آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در رودسر

8 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در رودسر

 رودسر یکی از معدود شهرهاییست که بین کوه و دریا قرار گرفته و واقع شدن این شهر بین دریا و کوهستان نظر هر گردشگری را بی درنگ به خود جلب می کند. این شهر یکی از شرقی ترین شهر های استان گیلان بوده که از غرب به لنگرود و از شرق به شهر رامسر استان مازندران منتهی می شود.

رودسر از جمله شهرهای قدیمی به حساب می آید که ساکنان ابتدایی آن صیادان بودند که صیدر محله، یا صید گر محله، محله ایست که از آن زمان به یادگار مانده و قدیمی ترین منطقه رودسر به حساب می آید. فاصله این شهر تا رشت ۷۳ کیلومتر و از تهران ۳۷۵ کیلومتر است.

ساحل رودسر یکی از معروف ترین سواحل شمالی ایران است که همه ساله میزبان گردشگران از سراسر ایران می باشد. ساحل ۳۰ کیلومتری رودسر که سراسر از ماسه پوشیده شده انواع امکانات تفریحی از کافی شاپ و رستوران گرفته تا جت اسکی و اسب سواری و پارک بازی برای کودکان را در خود جای داده است.

از دیگر جاذبه های این شهر روستای زیبا و ییلاقی جواهردشت است که در فاصله ۴۶ کیلومتری شهرستان رودسر و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. این منطقه که بدلیل بارش های سنگین برف در زمستان خالی از سکنه می باشد، در فصل های بهار و تابستان هوای مطبوع و به دور از هوای گرم و شرجی تابستان مسافران زیادی را جذب خود می کند و طبیعتی بکر و زیبا برایتان به ارمغان می آورد.

اگر اهل کوهنوردی هستید سری هم به قله سماموس بزنید. از نوک قله سماموس دره پوشیده از مه غلیظ که همچون دریایی از ابر است به چشم می خورد و منظره ی فوق العاده زیبایی مقابل چشمانمان می آفریند و زمانی که مه به کنار می رود آبی دریای خزر زیبایی منظره را دوچندان می کند.

روستای سرولات از دیگر جاذبه های دیدنی رودسر است که در ۳ کیلومتری جنوب چابکسر قرار دارد.چشمه های معدنی سجیران، پل خشتی تمیجان و منطقه تاریخی قلعه گردن از دیگر مراکز توریستی این شهرهستند.

اقامتگاه بوم گردی رودسر یکی از بهترین گزینه ها برای لمس طبیعت بکر و زیبای منطقه است تا برای مدتی در آرامش طبیعت به استراحت بپردازیم و از شلوغی شهر و زندگی ماشینی دور شویم.

تنوع بالایی از اقامتگاه در رودسر وجود دارد که در وب سایت ما قابل دسترسی هستند تا بتوانید به راحتی پس از مشاهده آنلاین اقامتگاه ها واحد مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و آنلاین رزرو کنید و یا با پشتیبانان سایت که به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل در دسترس هستند تماس گرفته و از آن ها راهنمایی بگیرید.

اقامتگاه بوم گردی میشیم، اقامتگاه بوم گردی نارنج بوم و اقامتگاه بوم گردی آهیل از جمله بوم گردی های موجود در رودسر هستند که هر یک با امکانات رفاهی کاملی برای خدمت رسانی به مهمانان مهیا شده اند.