فاصله چالوس تا دریا، چقدر است؟

فاصله چالوس تا دریا

شهر زیبای چالوس بیش‌تر با جاده رویایی‌اش شناخته شده است اما بهتر است بدانید که فاصله چالوس تا دریا نیز بسیار کوتاه است و بسته به اینکه از کدام مسیر می‌روید شاید کمی متفاوت باشد. در حالت کلی فاصله چالوس تا دریا در حدود ۸ کیلومتر است که اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر عنوان کنیم، از بزرگراه شهید یاسر زندی حدود ۱۱ دقیقه طول می‌کشد تا به دریا برسیم. چالوس شهری است با تاریخچه غنی و به لحاظ جغرافیایی در جلگه میانی ساحل دریای کاسپین قرار دارد. معروف‌ترین ساحل چالوس، رادیو دریا، اولین ساحلی است که هنگام مسافرت از تهران به چالوس، می‌توانید ببینید و موج‌های دریا را به تماشا بنشینید. در مقاله‌‌ای با عنوان بهترین ساحل چالوس کجاست؟، دیگر سواحل دلنشین این شهر را معرفی کرده‌ایم.

فاصله چالوس تا دریا؛ تفرجگاه نمک آبرود

فاصله-چالوس-تا-دریا؛-تفرجگاه-نمک-آبرود

یکی از هیجان انگیزترین سواحلی که هنگام سفر به چالوس حتما باید به آن سری بزنید، تفرجگاه ساحلی نمک آبرود است که در جاده چالوس تنکابن قرار گرفته است. فاصله چالوس تا دریا، و رسیدن به این تفرجگاه زیبا ۱۷ کیلومتر و حدود ۲۳ دقیقه است.

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، در ساعاتی که در این ساحل میگذرانید امکانات منحصربفردی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هیجان انگیزترین مسافرت خود به چالوس و مازندران را سپری کنید.

تفرجگاه نمک آبرود امکاناتی نظیر: قایق، شاتل، جت اسکی، هاور کرافت، پیست ماشین، پیست موتور و دوچرخه، آلاچیق و… را در دل خود جای داده است.

فاصله-چالوس-تا-دریا؛-تفرجگاه-نمک-آبرود

نمک آبرود منتظر شماست همین حالا با اجاره ویلا در چالوس، گام اول سفر به چالوس را بردارید. همانطور که مشاهده کردید فاصله چالوس تا دریا بسیار کوتاه بوده و تمام سواحل در دسترس هستند. پس به راحتی میتوانید روزها به گردش و خوش‌گذرانی در سواحل گذرانده و شب‌ها به اقامتگاه خود بازگردید.

فاصله چالوس تا دریا کوتاه است!

فاصله-چالوس-تا-دریا-کوتاه-است!

چالوس در طبیعت خود منحصربفرد است و هنگامی که به سمت چالوس حرکت می‌کنید، در واقع مسافرت شما از همان جاده چالوس آغاز می‌شود. علاوه بر طبیعت بکر این منطقه، فاصله چالوس تا دریا نیز از جهات مختلف بسیار کوتاه است بطوری که برای دسترسی به رادیو دریا، تنها ۱۱ دقیقه زمان لازم است و برای رسیدن به تفرجگاه ساحلی نمک آبرود ۲۳ دقیقه!

فاصله-چالوس-تا-دریا-کوتاه-است!

همانطور که قبلا هم اشاره شد، شهر چالوس به لحاظ جاذبه‌های گردشگری بسیار غنی است و به همین دلیل در بین طبیعت‌گردان و گردشگران بسیار محبوبیت دارد. با شروع تعطیلات نیز شهر چالوس میزبان مسافران مختلف از سراسر کشور است. معمولا به دلیل خیل عظیم مسافران در ایام تعطیلات، اقامتگاه‌ها و ویلاها به سرعت اجاره می‌شوند. شما می‌توانید با رزرو اقامتگاه به صورت اینترنتی، نگران محل سکونت در چالوس نباشید. با اجاره سوئیت و ویلا در چالوس، از طریق سایت لیدوماتریپ، می‌توانید ویلاها و سوئیت‌های مختلف موجود در این شهر زیبا را ببینید و با مقایسه قیمت‌ها، بهترین انتخاب را برای یک تجربه دلنشین از سفر به شمال کشور رقم بزنید.

۳.۹/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *