آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در باغ بهادران

2 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در باغ بهادران

باغ بهادران در استان اصفهان واقع شده است و توابع شهرستان لنجان می باشد. بیشتر وسعت باغبادران ویا باغ بهادران را باغ های میوه و زمین های کشاورزی تشکیل می دهد. این باغ ها و زمین ها و همچنین قرار گرفتن باغ بهادران در حاشیه زاینده رود، این منطقه را تبدیل به مکانی خوش آب و هوا کرده است که حتی اصفهانی ها نیز در روزهای تعطیل برای چند ساعت هم که شده به باغ بهادران می روند تا هوایی تازه کنند و از طبیعت زیبای آن استفاده کنند.

باغبادران به دلیل اینکه شهری خرم و پربرکت است از نظر اقتصادی نیز جزو شهرهای فعال است. بیشتر مردم گردو، فندق، انواع میوه های خشک را از آنجا تهیه می کنند و قنادان باغبادران در تهیه سوغاتی های اصفهان استاد هستند. آنها انواع گز، شیرینی، نبات، شکر پنیر و... را تولید می کنند که بسیار پرطرفدار هستند.

هنگام سفر به باغ بهادران واحدهای اقامتی مانند ویلا، سوئیت و یا بوم گردی ها برای اسکان وجود دارد. در این وبسایت علاوه بر اجاره ویلا و سوئیت در باغ بهادران می توانید با اجاره اقامتگاه بوم گردی در باغ بهادران، لحظاتی خوش را در این خانه های بومی سپری کنید که در دل طبیعت ساخته شده اند.

اقامتگاه بوم گردی افوس و اقامتگاه بوم گردی استاد ایاز از جمله بوم گردی های موجود در باغ بهادران هستند. از دیگر مزیت های این بوم گردی ها این است که به خانه های محلی ها بسیار نزدیک هست و شما می توانید محصولات ارگانیک و تازه از آنها خریداری نمایید. برای رزرو بوم گردی در باغ بهادران همین حالا با پشتیبانان لیدوماتریپ تماس بگیرید.