بهترین هتل های رشت

هتل های رشت

استان گیلان و شهر رشت جزو مقاصد اصلی سفر در ایران به شمار می‌روند که جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بی‌نظیری دارند. از این رو در رشت هتل‌ ها و اقامتگاه های مختلفی برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. برای انتخاب بهترین هتل در رشت و رزرو آن با لیدوماتریپ همراه باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌ ها و اقامتگاه های رشت را بررسی و معرفی کنیم.

اقامت در رشت

اقامت در رشت

انتخاب محل اقامت چند نوع دارد و فرد به فرد بر اساس سلیقه، نوع شخصیت و هزینه‌ها متفاوت است. بسیاری از افراد علاقه‌مند به سفرهای هیچهایکی و اقامت در هاستل‌های ارزان قیمت هستند. دسته‌ای دیگر اقامتگاه ‌های بومگردی و سنتی را ترجیح می‌دهند و دسته سوم که عموما محل اقامت‌شان را پیش از سفر انتخاب می‌کنند، طرفدار هتل ‌ها هستند. گروه دیگری هم هستند که ترجیح می‌دهند در اقامتگاه های شخصی مقیم شوند. جزو هر یک از این گروه‌ها که باشید، بهترین راه برای شما رزرو آنلاین اقامتگاه در رشت است.

بهترین هتل های رشت

رشت هم هتل های چند ستاره دارد و هم هتل آپارتمان که بسته به نوع سفر و بودجه، می توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. به جز هتل ساحلی بهارستان که در جاده زیباکنار واقع شده و نمای فوق العاده ای به دریای زیبای شمال دارد؛ بقیه هتل های رشت در مرکز شهر واقع شده و فاصله کمی تا فرودگاه، ترمینال و جاذبه های تاریخی شهر دارند.

بیشتر مسافرانی که به رشت سفر می کنند، به هوای لذت بردن از زیبایی های مسیر، با ماشین شخصی خود عازم سفر می شوند و ترجیح می دهند در یک هتل با قیمت مناسب اقامت داشته باشند. ما در ادامه این مطلب تمام اطلاعات لازم برای یک انتخاب خوب را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا شما با دانش و آگاهی کافی به رزرو هتل بپردازید.

هتل های ۵ ستاره رشت

هتل کادوس رشت

هتل کادوس هتل کادوس رشت هتل های رشت هتل کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس یا گراند هتل رشت در سال ۱۳۶۲ به بهره برداری رسید. این هتل دارای که یکی از بهترین و لوکس ترین هتل ای رشت است، دارای ۴ طبقه مشتمل بر ۹۶ اتاق می باشد. آخرین بازسازی انجام شده روی هتل بزرگ گیلان، در سال ۱۳۹۱ بوده است. این هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و به مناطق تاریخی از جمله ساختمان تاریخی شهرداری سابق و پل خشتی چمارسرا و دانشگاه گیلان دسترسی آسانی دارد.

هتل بزرگ کادوس با طراحی لوکس و ارائه خدمات به مهمانان، اقامتی خاطره انگیز را در ذهن مهمانان ثبت می کند. فاصله هتل کادوس رشت تا دریای خزر حدود ۳۰ کیلومتر می باشد. هتل پنج ستاره بزرگ کادوس رشت دارای سالن همایشی با ظرفیت ۲۰۰ نفر می باشد، که آماده میزبانی از جلسات کاری مهمانان می باشد. لازم به ذکر است این هتل عضو گروه هتل های آریا می باشد.

هتل کادوس رشت روی نقشه

آدرس: رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه.

شماره تماس: ۰۱۳-۳۳۳۶۵۰۷۲

هتل های ۴ ستاره رشت

هتل شبستان رشت

هتل شبستان رشت هتل شبستان رشت هتل های رشت هتل شبستان

هتل شبستان رشت هتلی ۶ طبقه دارای ۱۹ اتاق لوکس و شیک با امکانات و خدمات به روز بوده و از پرسنل مجرب و آموزش دیده‌ای بهره می‌برد. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است مهمانان آن دسترسی راحتی به مرکز شهر رشت و همچنین اماکن دیدنی و جاذبه‌های مختلفی مانند پارک سبزه میدان، موزه رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان و … داشته باشند. با اقامت در هتل شبستان که به عنوان بهترین هتل رشت نیز شناخته می‌شود، می‌توانید سفری به یادماندنی و خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی گیلان، کافی شاپ، جکوزی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، خدمات خانه داری و … از مهمترین امکانات این هتل ۴ ستاره به شمار می‌روند.

هتل شبستان رشت روی نقشه

آدرس: رشت، فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی.

شماره تماس: ۰۱۳-۳۲۱۱۰۰۳۳

هتل های ۳ ستاره رشت

هتل ساحلی بهارستان رشت

هتل بهارستان رشت هتل بهارستانهتل های رشت

هتل سه ستاره ساحلی بهارستان رشت در ساحل زیباکنار واقع شده است. این هتل ساکت و دنج شما را در مکانی به دور از ازدحام شهر قرار می‌دهد. هتل ساحلی بهارستان دارای امکانات تفریحی از قبیل فوتبال ساحلی، دوچرخه‌ سواری، اسکی روی آب، قایق‌سواری و سوارکاری را برای مهمانان فراهم کرده است. از نقاط قوت این هتل رشت، ساحلی بودن آن است که به مهمانان این امکان را می‌دهد که از بالکن اتاق دریای زیبای شمال را ببینند. همچنین رستوران هتل با غذاهای محلی و سنتی در خدمت مهمانان است.

آدرس: رشت، جاده بندرانزلی، سه راه لیجارکی (حسن رود)، کیلومتر ۱۴ جاده زیباکنار ۳۰۰ متر بعد از پمپ بنزین.

شماره تماس: ۰۹۱۱۴۷۰۱۳۰۸

هتل آپارتمان صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت هتل آپارتمان رشت هتل آپارتمان صبوری هتل های رشت

هتل آپارتمان صبوری یکی دیگر از هتل های رشت است که در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید. این هتل در پنج طبقه بنا شده و دارای ۱۰ واحد اقامتی است. هتل صبوری رشت با قرارگیری در استان سرسبز گیلان، میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف می باشد. مهمانان گرامی می توانند با اقامت در هتل آپارتمان صبوری به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی داشته باشند. فاصله هتل سه ستاره صبوری رشت تا برخی اماکن تاریخی و مذهبی از جمله ساختمان تاریخی شهرداری سابق رشت و حرم مطهر حضرت فاطمه اخری، حدود سه کیلومتر می باشد که مزیت این هتل محسوب می شود. لازم است بدانید، هتل صبوری از طبقه پنجم تا پشت بام فاقد آسانسور می باشد.

هتل آپارتمان صبوری رشت

آدرس: رشت، خیابان رسالت، رودبارتان، رو به روی پارک شهید گلستانی.

شماره تماس: ۰۱۳-۳۳۳۵۵۲۶۸

هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت هتل پامچال هتل های رشت هتل پامچال

هتل پامچال رشت یک هتل ۳ ستاره و از هتل های قدیمی رشت است. این هتل در دو طبقه بنا شده و دارای جمعا ۲۹ اتاق می باشد. پراکندگی واحدهای اقامتی در طبقات اول و دوم می باشد. هتل پامچال در سال ۱۳۴۳ ساخته شد و در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ بازسازی کلی آن به اتمام رسید.

هتل سه ستاره پامچال رشت در بلوار امام خمینی واقع است و تردد مهمانان به مناطق مختلف شهر امکان پذیر است. هتل پامچال رشت با برخورداری از پرسنل مهمان نواز و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، سعی در جلب نظر گردشگران داشته است.

هتل پامچال رشت روی نقشه 

آدرس: رشت، توشیبا، خیابان ۱۵ خرداد.

شماره تماس: ۰۱۳-۳۳۶۶۳۸۲۲

هتل های ۲ ستاره رشت

هتل پردیس رشت

هتل پردیس رشت هتل پردیس رشت هتل های رشت هتل پردیس

هتل پردیس از هتل‌های با سابقه در استان سر سبز گیلان و شهر رشت است که در سال ۱۳۶۴ شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای چهار طبقه و جمعا ۶۰ باب اتاق می باشد که با امکانات مناسب آماده میزبانی از گردشگران می باشد.

هتل دو ستاره پردیس رشت جهت افزایش راندمان کاری طی سال‌های متمادی نوسازی شده و با ارائه خدمات با کیفیت، سعی در جلب رضایت گردشگران داشته است.

هتل پردیس رشت روی نقشه

آدرس: رشت، بلوار امام خمینی، نبش بلوار آزادی(منظریه)

شماره تماس: ۰۱۳-۳۳۳۲۱۱۸۸

هتل پارک رشت

هتل پارک رشت هتل پارک هتل های رشت هتل پارک رشت

هتل دوستاره پارک رشت یکی از اقامتگاه‌های مناسب این شهر است که در مرکز شهر واقع شده است. دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و خرید از مزایای این هتل به شمار می‌رود. از امکانات هتل پارک می‌توان به سرو غذا با منوی سنتی گیلانی داخل اتاق اشاره کرد.

هتل پارک رشت روی نقشه

آدرس: رشت، میدان شهرداری، خیابان امام.

شماره تماس: ۰۱۳-۳۳۲۲۴۹۱۵

هتل اردیبهشت رشت

هتل اردیبهشت رشت هتل اردیبهشت هتل های رشت هتل اردیبهشت رشت

هتل دو ستاره اردیبهشت در قلب شهر رشت و میدان تاریخی شهرداری قرار گرفته، میدانی متعلق به دوره پهلوی که ساختمان آن جزو نمادهای شهر رشت به شمار می‌رود. هتل اردیبهشت علاوه بر اینکه خودش از هتل های خوب رشت بوده و خوش مسیر است، رستوران معروف و بسیار خوبی هم دارد که به لذیذ بودن غذاهای محلی‌اش شهره است.

این هتل دارای اتاق‌های دو و سه تخته است که مجهز به سرویس بهداشتی و مبلمان هستند. این هتل، برای علاقه مندان خرید هم گزینه خوبی است، چرا که با مرکز خرید گلسار چند دقیقه بیشتر فاصله ندارد.

هتل اردیبهشت رشت روی نقشه

آدرس: رشت، میدان شهرداری، جنب مخابرات

شماره تماس: ۰۱۳-۳۳۲۲۹۲۱۰

هتل های تک ستاره رشت

هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت هتل غدیر هتل های رشت هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت یکی از بهترین اقامتگاه‌های زیبا در کوچصفهان است که در منطقه خوش آب و هوایی واقع است که در سال ۱۳۹۳ ساخته شده دارای ۱۷ اتاق و ۴۴ تخت جهت رفاه حال مسافران فراهم کرده است. امکانات رفاهی این هتل رستوران، اینترنت در لابی رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، رم سرویس، فروشگاه، سرویس ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس و موقعیت جغرافیایی هتل خارج از محدوده ی طرح ترافیک است.

هتل غدیر رشت روی نقشه 

آدرس: رشت، کوچصفهان، کمربندی امام رضا، نرسیده به میدان امام رضا(۱۵ کیلومتری رشت)

شماره تماس: ۰۱۳-۳۴۵۵۷۳۹۰

هتل های لوکس رشت

هتل‌های لوکس رشت برای افرادی که می‌خواهند اقامتی راحت و مجلل داشته باشند گزینه مناسبی به شمار می‌روند. هتل‌های چهار ستاره و هتل‌های پنج ستاره رشت با خدمات و امکانات کامل جزو بهترین هتل‌های رشت محسوب می‌شوند که در ایام مختلف سال میزبان مسافران زیادی هستند. از مهمترین این هتل‌های لوکس و مجلل می‌توان به هتل کادوس و هتل شبستان اشاره کرد.

هتل های رشت با قیمت مناسب

آن دسته از افرادی که قصد دارند سفری اقتصادی به رشت داشته باشند می‌توانند در هتل‌های قیمت مناسب این شهر اقامت کنند. هتل‌های ارزان رشت به نسبت امکانات و خدماتی که دارند از قیمت مناسبی برخوردارند و می‌توانند اقامتی راحت را برای مسافران خود فراهم کنند. هتل غدیر و هتل اردیبهشت از هتل های با قیمت مناسب در رشت هستند که اگر دغدغه هزینه اقامت دارید و می‌خواهید سفری ارزان تر داشته باشید، می‌توانید در این هتل ها اقامت کنید.

بهترین هتل آپارتمان رشت

هتل آپارتمان‌ها گزینه‌های مناسبی برای اقامت مسافران با نفرات بالا به شمار می‌روند. اگر به صورت خانوادگی قصد سفر به رشت را دارید، می‌توانید با اقامت در بهترین هتل آپارتمان رشت سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایند. از جمله بهترین هتل آپارتمان های رشت می‌توان به هتل آپارتمان صبوری و هتل آپارتمان نرگس اشاره کرد.

بهترین هتل های رشت از نظر مسافران

بهترین هتل رشت از نظر مسافران هتلی می‌باشد که با داشتن امکانات و خدمات مناسب، تمیزی و پاکیزگی، موقعیت مکانی خوب، قیمت مناسب و … اقامتی راحت را برای مهمانان خود فراهم کند.

از بهترین هتل‌ های رشت از نظر مسافران می‌توان به هتل کادوس، هتل شبستان و هتل آپارتمان صبوری اشاره نمود. مسافرانی که در این هتل‌ها اقامت داشتند نظرات مثبتی را درباره کیفیت و وضعیت خدمات آن‌ها به ثبت رسانده‌اند.

 

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *