آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در چابکسر

3 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در چابکسر

این شهر بی شک یکی از زیباترین شهرهای شمالی است که در مرز بین دو استان گیلان و مازندران قرار گرفته است. چابکسر از یک طرف به دریا رسیده و از طرف دیگر به ارتفاعات البرز می رسد و این فاصله 1300 متری منظره جذابی از تلاقی دریا و ارتفاعات سرسبز را پیش چشمان شما به نمایش می گذارد.

آب و هوای مطبوع این منطقه در فصل بهار و اوایل پاییز بهترین زمان ممکن برای سفر است با اینحال دیدن مردم خونگرم و بومی منطقه در حال برداشت برنج از شالیزارهای این شهر در فصل بهار و تابستان منظره زیبای می سازد و می تواند تصویری بیادماندنی و بی نظیر در ذهنمان هک کند.

اگر تابحال فرصت سفر به این شهر را نداشته اید و برای اولین بار قصد سفر به چابکسر را دارید در برنامه سفر خود بازدید از روستای سرولات را فراموش نکنید. این روستا در نزدیکی رودخانه آچیرود قرار گرفته و منظره فوق العاده ی باغ های میوه و صدای رودخانه ترکیب بی نظیری به وجود آورده تا در سفر خود همراه با خانواده و عزیزانتان نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید.

چشمه دمکش، قلعه بندبن، روستای قاسم آباد، روستای اوشیان و روستای لیمه سرا از دیگر مناطق چابکسر بوده که هر یک به نوبه خود جاذبه های فوق العاده ای را در خود جای داده اند و بازدید از هر یک این جاذبه های گردشگری تجربه ای جدید و متفاوت برای ما به وجود می آورد.

اگر از طرفداران غذاهای سنتی هستید و واهمه ای از چشیدن و کشف طعم ها و مزه های جدید ندارید پس حتما در وعده های غذایی خود غذا های محلی و سنتی را بگنجانید.

 چشیدن طعم غذاهای محلی در کنار اقامت در  بافت سنتی و روستایی این منطقه لذت غذاها را نیز دوچندان می کند و فرصت خوبیست تا هرچه بیشتر با مردم بومی در ارتباط بوده و با رسوم و آیین های هر منطقه بیشتر آشنا شویم.

این مهم به خوبی در اقامتگاه های بوم گردی فراهم شده تا مهمانانی که از سرتاسر ایران به چابکسر سفر می کنند بتوانند در کنار یک اقامت خوب از طعم غذاهای بی نظیر محلی نیز استفاده کنند و گشت و گذار خوبی در دل طبیعت داشته باشند.

اقامتگاه بوم گردی گیشار چابکسر، اقامتگاه بوم گردی مشتی مریم و اقامتگاه بوم گردی گیله بوم از جمله اقامتگاه بوم گردی چابکسر هستند که لیدوماتریپ برای اقامت به شما پیشنهاد می کند.

در این وب سایت مجموعه کامل و متنوعی از انواع اقامتگاه ها در اقصی نقاط ایران وجود دارد که می توانید متناسب با سلیقه خود اقامتگاه مورد پسند خود را در مقصد مورد نظر انتخاب کرده و به راحتی و به صورت آنلاین رزرو نمایید.

پیشتیبانان سایت در هر روز هفته و به صورت 24 ساعته برای راهنمایی به شما در دسترس هستند و در صورت وجود مشکل می توانید از آن ها کمک بگیرید.