آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ابوزید آباد

15 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در ابوزید آباد

اگر به کویرنوردی و تماشای آسمان پرستاره کویر در شب علاقه مند هستید کویر ابوزید آباد در اصفهان از بهترین مناطق برای شماست. این کویر بخشی از بیابان بزرگ بند ریگ در شمال ابوزید و شمال شرقی کاشان است.

با سفر به این کویر لذت راه رفتن بر روی شن های داغ و آرامش آن را زیر آسمان صاف تجربه کنید. همچنین شترسواری، آفرود، موتورسواری و نیز برپایی کمپ برای تماشای طلوع و غروب آفتاب از تفریح های پرطرفدار  کویر است. علاوه بر زیبایی های کویر و تفریح های گوناگون در سفر به ابوزید آباد می توانید بازدید از جاذبه های مختلف تاریخی هم در برنامه خود قرار دهید. یکی از شگف انگیزترین مکان های دیدنی این منطقه شهر زیرزمینی اویی است. اویی قدیمی ترین شهر زیرزمینی دنیا می باشد که قدمت آن به پیش از اسلام و دوره ساسانیان می رسد. این شهرکاملا بصورت دستکند و با هدف دفاع از شهر و حفظ جان مردم در زمان وقوع خطر ساخته شده است.  کاروانسرای صفوی و آب انبار صفوی و قلعه کرشاهی از دیگر جاذبه های تاریخی در این منطقه است.

همچنین اوزید آباد پایتخت گویش های کهن ایران است. برای آشنایی بیشتر با فرهنگ مردمان این منطقه و گویش بیذوی با اجاره اقامتگاه بوم گردی در ابوزید آباد هم لذت سفر خود را در خانه های سنتی دوچندان کنید و هم مردم این منطقه را بهتر بشناسید. اقامتگاه های بوم گردی دارای بافتی قدیمی و سنتی و چیدمانی ساده هستند و متناسب با معماری آن شهر ساخته شده اند. لیدوماتریپ برای شما اقامتگاه های متنوعی را در نظر گرفته است.