بهترین رستوران های لاهیجان

بهترین رستوران های لاهیجان

سفر به گیلان علاوه بر چشم‌ نواز بودن، خوش‌مزه هم هست. میرزاقاسمی، باقلا قاتق، جوجه ترش، کتلت لاهیجان، گل‌سیر، زیتون پرورده، سبزی محلی و ماست‌های محلی همه به سفره رنگ و لعاب می‌دهند. لاهیجان به عروس شهرهای گیلان معروف است و کلی جای دیدنی دارد که خیلی‌ها را عاشق کرده، اما در سفر به لاهیجان بعد از گشت و گذار، باید به غذا هم فکر کنید. اگر شما هم عاشق غذا و چشیدن طعم‌های جدید هستید، بگذارید این نکته را به شما بگویم که لاهیجان برای شکم گردی مقصدی بینظیر است. سری به بهترین رستوران های لاهیجان بزنید و دلی از عزا در آورید.

غذاهای شمالی در بین همگان محبوب و مشهورند. در این میان لاهیجان نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. اگر می‌خواهید به لاهیجان سفر کنید و قصد چشیدن طعم غذاهای ترش و شیرینش را هم دارید، لازم است پیش از هر چیز بهترین رستوران ‌های لاهیجان را بشناسید. ما در این مقاله از نشریه لیدوماتریپ قصد داریم تعدادی از بهترین رستوران ها و فست فودهای لاهیجان را به شما معرفی کنیم تا بدانید کجا بروید و چه بخورید. به این ترتیب خودتان را برای یک سفر خوشمزه آماده کنید. اما پیش از سفر سری به صفحه رزرو و اجاره اقامتگاه در لاهیجان بزنید و خیالتان را از بابت اقامت راحت کند.

رستوران ویژند لاهیجان

رستوران و کافه ویژند

بروز بودن یکی از معانی ویژند است که می توان گفت کاملترین تعریف از واژه را ارائه می دهد. این رستوران از نوع غذاها و تا نحوه میزبانی اش، تصویر عینی اسمش نمایان می کند. به تعبیری دیگر شما می توانید در ویژند، طعم و غنای غذایی لاهیجان را در فضای عالی با چشم اندازی کم نظیر بچشید و ببینید. داشتن سرآشپزهای حرفه ای در هر رستوران، ضمانت کیفیت غذایی آنجاست. مدیر آشپزخانه ای که هیچوقت دوست ندارد غذایی که سر میز مهمان حاضر کرده، تحسین ها را به همراه ظروف خالی نبیند. سرآشپز ویژند، تعهد لذت بردن را به دوش خود دارد.
دلیل این ادعا فقط سرآشپز نیست، بلکه داشتن محیط آرام و زیباست که چشم انداز آن شیطان کوه و کوه شیخانبر است، لژهای ویژه برای انواع مهمانی ها، جمع خانوادگی، جمع دوستانه، میزبانی جلسات و … است، پارکینگ اختصاصی در کنار رستوران است، تعطیلات آخر هفته ی را با اجرای موسیقی زنده فلوکلور (بومی) با هنرمندی هنرمندان نامی گیلانی تدارک دیده است. همه ی اینا هستند تا لذت غذاهای ایرانی، و فست فود و کافه نشینی را خاطره انگیز کند.
رستورانی که شهریور سال ۱۴۰۲ در نزدیکی میدان شیخ زاهد و ابتدای کمربندی با جای پارک اختصاصی تاسیس شده، روی قیمت مناسب خود هم تاکید دارد. علاوه بر آن حجم بالای غذا، پرسنل مجرب و فضای دوستانه، شاد و رمانتیک را تجمیع کرده تا مهمانان نهایت لذت را ببرند.

ساعت کاری: شنبه تا جمعه ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰

تلفن: ۰۱۳۴۲۴۲۸۸۴۰

آدرس: لاهیجان، میدان شیخ زاهد، ابتدای کمربندی، ساختمان پلاس

رستوران آقای کباب

بهترین رستوران های لاهیجان

رستوران آقای کباب یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های لاهیجان است که طعم ناب کباب هایش زبان زد مردم لاهیجان است. این رستوران دارای فضایی دلنشین و آرام همراه با موسیقی زنده است. علاوه بر مزه خاص کباب های این رستوران، سینی ها و غذاهای دریایی آن محبوبیت بالایی دارند. از نقطه قوت های اصلی این رستوران می توان به رفتار حرفه ای و کارآزموده پرسنل، سرویس دهی خوب و کیفیت عالی آن اشاره کرد.

ساعت کاری: شنبه تا جمعه ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰
شماره تماس: ۰۱۳۴۲۳۶۸۰۷۰
آدرس: گیلان، جاده لاهیجان به لنگرود، لیالستان، جنب برج لیالستان

رستوران غذای خانگی صابر

کترینگ صابر لاهیجان

همیشه هنگامی که اسم غذاهای خانگی به گوشمان می رسد، اولین و خاطرات‌انگیزترین چیزی که به ذهنمان می‌آید، دستپخت خوشمزه مادرهاست. اسم صابر متعلق به مادرمان است. تا یادمان باشد که دستپخت او در این رستوران برکت و عشق را جاودانه کرده است. کترینگ غذای خانگی صابر انواع غذاهای محلی، کباب و فست فود را در وعده ناهار و شام با بهترین و تازه ترین مواد اولیه روزانه تهیه و طبخ می‌کند. شاید بتوان گفت نه تنها در لاهیجان بلکه در کل ایران حرفی برای گفتن دارد. رستوران صابر با محیطی بسیار دل انگیز در نزدیکی استخر زیبای لاهیجان برای عزیزانی که به کیفیت غذا و قیمت مناسب اهمیت می‌دهند آماده ی پذیرایی می‌باشد.

  • آدرس: لاهیجان، دور استخر، ابتدای شیشه گران، ابتدای بلوار شهید مطهری
  • شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۱۳۲۰۰ و ۰۱۳۴۲۲۱۳۳۰۰

رستوران سنتی مهتاب

بهترین رستوران های لاهیجان - رستوران مهتاب

اگر از لاهیجانی‌ها سراغ بهترین رستوران‌های لاهیجان را بگیرید، حتما رستوران سنتی مهتاب در بالای لیست رستوران‌هایی است که به شما معرفی می‌کنند. اگر به این رستوران بروید انتخاب لاهیجانی‌ها را تأیید می‌کنید. به هر حال اگر رستوران مهتاب را بهترین رستوران لاهیجان ندانیم بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های این شهر است.

این رستوران هم غذای باکیفیتی ارائه می‌دهد و هم فضای دلنشینی دارد. با ورود به این رستوران با یک معماری کاملاً سنتی مواجه خواهید شد و در نگاه اول وجود یک حوض کوچک وسط رستوران توجه‌تان را جلب خواهد کرد. وارد که بشوید می‌بینید رنگ‌بندی پنجره‌های رستوران چقدر فضای رستوران را دلنشین‌ کرده‌اند. فضایی که عطر نان تازه و عطرهای خاص گیلان در آن پیچیده و صدای آرامش‌بخش فواره حوض آبی‌رنگ به گوش می‌رسد و رنگ‌های چشم‌نواز لباس‌های محلی کارکنان چشم را نوازش می‌دهد، برای اینکه چند ساعتی شما را از فضای زندگی هر روزه دور کند کافی است.

غذاهای محلی مانند جوجه ترش و کباب ترش در این رستوران خواهان زیادی دارد. در کل منوی غذایی این رستوران در ۵ دسته غذای ایرانی، فرنگی، محلی، خورشت محلی و سوپ خلاصه می‌شود. در کنار همه این موارد قیمت مناسب این رستوران باعث شده که بیشتر وقت‌ها شلوغ باشد بنابراین بهتر است در روزهای تعطیل حتماً از قبل میزی را برای خود رزرو کنید.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۱۵.

