آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اردبیل

10 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در اردبیل

سفر به شهری با آب و هوای خنک در تابستان می تواند لذت بسیاری به همراه داشته باشد. اردبیل شهری باستانی با قدمتی بیش از 3000 سال می باشد. این شهر آمیزه ای از جاذبه های تاریخی و طبیعی متعدد بوده و دیدنی های متنوعی انتظار گردشگران را می کشند. وجود کوه های استوار سبلان و باغرو در یک سو و دشت های سبز و حاصلخیز و نیز باغ ها و جنگل ها از سوی دیگر این شهر را محبوب طبیعت گردان و کوهنوردان کرده است.

اردبیل به دلیل قرار گرفتن در حاشیه جاده ابریشم دارای رونق اقتصادی بسیاری بوده و کاروانسراهای متعددی در آن ساخته شده است. علاوه بر کاروانسرا عمارت ها و خانه های تاریخی متعلق به دوره قاجار، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، آرامگاه شیخ امین الدین جبرائیل، مسجد جامع اردبیل و بازار سرپوشیده اردبیل از آثار و بناهای تاریخی این شهر محسوب می شوند.

علاوه بر اثار تاریخی وجود مناظر طبیعی و چشم اندازهایی بی نظیر مایه آرامش گردشگران را در این شهر فراهم می آورد. دریاچه شورابیل، دریاچه طبیعی آب شور در داخل شهر دارای تفرجگاهی با امکانات تفریحی متعدد نظیر اتوبوس دریایی، زیپ لاین، شهربازی، رستوران و هتل می باشد. جنگل های فندقلو با انواع درختان میوه و پوشش های گیاهی متنوع و نیز تله کابینی در مسیر رویایی و زیبا، رودخانه زیبای بالیقلوچای و پل تاریخی هفت چشمه که بر روی این رود ساخته شده و نیز آب های معدنی سرعین از جاذبه های طبیعی و تفریحی اردبیل می باشد که همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری است.

علاوه بر مکان های گردشگری شناخته شده روستاهای اردبیل دارای طبیعت بی نظیر برای دور شدن از محیط استرس زای شهری و روزمرگی های زندگی ماشینی می باشند. در این روستاها اقامتگاه های بوم گردی برای اقامت مهمانان وجود دارد که بافت سنتی خود را حفظ کرده و به ذلیل القا حس نوستالژیک و یاد و خاطره ایام گذشته در میان گردشگران جذابیت بالایی دارند. تصور اینکه در این خانه های قدیمی صبح از خواب بیدار شوید و به تماشای طلوع آفتاب بروید در کنار خوردن صبحانه محلی می تواند دلچسب و لذت بخش باشد.
در بین لیست اقامتگاه های بوم گردی در اردبیل می توان به اقامتگاه بوم گردی شوون اردبیل، اقامتگاه بوم گردی باجیلار اردبیل و اقامتگاه بوم گردی آلوراس اشاره کرد.

در صورتی که قصد سفر به اردبیل را دارید و علاقه مند به تجربه یک زندگی سنتی و روستایی هستید، ما پیشنهادهای ویژه ای را برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در اردبیل در اختیار شما خواهیم گذاشت.