آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو هتل در عسلویه

25 اقامتگاه
پربازدید ترین
  • 1
  • 2
رزرو تلفنی

راهنمای رزرو هتل در عسلویه

چرا عسلویه؟

احتمالا اولین چیزی که با شنیدن نام عسلویه به ذهنتان می‌رسد تصویر دکل های نفتی است. کمتر کسی عسلویه را به عنوان مقصدی برای گردشگری و تفریح می شناسد؛ چراکه کفهی ترازوی صنعتی بودن عسلویه سنگین تر است. سواحل بکر و جاذبه های طبیعی عسلویه آن را به یک مقصد جذاب برای سفر به خصوص در فصل های پاییز و زمستان تبدیل. پس سفر، گشت و گذار و اقامت در عسلویه را در برنامه‌تان بگذارید.
جاذبه های عسلویه
در کنار نفت و گازی که از دل بوشهر و عسلویه استخراج می‌شود، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری کم نظیری نیز در این بنادر وجود دارند که از چشم ها پنهان ماده. از جمله جاذبه ‌های گردشگری بندر عسلویه می‌ توان به روستای چشمه کلات، آبشار درزو، روستای ساحلی بنود، نخل تقی عسلویه، دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه، آسیاب آبی، روستای هاله ، غار دریایی بنود و سد بستانو اشاره کرد. مسافران می توانند در سفر به عسلویه از بازدید این جاذبه های دیدنی لذت ببرند و با اقامت در هتل های عسلویه سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.
اقامت در عسلویه
به‌دلیل گرمای شدید هوا، مسافران کمتری به عسلویه سفر می کنند. به همین دلیل به‌ندرت می‌توانیم شاهد هتل‌های لوکس و بزرگ در این بندر باشیم. می توان گفت گردشگری عسلویه در چند سال اخیر رشد کرده و تعداد مسافران افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل تعداد هتل های آن کم است، اما اقامتگاه های یر هتلی فراوانی در این بندر وجود دارد.
رزرو هتل در عسلویه
همانطور که گفتیم تعداد هتل های عسلویه زیاد نیست پس وقت زیادی برای بررسی و انتخاب هتل مورد نظر خود لازم ندارید. در حال حاضر دو هتل بزرگ در این شهر فعال هستند. یکی هتل ریم رام که هتلی چهار ستاره است و خدمات مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، اما هزینه اقامت در آن نسبتا بالاست. یکی دیگر هم هتل آپارتمان 2 ستاره رمیله عسلویه که برای افرادی که به‌ صورت گروهی و با نفرات بالا سفر می‌کنند گزینه مناسبی است.
قیمت هتل در عسلویه
هزینه یک شب اقامت در هتل های عسلویه، بسته به نوع هتل از شبی 640 هزارتومان تا شبی 2میلیون و 640 هزار تومان متغیر است. می توان گفت قدم نخست برای رزرو هتل ارزان در عسلویه این است که سراغ هتل آپارتمان بروید که قیمت ارزان تری نسبت به هتل دارد. فراموش نکنید که آدرس هتل هم در این میان نقش مهمی ایفا می کند.
مزایای رزرو آنلاین هتل در عسلویه با لیدوماتریپ
هنگام رزرو هتل در لیدوما‌تریپ امکان بررسی و مقایسه هتل و اقامتگاه‌های عسلویه از نظر قیمت، موقعیت جغرافیایی، امکانات و... برای شما وجود دارد و با استفاده از فیلترهای موجود می‌توانید در کوتاه ترین زمان و به راحتی، رزرو هتل در عسلویه را انجام دهید.
مراحل رزرو آنلاین هتل‌های عسلویه در لیدوماتریپ به سرعت انجام می‌شود و علاوه بر آن نظرات مسافران قبلی هتل‌ها قابل مشاهده است و می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند.
علاوه بر این ها، خدمات پشتیبانی لیدوما‌تریپ همه روزه در دسترس شماست.
نکات مهم هنگام رزرو هتل در عسلویه
· این بندر یک بندر تجاری است و تنوع هتل ها در آن محدود است.
· قبل از رزرو به آدرس هتلی که انتخاب می کنید، دقت کنید.
· رزرو هتل عسلویه را به لحظات آخر موکول نکنید. با توجه به محدودیت تعداد هتل عسلویه، این هتل ها به خصوص درنیمه دوم سال زود پر می شوند.