تلفن: ۰۱۳-۴۲۴۲۶۰۰۵

بررسی و ثبت رستوران از نظر مردم

رستوران شاندیز

رستوران شاندیز لاهیجان

رستوران شاندیز لاهیجان

یکی دیگر از رستوران ‌های خوب شهر چای و کلوچه رستوران شاندیز است. این رستوران کمی بالاتر از میدان انتظام قرار دارد و مهم‌ترین مشخصه‌اش این است که هم رستوران است و  هم سفره‌خانه. مشخصه دیگر این رستوران این است همه غذاها را با سرویس کامل یعنی همراه زیتون پرورده، ماست، سالاد و نوشیدنی سرو می‎‌کند و لازم نیست این‌ها را جداگانه سفارش دهید و با این وجود قیمت‌ها مناسب است. بعد از غذا هم نوشیدن چای در سفره‌خانه زیبای رستوران حسابی می‌چسبد.

از آنجایی که این رستوران در ابتدای ورودی غربی شهرستان لاهیجان ایرانی بلوار انصاری قرار گرفته است برای مسافرانی که موقع ناهار یا شام وارد شهر می‌شوند محل مناسب  و در دسترسی برای صرف یک وعده غذایی خوب است.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بالاتر از میدان انتظام (اول حاجی‌آباد)

شماره تلفن: ۰۱۳-۱۲۲۱۰۱۳۵

رستوران زیبا

رستوران زیبا لاهیجان

رستوران زیبا لاهیجان

اگر فضاهای قدیمی و نوستالوژیک را دوست دارید، در سفرتان به لاهیجان به این رستوران سر بزنید. یک رستوران قدیمی‌ و خوش‌نام‌ در لاهیجان، رستورانی به نام «زیبا» است که فقط اسمش زیبا نیست. فضا و غذایش هم به زیبایی اسمش هستند. تاریخ شروع به کار این رستوران به سال ۱۳۳۸ شمسی برمی‌گردد. شاید نمای بیرونی رستوران چنگی به دل نزند اما با ورود به رستوران با یک فضای قدیمی اما گرم و دوست ‌داشتنی مواجه خواهید شد. سرتاسر دیوارها با عکس‌های قدیمی از تاریخچه رستوران پوشیده شده است.  محیط داخلی رستوران نیز با صنایع دستی لباس‌های محلی تزیین شده و حس و حال خوبی را به گردشگر القا می‌کند.

غذاهای محلی از جمله ماهی قزل‌آلا، کباب ترش و جوجه ترش از محبوب‌ترین غذاهایی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند. سعی کنید حتماً در کنار غذای خود از مخلفات خوشمزه محلی مانند سیرترشی و نازخاتون یا همان ترشی لیته بادمجان سفارش دهید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، روبروی استخر لاهیجان

شماره تلفن: ۰۱۳-۴۲۳۳۳۸۴۴

رستوران وحید

رستوران وحید لاهیجان

این رستوران که از رستوران‌های مشهور شهر لاهیجان است، مانند چند رستوران معروف دیگر که بالاتر معرفی کردیم، در بلوار امام رضا واقع شده است. رستوران محلی وحید با انواع غذاهای گیلانی، ایرانی و کباب های خوشمزه یکی از رستوران های جدید التاسیس در لاهیجان است که با اقبالی عجیب رو به رو شده که مطمئنا این اقبال حاصل زحمات مدیریت و پرسنل خبره این رستوران و کیفیت بالای غذای اینجاست. رستوران وحید غذاهای محلی گیلکی و شمالی و انواع کباب سرو می‌کند، اما جوجه ترش گیلانی این رستوران خیلی معروف و پرطرفدار است. اگر گذرتان به این رستوران افتاد حتما جوجه ترش را امتحان کنید.

