لیست مراکز تفریحی قشم

لیست مراکز تفریحی قشم

قشم از آن جاهایی است که همه ما تا حرف از سفر به جنوب می افتد یاد آن می افتیم. بخصوص اگر عاشق تفریحات آبی و غیر آبی  باشیم و نیم نگاهی هم به لیست مراکز تفریحی قشم بیندازیم  دلمان می خواهید چمدانمان را جمع کنیم و به قصد یک تجربه هیجان انگیز خود را به قشم برسانیم! سفری که پر از تجربیات جدید، از سفر به دنیای زیر آب و تماشای پیرترین کروکدیل ایران از نزدیک بگیـر تا سافاری و شتری سواری!

در ادامه مقاله با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید تا با هم بیشتر درباره تفریحات دریایی و تفریحات غیر آبی قشم صحبت کنیم.

تفریحات دریایی قشم

بدون شک در سفر به شهر ساحلی مثل قشم نمی توان از تفریحات ابی آن چشم پوشی کرد. تفریحاتی که هر یک هیجان خود را دارد و حسابی آدرنالین خونتان را افزایش می دهد.

اجاره روزانه خانه در قشم

از سفر به دنیای زیر آب و غواصی در قشم بگیر تا قایق سواری که هر یک جذابیت های خاص خود را دارد و از مهم ترین دلایل بسیاری از مسافران برای سفر به قشم وجود همین تفریحات است تا در کنار بازدید از جاهای دیدنی قشم از این تفریحات نیز نهایت لذت را ببرند.

  • غواصی در قشم

غواصی در قشم از مراکز تفریحی قشم

برای شما هم پیش آمده که ویدیوهایی از دنیای زیرآب که ماهی های رنگارنگی مشغول شنا هستند ببینید و با خود به این فکر بیافتید که ای کاش می شد من هم چنین چیزی را می توانستم تجربه کنم!

اگر این چنین است که باید به شما تبریک بگویم این آرزوی شما در سفر به قشم به حقیقت خواهد پیوست. غواصی در قشم در آن دسته از لیست مراکز تفریحی قشم قرار گرفته که کمتر کسی است که نمی خواهد آن را تجربه کند. برای غواصی در قشم نیازی نیست که از قبل تجربه خاصی داشته باشید و یا شناگر ماهری باشید. هر کسی که دوست داشته باشد می تواند این تجربه شیرین را در قشم داشته باشد.

سایت های مختلفی در قشم وجود دارد که برای غواصی مناسب هستند و هر کدام از آن ها می تواند انتخاب خوبی برای غواصی باشند. در این سایت ها غواصی به شما لباس های مخصوصی داده می شود و بعد از یک آموزش ۲۰ دقیقه ای شما برای شروع سفرتان به دنیای زیر آب آماده هستید.

این غواصی ها به صورت تکی و گروهی برگزار می شود و تا پایان غواصی مربی همراه شما خواهد بود و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. در غواصی شما شاهد انواع ماهی ها، مرجان ها، صدف ها، شقایق و عروس های دریایی خواهید بود. بی شک تبدیل به یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین قسمت های سفرتان به قشم همین غواصی در قشم خواهد بود.

  • پاراسل در قشم

پاراسل سواری از لیست مراکز تفریحی قشم

پاراسل یکی از هیجان انگیز ترین مواردی است که می توان اسم آن را در لیست مراکز تفریحی قشم آورد. اما احتمالاً خیلی از ما با این تفریح آشنا نیستیم پس بیایید قبل از هر چیزی با این تفریح بیشتر آشنا شویم. در این تفریح شما پرواز بر آب های خلیج فارس را تجربه خواهید کرد!

پاراسل سواری به این شکل است که یک چتر به قایق موتوری وصل می شود و شما بر روی این چتر سوار می شوید با حرکت قایق آرام آرام این چتر اوج می گیرد و در فاصله ۱۵۰ تا ۳۰۰ متری از سطح آب به پرواز در خواهید آمد. تماشای آبی بی کران دریا از این ارتفاع نه فقط هیجان انگیز بلکه بسیار دلپذیر است. با این اوصاف می توان به قشم سفر کرد و تفریح جذاب را تجربه نکرد؟!

این تفریح به صورت تکی، دو نفره و سه نفره انجام می گیرد و می توانید همراه خانواده خود یک تفریح دسته جمعی داشته باشید. حتی کودکان هم می توانند پاراسل سواری را تجربه کنند اما در مدت زمان کوتاه تر و در ارتفاعی پایین تر.

  • شاتل سواری قشم

شاتل سواری هم از آن تفریحات دسته جمعی و جذابی است که در سفر به قشم باید طعم آن را بچشید. این تفریح به این صورت است که شما بر روی تیوپ های دو و چهار نفره خواهید نشست و با قایق موتوری با سرعت شما را خواهد کشید. تایم این بازی حدود ۱۵ دقیقه می باشد و حسابی لذت خواهید برد. هنگام شاتل سورای به شما کلاه ایمنی و جلیقه نجاتی داده خواهد شد پس نگرانی از بابت خطرناک بودن این تفریح و استرس افتادن در آب را نداشته باشید.

رزرو هتل و هتل آپارتمان در قشم

این تیوپ که با سرعت بر روی آب حرکت می کند و با برخورد به امواج بالا و پایین می رود حسابی شما را سر کیف خواهد آورد. پس شاتل سواری را هم در لیست مراکز تفریحی قشم برای سفرتان به این جزیره جذاب اضافه کنید.

  • بنانا سواری

لیست مراکز تفریحی قشم

اگر شاتل سواری را دوست داشته باشید حتماً از بنانا سواری هم خوشتان خواهد آمد. بنانا سواری زیادی با شاتل ندارد. تیوپی به شکل موز که به قایق وصل می شود و با سرعت شما را با خود می کشد.

تنها فرق بنانا و شاتل در این است که در بنانا تعداد کمتری می توانند سوار شوند به همین خاطر سبک تر است و با سرعت بیشتری حرکت می کند. اگر اهل هیجان هستید و عاشق سرعت بین شاتل سواری و بنانا به شما پیشنهاد می کنیم بنانا سواری را انتخاب کنید. اگر هم که دوست دارید هر دو گزینه را در لیست مراکز تفریحی قشم تجربه کنید که چه بهتر!

  • اجاره قایق در قشم

همه تفریحاتی که در لیست مراکز تفریحی قشم قرار می گیرند مثل پاراسل و شاتل و… بسیار هیجان انگیز هستند اگر در قشم به دنبال تفریحات دریایی قشم هستید اما اهل هیجان هم نیستید و یا از آنها ترس دارید بهتر است قایقی اجاره کنید و زمانی را بر روی آب سپری کنید.

می توانید همراه با خانواده قایقی اجاره کنید و سری به جنگل های حرا بزنید و یا به سمت جزیره هنگام بروید و از تماشای دلفین های بازیگوشی که مدام به بیرون آب می پرند بنشینید و حسابی ساعات هیجان انگیزی را تجربه کنید. قایق سواری محدودیت سنی ندارد و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. فقط این نکته را در نظر بگیرید که حتماً از جلیقه نجات در طول مدتی که سوار قایق هستید استفاده کنید.

  • کشتی تفریحی قشم

کشتی تفریحی در قشم از لیست مراکز تفریحی قشم

به جز قایق سواری می توانید از کشتی های تفریحی که در این جزیره وجود دارند استفاده کنید. این کشتی ها تورهای چند ساعته برای مسافرین برگزار می کنند. در این کشتی ها رستوران و کافی شاپ وجود دارد و می توانید چند ساعتی روی آب تجربه متفاوتی داشته باشید. همچنین یک کشتی کف شیشه تفریحی نیز در این جزیره وجود دارد که مورد استقبال مسافران است. در این کشتی نه تنها از مناظر دریا بلکه مناظر زیر دریا نیز مقابل چشمانتان خواهد بود.

تفریحات غیر آبی قشم

البته که تفریحات قشم فقط به قایق سواری و غواصی و پاراسل سواری ختم نمی شود. تفریحات غیر آبی قشم کم از تفریحات آبی آن ندارد. سفر به قشم با تجربه هر دوی این تفریحات دریایی قشم و تفریحات غیر آبی قشم است که کامل می‌شود. پس در لیست مراکز تفریحی قشم تفریحات غیر آبی را فراموش نکنید.

  • سافاری قشم

سافاری از لیست مراکز تفریحی قشم

پیست سافاری قشم یکی از مجهز ترین و بهترین پیست های سافاری ایران است که بهترین جا برای عاشقان سرعت است. در این مجموعه می توانید با انواع ماشین های سه چرخ و ماشین های مخصوص سافاری را تجربه کنید.

اما تنها انتخاب های شما به ماشین ها محدود نمی شود بلکه حتی می توانید شترسواری را نیز تجربه کنید. اما ما پیشنهاد هیجان انگیز تری برای شما داریم. شما می توانید پکیج سافاری را تهیه کنید تا هم بتوانید همه این ها را تجربه کنید و هزینه کمتری هم پرداخت کنید. برای رسیدن به پیشت قشم کافیست تا از قشم به سمت درگهان حرکت کنید.

  • پارک کروکدیل قشم

پارک کروکودیل در قشم

پارک کروکدیل قشم از دیگر جاهای دیدنی قشم است که می توانید آن را در لیست مراکز تفریحی قشم آورد. این پارک به عنوان اولین پارک کروکدیل می باشد که در خاورمیانه افتتاح شده و می تواند فرصت دیدن این حیوانات از نزدیک تجربه بسیار متفاوتی را برایتان رقم بزند.

نکته جالب راجع به این پارک این است که پیر ترین کروکدیل ایران با ۲۶ سال سن، ۴ متر طول و ۳۵۰ کیلوگرم وزن نیز در این پارک زندگی می کند. البته حیوانات دیگری مثل طاووس، بز کوهی، مرغ شاخدار، کرکس، مار پیتون و…. نیز وجود دارند.

قشم سرزمین عجایب هفتگانه

این ها فقط بخش کوچکی از تفریحاتی است که در سفر به قشم تجربه خواهید کرد. اما سفر به قشم با این تفریحان به پایان نمی رسد. این جزیره دیدنی پر است از عجایب و جاهای دیدنی که هر یک به تنهایی دلیل خوبی برای سفر به قشم هستند.

مقاله جاهای دیدنی قشم به شما کمک خواهد کرد تا با جاذبه های طبیعی و تاریخی قشم نیز آشنا شوید تا بتوانید برنامه کاملی برای سفر خود از بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی بگیر تا تفریحات آبی قشم رقم بزنید.

 

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *