آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اطاقور

3 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در اطاقور

اطاقور در شرق استان گیلان قرار گرفته و این شهر با وجود جنگل ها، رودخانه ها و ییلاقات همه ساله مسافران زیادی را جذب خود می کند. این شهرستان در تمامی فصول زیبایی های خاص خود را دارد اما درختان هزار رنگ پاییزی در کنار رود پر آب قابی زیباست که تصویری فراموش نشدنی از سفر را در خاطراتتان رقم خواهد زد.

پارک جنگلی خرما و بلوردکان از زیباترین جنگل های نزدیک به این شهر هستند که عبور از جاده پوشیده شده از درختان سر به فلک کشیده روز شما را خواهد ساخت. وجود این دو پارک جنگلی؛ اطاقور را در میان طبیعت گردان پیش از پیش محبوب کرده است.

وجود خانه هایی با سقف شیروانی در کنار طبیعت سرسبز اطراف زیبایی این شهر را دو چندان کرده و با یک بار اقامت در اطاقور ترغیب خواهید شد تا بیشتر این شهر را بین مقاصد سفری خود جای دهید. بوم گردی اطاقور فرصت خوبی برای اقامت در خانه های سنتی این شهر به وجود آورده و تجربه جدید و بی نظیری را برایتان ایجاد خواهد کرد.

از جمله بوم گردی های موجود در سایت برای اجاره اقامتگاه بوم گردی در اطاقور می توان اقامتگاه بوم گردی باغچه مریم اطاقور و اقامتگاه بوم گردی وارنا اشاره کرد. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با واحد پشتیبانی سایت تماس گرفته و راهنمایی بیشتری برای رزرو اقامتگاهتان دریافت کنید.