آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اردکان

7 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

درباره اجاره اقامتگاه بوم گردی در اردکان

اردکان شهری با آب و هوای گرم خشک در قلب کویر مرکزی ایران قرار گرفته است. کوچه پس کوچه های این شهر هنوز نشانی از تاریخ با خود دارند چراکه بافت قدیمی اردکان با داشتن کمترین آسیب سالم ترین بافت تاریخی ایران را دارد. در این شهر آثار و بناهای خشت و گلی بسیاری توجه شما را جلب خواهد کرد. کوچه هایی با سقف پوشیده نظیر کوچه ضیایی، خانه های قدیمی و کاروانسراها، مسجد جامع اردکان و زیارتگاه ها و بناهایی متعلق به زرتشتیان این شهر همچون پیر سبز چک چک زیارتگاهی واقع در میان دو کوه، غار اشکفت یزدان، پیر سبز هریشت زیارتگاهی دیگر در دامنه کوه از جاذبه های گردشگری اردکان هستند.

همچنین برخی از روستاهای اردکان نیز بناهایی تاریخی را در خود جای داده اند. روستای خرانق یکی از آنها می باشد. منارجنبان خرانق کاملا از خشت و بدون استفاده از کاشی ساخته شده و می توان آن را با دست تکان داد. قلعه مسکونی خرانق یا مسکن مجوسیان از دیگر مکان های دیدنی این روستا است که به دست بهرام گور ساخته شده است.

برای اقامت در روستاهای این شهر و لذت بردن از مناظر طبیعی و تماشای آثار تاریخی با اجاره اقامتگاه بوم گردی در اردکان سفر تاریخی خود را به این شهر کامل کنید و در دل طبیعتی زیبا و بی نظیر با یک تیر و دو نشون سفر خود را به یادماندنی کنید. برای تجربه یک زندگی بومی و سنتی در این شهر سکونت کوتاه مدت در اقامتگاه های بوم گردی بهترین راه حل است. آغاز روز در فضای قدیمی این خانه ها در اتاق هایی با دیوارهای کاهگلی و با چیدمان سنتی و نیز پنجره های چوبی حس خوشایندی را بوجود می آورد. 

وب سایت لیدوماتریپ فعال در زمینه خدمات گردشگری آنلاین توانسته ارتباط موثری رابین میزبان ها و گردشگران فراهم کند تا مسافران بتوانند اقامتگاه مورد نظر خود را بدون واسطه در اختیار بگیرند. فقط کافی است تاریخ سفر خود و اقامتگاه را در وب سایت مشخص و سفری پر از جذابیت را آغاز کنید.