آدرس: بلوار امام رضا، روبه‌روی استخر، نبش گلستان نهم

رستوران سیمرغ

رستوران سیمرغ لاهیجان

سیمرغ در واقع یک مجموعه غذایی و یکی از رستوران های خوب لاهیجان است که در ساختمانی پنج طبقه در حاشیه استخر لاهیجان واقع شده است. مجموعه سیمرغ شامل رستوران، کافه، قلیان‌سرا و فست فود است. تمام بخش‌های مجموعه سیمرغ امکانات و کیفیت خوبی دارند. موقعیت مکانی این مجتمع هم خیلی خوب است و از طبقه پنجم چشم ‌انداز زیبایی از استخر لاهیجان و بام‌ سبز پیش رویتان است. قیمت‌های سرویس‌ها هم مناسب است. راستی، در کافه سیمرغ هم می‌توانید از فضای باز استفاده کنید و هم فضای داخلی. مهم‌ترین امتیار سیمرغ این است که در این مجموعه حق انتخاب وسیعی دارید، در این رستوران می‌توانید غذای گیلانی میل کنید و اگر فست ‌فود را ترجیح بدهید، می‌توانید بدون دردسر گشتن برای یک فست‌ فود خوب به بخش فست ‌فود مجموعه بروید.

آدرس: لاهیجان، خیابان شهید زاهد.

رستوران خان سالار

نمونه غذا رستوران خان سالار لاهیجان

این رستوران را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که رستوران‌های دنج و آرام را ترجیح می‌دهند. وارد رستوران خان سالار که بشوید، فضای کلاسیک این رستوران با پنجره‌های بلند و نور فراوان توجه‌تان را جلب می‌کند. محیط این رستوران خانوادگی‌ و دنج است و منوی آن پر و پیمان! انواع غذاهای محلی و کبابی اینجا سرو می‌شود و طبق نظر  مشتریان کیفیت خوبی هم دارند.

اما رستوران خان سالار که از بهترین رستوران های لاهیجان است، به جز دنج بودن و کیفیت خوب غذاهای گیلانی‌اش، به دو دلیل دیگر هم رستوران خاصی است. دلیل اول این‌ است که تمام غذاهایی پلویی یک ته‌دیگ بزرگ همراه‌شان دارند و اصلا لازم نیست نگران تقسیم ته‌‌دیگ‌تان با دیگران باشید. دوم اینکه غذای سنتی به نام «واویشکا» دارد که برای کسانی خوب است که اهل ماجراجویی خوراکی هستند و دوست دارند غذاهای خاص‌تر گیلانی را هم بچشند.

آدرس: بلوار امام رضا، نبش خیابان گلستان ۲۳.

رستوران نون و نمک

دیس ماهی رستوران نون و نمک لاهیجان

دیس ماهی رستوران نون و نمک لاهیجان

یک رستوران‌ متفاوت در لاهیجان رستوران نون و نمک است. اگر از خوردن غذاهای کبابی در شهر لاهیجان خسته شده‌اید، یک وعده غذایی در این رستوران متفاوت شاید بتواند کمی حال و هوای شما را عوض کند. می‌توانید در این رستوران پاستا و ماکارونی سفارش دهید و از خوردنشان لذت ببرید، اما برای داشتن تجربه خوردن یک آش خوشمزه حتما این رستوران را در گزینه‌های اصلی خود قرار بدهید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، ابتدای بلوار امام رضا، نبش گلستان ۲۱

شماره تلفن: ۰۱۳-۴۲۴۵۷۱۱

رستوران ولی

نمونه غذا رستوران ولی لاهیجان

نمونه غذا رستوران ولی لاهیجان

این رستوران یکی از رستوران های خوب لاهیجان است. اگر دوست دارید کمی از شهر دور شوید و یک غذای خوب در حومه شهر نوش جان کنید، رستوران ولی بهترین گزینه است.

کیفیت غذاها، دنجی و تمیزی و خوش ‌برخوردی کارکنان این رستوران را هم لاهیجانی‌ها تأیید می‌کنند و هم گردشگرها. کباب ترش، فیله کباب و زیتون پرورده اینجا حسابی معروف هستند. وقتی وارد رستوران ولی که یکی از بهترین رستوران های لاهیجان است می‌شوید، برگه و خودکار در اختیارتان گذشته می‌شود تا جلوی غذاهایی که می‌خواهید سفارش دهید تیک بزنید و فرصت دارید تا غذایتان برسد نگاهی به عکس‌های قدیمی روی دیوارها بیاندازید و در فضای نوستالژیک و قدیمی رستوران غرق شوید.

آدرس: لیالستان، کیلومتر پنج جاده لاهیجان به لنگرود.

رستوران ستاره لاهیجان، یکی از بهترین رستوران های قدیمی لاهیجان

رستوران ستاره

رستوران ستاره که از رستوران های خوب لاهیجان است، به نام رستوران پهلوان عسگر هم شناخته می‌شود. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران ‌های لاهیجان است و محلش هم درست روبه‌روی کلوچه نادری مرکزی است. رستوران پهلوان عسگر به خاطر بشقاب‌های پر وپیمان و کیفیت غذاهایش مشهور است و عده‌ای اعتقاد دارند بهترین کباب ترش و کته کباب لاهیجان و حتی گیلان را فقط این رستوران سرو می‌کند. در این رستوران جزئیات سفره گیلانی کاملا رعایت می‌شود و مخلفات کنار غذا هیچ کم و کسری ندارد. رستوران ستاره گیلان بیشتر وقت‌ها و به خصوص آخر هفته‌ها حسابی شلوغ است.

آدرس: لاهیجان، روبروی کارخانه کلوچه نادری مرکزی.

رستوران ملک، یکی از رستوران های اقتصادی لاهیجان

رستوران ملک

رستوران ملک با معماری خیلی لوکس و شیک، روبروی استخر لاهیجان واقع شده است. نمای بیرونی و داخلی رستوران طراحی جالب و متفاوتی نسبت به باقی رستوران‌های لاهیجان دارد. پرسنل رستوران برخورد خوبی دارند، کیفیت غذا خوب است و زمان آماده شدن غذا هم طولانی نیست. تا زمان آماده شدن غذا، میرزاقاسمی به‌عنوان پیش‌غذا به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و کبابی است. قیمت غذاهای محلی اقتصادی است ولی کباب‌ها و ماهی‌ها گران هستند. شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شام به رستوران ملک مراجعه کنید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، روبروی استخر لاهیجان

تلفن: ۰۱۳-۴۲۳۴۳۳۱۶

معرفی بهترین فست فودهای لاهیجان

خوراک کبیر

خوراک کبیر لاهیجان

معروف‌ترین فست فود لاهیجان خوراک کبیر و اکثرا میزبان محلی‌ها است. خوراک کبیر مانند فست فود جام، کتلت‌های خوشمزه‌ای دارد که با نان بربری پخت می‌شوند.

ساندویچ کتلت‌ کبیر به‌خصوص در میان محلی‌‌ها خیلی طرفدار دارد و هروقت بروید مردم زیادی را در صف کتلت می‌بینید. در لاهیجان همه کتلت‌ها و خیلی از ساندویچ‌های دیگر با نان بربری پخته می‌شوند. در خوراک کبیر حتی همبرگر با نان بربری سرو می‌شود.

آدرس: لاهیجان خیابان امام خمینی، جنب بیمه آسیا.

فست فود جام

فست فود جام

اگر به غذای سبک علاقه دارید حتما به فست فود جام سر بزنید: مجموعه‌ اغذیه فروشی کوچک اما شلوغ با ۳ شعبه. فضای داخلی‌اش کوچک است و ممکن است مجبور شوید بیرون از مغازه بنشینید ولی با هوای خوب لاهیجان نگران چیزی نباشید.

کتلت‌های لاهیجانی بسیار معروف هستند. به هر کدام از فست فودهای لاهیجان که بروید، این کتلت‌ها یافت می‌شوند. ولی پیدا کردن کتلت خوشمزه کار آسانی نیست. حتما ساندویچ کتلت را در هر جای لاهیجان که توانستید امتحان کنید، اما اگر می‌خواهید بهترین کتلت لاهیجان را نوش جان کنید پیشنهاد ما فست فود جام به‌ خصوص در شعبه سوم است. دو نوع کتلت ساده و ویژه در جام سرو می‌شود. در ساندویچ کتلت‌ ویژه، زیتون پرورده است. هر دو نوع ساندویچ با نون بربری و دوغ محلی سرو می‌شوند که ترکیب خوش‌مزه‌ای را برای ناهار یا شام سبک می‌سازند. قیمت‌ غذاهای این فست فود ارزان و کیفیت نسبت به قیمت معقول و مناسب است.

جام همیشه بخصوص موقع شام و تعطیلی مدارس شلوغ است، اما پرسنل حرفه‌ای نمی‌گذارند وقت شما تلف شود و تا چشم برهم بگذارید سفارش‌تان آماده شده است. در ساندویچ جام، ساندویچ های دیگری نیز سرو می شود که تمامی آن‌ها کیفیتی بسیار عالی و طعمی به یاد ماندنی دارند.

آدرس جام ۱: خیابان امام، پاساژ شهر سبز.

آدرس جام ۲: خیابان مطهری، شیشه گران.

آدرس جام ۳: ابتدای شیخ زاد، روبروی شهرداری.

رستوران ایتالیایی پیزریا

رستوران پیرزیا

اگر در سفر هم پیتزا و پاستا را به غذاهای محلی ترجیح می‌دهید و یا دوست دارید بعد از چند وعده غذای گیلانی، در یکی از بهترین رستوران های لاهیجان با یک فست‌فود پروپیمان تنوعی ایجاد کنید، مستقیم به رستوران ایتالیایی پیزریا در میدان حشمت لاهیجان، نبش کاشف شرقی بروید. غذاهای پیزریا کیفیت خوبی دارند و فضای هم دلنشین و دنج است. با اینکه پیزریا یک رستوران ایتالیایی است اما دسرهایش خوشمزه و پرطرفدارند.

بهترین رستوران های سنتی لاهیجان کدامند؟

رستوران سنتی لاهیجان

غذاهای محلی را در اکثر رستوران های لاهیجان می توانید نوش جان کنید، اما بهترین رستوران های سنتی که این غذاها را سرو می کنند رستوران های مهتاب و زیبا هستند که غذاهای محلی را با کیفیتی بسیار بالا و در فضایی سنتی و دلنشین به مشتریان ارائه می دهند. شما می توانید با مراجعه به این رستوران ها طعم اصلی غذاهای ترش و شیرین لاهیجان را بچشید و برای مدت ها این عطر و طعم را به خاطر داشته باشید. لازم به ذکر است که بهترین و خوشمزه ترین کباب ها در لاهیجان در همین رستوران ها تهیه می شوند.

رستوران های لاکچری لاهیجان

رستوران های لاکچری لاهیجان

همانطور که پیش از این هم گفتیم، لاهیجان چندان شهر لاکچری و لوکسی نیست. در سفر به لاهیجان بیش از هر چیز شاهد یک زندگی ساده، بی ریا و بدون سر و صدا و هیاهو خواهید بود. این مسئله درمورد رستوران هایش هم صدق می کند. بیشتر رستوران های لاهیجان فضایی سنتی دارند، اما در این میان تعدادی رستوران لاکچری هم برای لاکچری دوستان پیدا می شود. از جمله این رستوران ها می توان به رستوران شاندیز و رستوران ستاره اشاره کرد که غذاهای باکیفیت و خوبی هم سرو می کند.

بهترین فست فودهای لاهیجان

فست فودهای لاهیجان

با این که اصل سفر به شمال و علی الخصوص لاهیجان، چشیدن طعم غذاهای محلی است، اما ممکن است در طول سفر هوس فست فود و غذاهای فرنگی هم به سرتان بزند. اگر اینطور بود پیشنهاد می‌کنیم به بهترین فست فود لاهیجان که همان رستوران ایتالیایی پیزریا است بروید و دلی از عزا در آورید. به جز این شما می‌توانید به فست فود آفتاب هم بروید که شعبه دوم رستوران آفتاب است و در این شعبه صرفا غذاهای فست فودی تهیه و سرو می شود. برخی از اهالی و نیز مسافران بر این باورند که در این فست فود می‌توان بهترین پیتزا، برگر و سوخاری‌های خوشمزه را خورد.

بهترین کتلت‌های لاهیجان را می‌توانید در خوراک کبیر و ساندویچ جام بیابید. این ساندویچ‌ها با نان بربری، طعمی نوستالژیک و مدرسه‌ای دارد، که هنوز با قدرت تمام، به قوه خود باقی هستند، هرچند که به منوهایشان ساندویچ‌های دیگری با نان بربری افزوده شده است، اما کتلت لاهیجان شهرتی ویژه دارد.

رستوران های لاهیجان با قیمت مناسب

رستوران ارزان لاهیجان

نکته جالب درمورد قیمت غذاها در لاهیجان این است که همه رستوران ها و فست فودهای لاهیجان قیمت های تقریبا یکسانی دارند و نمی توان به این آسانی ها ارزان ترین رستوران لاهیجان را انتخاب کرد. اما نگران هزینه ها نباشید. رستوران های لاهیجان به نسبت کیفیت غذاهایی که ارائه می دهند، قیمت های مناسبی دارند. با این حال رستوران وحید از نظر مناسب بودن قیمت در بین مسافران معروف و محبوب شده است.

بهترین رستوران لاهیجان لنگرود

 

بهترین رستوران لاهیجان لنگرود

رستوران آقای کباب، یکی از بهترین رستوران های لاهیجان است که در مسیر لاهیجان به لنگرود واقع شده است. این رستوران دارای موسیقی زنده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل رسپینا هم یکی از بهترین رستوران های مسیر لاهیجان به لنگرود است که دارای منوی کاملی بوده و در فاصله ۳ کیلومتری شهر لاهیجان با چشم اندازی چشم نواز از کوه و جنگل واقع شده است.

تکمیل لیست رستوران های لاهیجان از نظر مردم

مسافران لاهیجان اکثرا از رستوران ها و غذاهای این شهر رضایت کافی داشته اند. از نظر مسافرین بهترین رستوران های لاهیجان رستوران وحید و رستوران مهتاب بوده است. این رستوران از نظر قیمت هم بین مسافران محبوب شده است. اگر به دنبال رستوران لاکچری می گردید رستوران شاندیز گزینه مناسبی است. بهترین فست فود لاهیجان از نظر مسافران فست فود آفتاب بوده است. همچنین در بخش فست فود رستوران سیمرغ هم می توانید غذاهای فست فود را با کیفیت خوبی تهیه کنید.

resturangif

اگر از یک لاهیجانی قدیمی بپرسید که بهترین کیفیت غذا در کدام رستوران‌ها پیدا می‌شود، با دو نام قدیمی مواجه می‌شوید. پهلوون عسگر (رستوران ستاره گیلان)، کافه زیبا (رستوران زیبا)! اما در کل این شهر رستوران‌های خوبی دارد. رستوران آقای کباب که یکی از بهترین‌هاست، رستوران وحید هم چندین سالی است که به مذاق مردم خوش آمده و یکی از بهترین‌های شهر شده است. به جرات می‌توان گفت تقریبا رستوران باکیفیت پایین در این شهر وجود ندارد!

6 نظر برای "بهترین رستوران های لاهیجان" ارسال شده.
  1. حسین گفت:

    رستوران مهتاب زیبا ولی گرم با غذای گران.یک سیخ لقمه کباب ۱۷۹۰۰۰تومان.بک پارچ دوغ بی کیفیت ۴نفره به اسم محلی کمتر از یک دوغ ۱۵۰۰سی سی پت۹۷۰۰۰تومان این رستوران در مقابل رستوران محرم رشت صفر هست

  2. ناهید بیگلی گفت:

    دو سه هفته پیش همراه تور در رستوران مهتاب لاهیجان مرغ شکم پر ترش صرف کردیم.جای دوستان خالی.همه چیز عالی و باکیفیت.

  3. امیر نادری گفت:

    امروز رفتیم رستوران زیبا. رستورانی قدیمی نامرتب ظروف و میز و صندلی قدیمی و خیلی معمولی پرسنل گیج که سفارش ها رو اشتباه میاوردن کیفیت غذا پایین

  4. مهسا گفت:

    بهترین رستوران لاهیجان لنگرود کدم هست؟

    1. رعنا گفت:

      آقای کباب و رستوران هتل رسپینا

  5. مه لقا عسکری گفت:

    تو رستوران آقای کباب احتمالا یکی از خوشمزه ترین کباب های ایران رو تجربه می کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *