تفریحات کیش برای کودکان

جاهای-تفریحی-کیش-برای-کودکان

یکی از مقاصد گردشگری برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در ایران، جزیره کیش است. این جزیره جنوبی ایران به دلیل مجاورت با آب‌های نیلگون خلیج فارس و داشتن سواحل مرجانی بسیار زیبا، یکی از مراکز جالب برای گردشگری در فصل‌های مختلف از سال می‌باشد.

اغلب تفریحات آبی و تفریحات غیرآبی موجود در کیش مخصوص بزرگسالان و افراد بالای ۱۸ سال است. بسیاری از افرادِ دارای کودکان نوپا یا خردسال، برای سفر به کیش نگرانی‌هایی دارند و تصور می‌کنند با وجود کودکان خردسال و نوپای خود نمی‌توانند از تفریحات و امکانات جزیره کیش به نحو احسن استفاده کنند.

جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و بهتر است بدانید که انواع مختلفی از تفریحات مهیج کیش برای کودکان در این جزیره دیدنی وجود دارد که در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ به معرفی و توضیح هر یک از آنها می‌پردازیم.

جاهای تفریحی کیش برای کودکان

جزیره کیش و تفریحات موجود در آن در حال پیشرفت و توسعه هستند و هر ساله تفریحات جدیدی به مجموعه تفریحات موجود در این جزیره اضافه می‌شود. جزیره کیش در کنار تفریحات مختلف و جاهای دیدنی و جُنگ‌های شبانه بسیار مختلف برای بزرگسالان، انواع مختلف امکانات را دارد که جزو تفریحات کیش برای کودکان محسوب می‌شود که در ادامه به ارائه اطلاعاتی درباره هر یک از آنها می‌پردازیم.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

شهربازی هایلند کیش؛ تفریحی مهیج برای کودکان

شهربازی هایلند کیش؛ تفریحی مهیج برای کودکان

این شهربازی یکی از شهربازی‌های بزرگ کشور می‌باشد که امکانات بسیار زیادی برای سرگرمی کودکان و همچنین بزرگسالان دارد و جزو تفریحات کیش برای کودکان است. وجود وسیله‌ها و دستگاه‌های بازی متنوع، باکیفیت و با استاندارد بالا باعث شده تا این شهربازی به یکی از امن‌ترین شهربازی‌های کشور تبدیل شود.

چرخ و فلک، تاب بچه، بازی‌های رایانه‌ای، سافت پلی و بازی‌های فکری موجود در این شهربازی از جمله تفریحات کیش برای کودکان است. علاوه‌بر بازی‌هایی که مناسب کودکان است، بازی‌های دیگری همچون رنجر، ماشین ضربتی آبی، رولرکاستر آبی، ماشین ضربتی برقی، سفینه، رودخانه وحشی، سورتمه، سیمیلاتور و آبشار نیز برای بزگسالان در این شهربازی تعبیه شده است.

اوشن پارک کیش؛ سرگرمی در پارک آبی روباز 

اوشن پارک کیش؛ سرگرمی در پارک آبی روباز

آب بازی یکی از تفریحات مورد علاقه اکثر کودکان و خردسالان است. پارک آبی اوشن یکی از استخرهای روباز کشور و از پارک های کیش است که در مساحت بسیار بالایی ساخته شده و دارای ۴ استخر بزرگ می‌باشد. والدین می‌توانند در هنگام استفاده از این پارک، کودکان خود را نیز همراه با خود برده و از این پارک آبی لذت ببرند.

پارک آبی اوشن با دارا بودن ۱۳ راید, ۴ استخر شنا, یک اسپا، دو رستوران و همچنین بلندترین سرسره منطقه، به نام پیچالوپ با ارتفاع ۲۴ متر، یکی از مهیج‌ترین و جالب‌ترین جاهای تفریحی کیش محسوب می‌شود و از تفریحات کیش برای کودکان به حساب می‌آید.

سواحل کیش؛ محلی برای تفریح کودکان

سواحل کیش؛ محلی برای تفریح کودکان

یکی از تفریحات کیش برای کودکان و بزرگسالان که خانواده‌ها می‌توانند به صورت رایگان و با صرف هزینه‌ای بسیار کم از آن استفاده کنند، سواحل آبی کیش است. افراد می‌توانند در این سواحل علاوه بر لذت بردن از هوای ساحلی، از آرامش و زیبایی دریای نیلگون خلیج فارس نیز نهایت لذت را ببرند.

پارک ماسه بازی؛ از لذت‌بخش‌ترین تفریحات کیش برای کودکان

پارک ماسه بازی؛ از لذت‌بخش‌ترین تفریحات کیش برای کودکان

ماسه بازی یکی از بازی‌های سرگرم کننده و آموزش‌دهنده برای اکثر کودکان است که علاوه بر ایجاد سرگرمی، باعث تقویت خلاقیت و هوش کودکان نیز می‌شود و می‌تواند به عنوان یکی از تفریحات کیش برای کودکان به حساب آید. بنابراین بهتر است والدین با بردن کودکان خود به این ساحل زیبا، با کودک خود بازی کرده و باعث رشد هوش و خلاقیت کودک خود شوند.

کشتی آکواریوم؛ تماشای موجودات دریایی

کشتی آکواریوم؛ تماشای موجودات دریایی

دیدن آبزیان، ماهیان زینتی، ستاره ‌دریایی، مرجان‌ها و سایر جانورهای دریایی یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات کیش برای کودکان است. کشتی آکواریوم دارای دیوارها و کف شیشه‌ای بوده و افراد می‌توانند از این شیشه‌ها به دنیای زیر دریا نگاه کنند و از آن لذت ببرند. اغلب کودکان نیز می‌توانند با مشاهده انواع و اقسام ماهی‌ها، قوه تخیل و ذهن خود را تقویت کرده و اطلاعات جدیدی کسب نمایند.

دلفیناریوم کیش؛ از تفریحات کیش برای کودکان

دلفیناریوم کیش؛ از تفریحات کیش برای کودکان

مجموعه دلفیناریوم کیش با دارا بودن دلفین‌های مختلف با اندازه‌های متفاوت، یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های کیش می‌باشد که سالانه افراد زیادی برای دیدن دلفین‌ها، این جانوران باهوش و زیبا و دیدن انواع و اقسام نمایش‌های مهیجی که این دلفین‌ها اجرا می‌کنند، به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

لازم به ذکر است علاوه بر دلفین‌ها، جانوران دیگری مانند پنگوئن، گراز دریایی و سایر جانوران دریایی نیز در این مجموعه وجود دارند و افراد می‌توانند از این جانوران نیز دیدن کنند. این تفریح از جمله مهم‌ترین تفریحات کیش برای کودکان است.

باغ پرندگان کیش؛ حضور در کنار انواع پرندگان

باغ پرندگان کیش؛ حضور در کنار انواع پرندگان

مشاهده پرندگانی زیبا همچون فلامینگوها می‌تواند یکی از تفریحات کیش برای کودکان می‌باشد. دیدن این پرندگان باعث آشنایی بیشتر کودکان با دنیای اطراف و رشد و تقویت هوش و استعداد ذهنی و آموزش آن‌ها می‌شود.

خانه کودک مجموعه پارس سافاری

خانه کودک مجموعه پارس سافاری

سافاری کیش یکی از معروف‌ترین مراکز تفریحاتی می‌باشد که در آن، افراد سوار ماشین‌های آفرود شده و با سرعت زیاد از تپه‌های ماسه‌ای عبور کرده و پستی و بلندی‌هایی را همراه با ماشین آفرود درمی‌نوردند و بدین ترتیب، هیجان بسیار بالایی را تجربه می‌کنند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

بسیاری از خانواده‌ها و افراد برای جلوگیری از ایجاد خطر و یا هر عامل دیگری ترجیح می‌دهند تا کودکان را همراه خود نبرند. در این صورت می‌توانند کودکان خود را به مجموعه کودک پارس سافاری که مربیان کودک مجربی دارد، بسپارند. در این مجموعه، کودکان تحت نظر مربیان مجرب، انواع بازی‌های کودکانه و خلاق را انجام می‌دهند.

پارک کودک در مرکز تجاری کیش

پارک-کودک-در-مرکز-تجاری-کیش

جزیره کیش، مراکز خرید و مراکز تجاری بسیار زیادی دارد و مسافران می‌توانند به گشت‌وگذار در این مراکز بپردازند. خرید کردن با کودک در ساعات ابتدایی خرید، آسان و قابل تحمل است؛ اما ممکن است در ساعات بعدی، کودک خسته شده و والدین خود را نیز اذیت کند که در این صورت والدین کودک می‌توانند او را به پارک کودک مجموعه تجاری کیش بسپارند و با خیال راحت به گشت‌وگذار و خرید در این مراکز ادامه دهند.

سرسره بادی، تفریحات فکری، جامپینگ و سایر بازی‌ها از جمله مواردی هستند که برای لذت کودکان زیر ۱۰ سال در این مجموعه تعبیه شده است.

پدل بورد کیش؛ از تفریحات کیش برای کودکان

پدل بورد کیش؛ از تفریحات کیش برای کودکان

والدینی که ترجیح می‌دهند هنگام استفاده از تفریحات آبی کیش همراه فرزندان خود باشند، می‌توانند پدل بورد کیش را انتخاب کرده و از این تفریح لذت برند. پدل بوردهای موجود در کیش اغلب دونفره هستند و طوری طراحی شده‌اند که افراد مبتدی نیز بتوانند از آن‌ها استفاده کرده و هیچ خطری آن‌ها را تهدید نکند.

پدران و مادران می‌توانند همراه با فرزندان خود از پدل بورد که یکی از تفریحات کیش برای کودکان است، استفاده کرده و لحظات خوشی را برای خود و فرزند دلبندشان رقم بزنند.

پاراسل کیش؛ تجربه پرواز بر فراز دریا

پاراسل کیش؛ تجربه پرواز بر فراز دریا

بسیاری از کودکان عاشق هیجان بوده و از ارتفاع هیچ ترسی ندارند؛ به همین دلیل نیز پاراسل کیش برای کودکان بالای ۳ سال و با توجه به جثه کودکان، می‌تواند استفاده شود. البته لازم به ذکر است که استفاده از پاراسل کیش برای کودکان باید لزوماً همراه با یکی از والدین کودک باشد.

بیگ بال یا توپ جادویی در جزیره کیش

بیگ بال یا توپ جادویی در جزیره کیش

یکی از جدیدترین تفریحات آبی جزیره کیش که اکثراً برای کودکان مناسب می‌باشد، بیگ بال یا توپ جادویی است. در این بازی کودکان و افراد با جثه کوچک‌تر وارد یک توپ شفاف بزرگ که داخل آن هوا وجود دارد، شده و روی آب شناور می‌شوند. افراد داخل این توپ باید بتوانند این توپ را به خوبی هدایت کنند.

با توجه به نکاتی که در این مقاله از سایت لیدوماتریپ گفته شد، جزیره کیش نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای کودکان نیز یکی از مقاصد گردشگری بسیار جالب می‌باشد. شما نیز می‌توانید با اجاره سوئیت و ویلا در کیش به این جزیره زیبا سفر کرده و از امکانات و تفریحات موجود در این جزیره لذت ببرید.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *