آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اصفهان

28 اقامتگاه
پربازدید ترین
  • 1
  • 2
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در اصفهان

استان اصفهان همچون نگین ارزشمندی بر انگشتری گردشگری ایران می درخشد و گواه این مدعا حضور چشمگیر گردشگرانی از داخل و خارج کشور است. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های متعدد تاریخی، طبیعی، فرهنگی و مذهبی بناها و نیز شاهکارهای معماری بی نظیر به محبوب ترین و پرطرفدارترین شهر توریستی ایران تبدیل شده است.

این شهر چندین دوره پایتخت ایران بوده و آثار فاخر و ارزشمندی در آن بنا شده است. از جاذبه های گردشگری این شهر که ارزش تاریخی بسیار بالایی دارند سی و سه پل، میدان نقش جهان، باغ و حمام فین، کاخ چهل ستون و مسجد شیخ لطف الله می باشد که همواره مورد توجه گردشگران بسیاری واقع می شود.

اصفهان نیز مانند بسیاری از شهرهای ایران در بیشتر نقاط بافت تاریخی خود را حفظ کرده است و برای اسکان مسافران علاوه بر هتل ها و مهمانسراها، اقامتگاه های تاریخی و قدیمی متعددی در کوچه های تاریخی این شهر وجود دارد. این اقامتگاه ها داستان های بسیاری از تاریخ دوره های مختلف را برای مسافران بازگو می کنند.

اقامتگاه های بوم گردی خانه های قدیمی با همان حال و هوای صمیمی و نوستالژی هستند که خاطرات بسیاری را از گذشته های دور برای مسافران زنده می کنند. بیشتر اقامتگاه های بوم گردی شهر اصفهان خانه هایی با یک حیاط مرکزی هستند که تعدادی اتاق با پنجره های چوبی و شیشه های رنگی دور تا دور آن قرار گرفته است. اجاره اقامتگاه بوم گردی در اصفهان می تواند تجربه بی نظیری از اقامت در خانه های خشت و گلی و نیز نشستن در کنار حوض فیروزه ای و خوردن صبحانه محلی در سایه درختان کهنسال و نیز تعامل با دیگر مهمانان از سایر شهرهای کشور باشد.

از میان لیست اقامتگاه های بوم گردی اصفهان می توان به اقامتگاه بوم گردی اشکانی اصفهان؛ اقامتگاه بوم گردی نارگل اصفهان؛ اقامنتگاه بوم گردی کوچه باغ اصفهان و اقامتگاه سنتی هاتف اصفهان اشاره کرد.

وب سایت لیدوماتریپ بستری میان میزبان و مهمانان فراهم کرده و انواع اقامتگاه های بوم گردی را در اختیار مسافران قرار می دهد. با مراجعه به این وب سایت و مشاهده مشخصات اقامتگاه ها می توانید متناسب با سلیقه خود اقامتگاه مورد پسند خود را  انتخاب کنید.