آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در صومعه سرا

2 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در صومعه سرا

شهرهای شمالی کشورمان همیشه یکی از اولین گزینه های ما برای انتخاب مقصد سفر بوده و همگی ما خاطرات خوشی از سفر به شمال کشور داشته ایم. صومعه سرا نیز که از شهرهای پر بازدید و مسافر پذیر استان گیلان است و همچون دیگر شهرهای گیلان از زیبای های طبیعی بالایی برخوردار می باشد.

این شهر در زبان محلی سوما سرا خوانده می شود، شهری که در ۲۸ کیلومتری شهر رشت و در غرب استان گیلان قرار گرفته و از جنوب با فومن و از غرب با ماسال همسایه است.

صومعه سرا از شهر های غیر ساحلی شمال ایران محسوب می شود که البته ساحلی نبودن آن چیزی از جاذبه گردشگری اش کم نمی کند چرا که از طبیعتی زیبا برخوردار بوده و حتی اگر از علاقه مندان به اماکن تاریخی باشید این شهر می تواند گزینه مناسبی برای سفر شما باشد چرا که همنشینی آثار به جا مانده از اعصار گذشته در کنار زیبایی غیرقابل وصف طبیعت، قابی زیبا از تلفیق این دو به وجود آورده است.

تالاب نرگستان، تالاب سیاه درویشان و تالاب سلکه از جمله تالاب های صومعه سرا می باشند. هر یک از این تالاب ها زیبایی های خاص خود را دارند. لذت قایق سواری بروی این تالاب ها و تماشای پرندگان مهاجر و انعکاس تصویر درختان بروی آب فضایی آرامش بخش بوجود آورده است.

تالاب بین المللی صومعه سرا، منطقه تاریخی هفت دغنان، پناهگاه حیات وحش سلکه و منطقه زیبا و کوهستانی تنیان از دیگر جاذبه های گردشگری صومعه سرا می باشد.

گردش در بازار حتی بدون قصد خرید یکی از سرگرم کننده ترین کارها به خصوص برای خانم هاست. حال اگر این بازار محلی باشد جذابیت آن چند برابر می شود. گردش در یکشنبه بازار صومعه سرا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازار از قدیمی ترین بازارها به حساب می آید که در آن انواع ماهی ها، سبزیجات و صیفی جات محلی و غذاهای محلی از سمت بومیان منطقه برای فروش گذاشته می شوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در صومعه سرا می تواند فرصت خوبی برای ما ایجاد کند که در کنار گذشت و گذار و سیاحت در شهر هر چه بیشتر با فرهنگ مردم بومی آشنا شده و با اجاره خانه روستایی در صومعه سرا برای چند روزی طعم زندگی ساده روستایی را بچشیم.

اقامتگاه بوم گردی مریم گلی صومعه سرا و اقامتگاه بوم گردی زرتلار از جمله بوم گردی هایی هستند که با امکانات رفاهی مناسبی برای اسکان مسافرین مهیا شده اند و می توانید به راحتی این بوم گردی ها را از این وب سایت به صورت آنلاین رزرو کنید و یا با تماس با پشتیبانان سایت اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت تلفنی رزرو نمایید.

پشتیبانان سایت به صورت 24 ساعته و در هر روز هفته حتی در ایام تعطیل برای راهنمایی و کمک به شما عزیزان آماده پاسخگویی هستند.