آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در نطنز

14 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در نطنز

نظنز یکی از شهرهای استان اصفهان و در میانه راه کاشان به اصفهان قرار گرفته است. نظنز یکی از باغشهرهای تاریخی ایران است چراکه سرسبز و کوهستانی می باشد و اب و هوای بسیار دلپذیری دارد.  در گذشته های دور کاروانیان زیادی از نطنز عبور می کردند و در واقع شهری امن برای کاروانیان به حساب می آمد. 

یکی از عجایب نطنز این است که با وجود قرار گرفتن در منطقه ای بیابانی، سرسبز وآباد است و ترکیب کویر با درخت و سبزی، منظره ای چشم نواز و در عین حال دیدنی را بوجود آورده است. از جاذبه های گردشگری نطنز می توان به قلعه طرق رود، کاروانسرای ابوالمعالی و کمپ متین اشاره کرد. کمپ متین یکی از بهترین مکان ها برای رصد آسمان و کهکشانهاست. کمپ متین منطقه ای کویری است وبخاطر هوای پاکی که دارد برای رصدهای شبانه بسیار مناسب است. 

در نزدیکی های کمپ کویر بوم گردی هایی قرار دارد  که شما می توانید در همین بوم گردی ها اقامت کنید و از سکوت و آرامش کویر لذت ببرید. شبها می توانید در محوطه بوم گردی قدم بزنید و از تماشای آسمان پرستاره و وزش ملایم نسیم لذت ببرید. 

از جمله اقامتگاه های بوم گردی در نظنز می توان به اقامتگاه بوم گردی سرای جواهر نطنز، اقامتگاه بوم گردی سرای مادر نطنز و اقامتگاه بوم گردی توسلیان نطنز اشاره کرد.

برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در نطنز می توانید اقامتگاه های فوق را مشاهده نمایید و واحد مد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید. در صورت وجود هرگونه مشکل و سوالی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبانان لیدوماتریپ تماس بگیرید.