آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در سی سخت

4 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در سی سخت

سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و مرکز شهرستان دنا می باشد. سی سخت با طبیعت زیبا و رویاگونه اش، یکی از پرمسافرترین مناطق استان کهگیلویه و بویر احمد است و مسافران زیادی برای گذراندان تعطیلات و دوری از هیاهوی شهری به سی سخت سفر می کنند.

به علت قرار گفتن سی سخت در دامنه کوه دنا این منطقه بسیار ییلاقی و خوش آب و هواست. سی سخت به معنای واقعی آباد است. از دل زمین آن چشمه های گوارایی از برف های آب شده دنا می جوشد و انواع گیاهان خوراکی، دارویی و تاکستان های پربار در آن می روید و در دشت های آن از عطر آویشن، گل و طبیعت سرمست خواهید شد.

 از جاذبه های گردشگری سی سخت می توان به گردنه بیژن، منطقه حفاظت شده کوه دنا و دریاچه ای به نام کوه گل اشاره کرد. خوشبختانه در سی سخت اقامتگاه های متعددی ساخته شده که مسافرین می توانند در آنها اقامت کرده و اوقات خوشی را سپری کنند. ویلا، سوئیت و اقامتگاه بوم گردی در سی سخت از جمله این اقامتگاه ها هستند.

با اجاره اقامتگاه بوم گردی در سی سخت می توانید علاوه بر اینکه چند روزی را به سبک محلی های سی سخت زندگی کنید، اقامت ارزان در سی سخت داشته باشید و می توانید از آب و هوای تمیز و سکوت و آرامش آنجا لذت ببرید. رزرو اقامتگاه بوم گردی در سی سخت و در دامنه کوه های دنا، یک تجربه خاص و بی نظیر است.شما می توانید در وبسایت لیدوماتریپ انواع بوم گردی در سی سخت را مشاهده و به صورت آنلاین رزرو نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و نیاز به راهنمایی، می توانید در هر روز و هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبانان لیدوماتریپ تماس بگیرید.