار تنوع بسیار خوبی برای تمام گردشگران با هر سلیقه و هر بودجه مالی دارند و قیمت هتل در چابهار بسته به شرایط، موقعیت مکانی و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند متفاوت است. این تنوع هتل در چابهار به شما امکان انتخاب و اقامت با قیمت مورد نظرتان را می‌دهد. به طور متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل های چابهار از شبی 700 هزار تومان تا 8 میلیون تومان متغیر است.

مزایای رزرو هتل در چابهار با لیدوماتریپ

با رزرو هتل در چابهار با لیدوماتریپ، این امکان وجود دارد تا با خیال راحت، تجربه دیگر کاربران از رزرو و اقامت در هتلی خاص را مطالعه کنید و از قوانین و مقررات هتل های چابهار با خبر شوید. لیدوماتریپ لیستی از هتل و هتل آپارتمان چابهار ارزان و هتل های لوکس چابهار را در اختیارتان قرار می دهد و به این ترتیب می توانید یکی از بهترین هتل های چابهار را برای اقامت انتخاب کنید. بعد از رزرو هتل در چابهار، واچر هتل شما به صورت آنی توسط لیدوماتریپ، صادر خواهد شد.

رزرو آسان، پشتیبانی 24 ساعته و امکان لغو و کنسلی از دیگر مزایای استفاده از لیدوماتریپ است.

نکات مهم هنگام رزرو هتل در چابهار

·        در روزهای شلوغ سال نباید رزرو هتل چابهار را به لحظه های پایانی موکول کنید.

·        به موقعیت مکانی هتل ها توجه کنید.

·        قوانین هر هتل را به صورت جداگانه مطالعه کنید؛ چرا که قوانین این هتل ها در خصوص دریافت هزینه از خردسالان با یکدیگر متفاوت است.