آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در تفت

6 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در تفت

شهری در میان کوه های سنگی و کویر با دو طبیعت و دو آب و هوای متفاوت که ممکن است هر گردشگری را غافلگیر کند. جذابیت های طبیعی این شهر از یک طرف شامل روستاهای کویری آن است و از طرف دیگر کوه های پوشیده از برف آن. بنابراین با سفر به تفت هم می توانید از شب های پرستاره کویر لذت ببرید و هم از اسکی کردن در پیست اسکی این شهر. علاوه بر جاذبه های طبیعی متضاد آثار و مکان های گردشگری متعددی نظیر باغ صدری، مجموعه شاه نعمت الله، آسیاب آبی خشتی با قدمتی 400 ساله، چشمه تا مهر که فقط تا مهر پر از آب است، آبشار دره گاهان در کوه تفته با چشم اندازی کم نظیر و کوه عقاب همانند محافظی برای تفت در این شهر مورد اقبال گردشگران قرار می گیرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در تفت فرصتی است تا با نوع زندگی گذشتگان و فرهنگ مردمان قدیم اشنا شویم. قدمت نسبتا زیاد اقامتگاه و نیز فضای سنتی و ساده این خانه ها حسی از آرامش را القا می کند که نظیر آن را در خانه های امروزی کمتر می یابیم. وجود حوضی در وسط حیاط، اتاق هایی دور تا دور حیاط با دیوارهای خشت و گلی و بادگیرها در عین سادگی و صمیمیت خستگی را از جسم و روح ما دور می کند و یک حس آرامش را جایگزین می کند.

از داخل شهر که کمی فاصله بگیریم و به طرف روستاهای شهر حرکت کنیم در هر گوشه طبیعتی منحصر بفرد با ویژگی های خاص همان منطقه و آثار مختلفی را می بینیم. استراحت کردن و تجدید قوای روحی در آب و هوای پاک روستا لذتی وصف ناشدنی دارد. روستای کویری فهرج با خانه های خشتی و سقف های شیب دار در فضایی کویری، کاروانسرای دهشیر در دهستان دهشیر، روستای باستانی چم که میزبان درخت سرو کهنسال و یک آتشکده زرتشتی است نمونه ای از روستاهای شهر تفت است که با اجاره اقامتگاه بوم گردی در تفت می توانید سفری خوب و خوش را رقم بزنید.
اقامتگاه بوم گردی ناردونه تفت، اقامتگاه بوم گردی حاجی خان تفت و اقامتگاه بوم گردی تی تی نار از جمله اقامتگاه بوم گردی های شهر تفت هستند که هر یک متناسب با شرایط بومی منطقه بوده و اقامت در آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. 

وب سایت لیدوماتریپ در زمینه ارائه خدمات گردشگری آنلاین فعالیت می کند. در این وب سایت اقامتگاه هایی متناسب با هر سلیقه و بودجه ای قابل رزرو می باشد. کافیست پس از مشاهده و انتخاب اقامتگاه تاریخ سفر خود را نیز مشخص کنید و درخواست رزرو خود را به صورت رایگان ثبت نمایید.