بهترین رستوران های نور

رستوران های نور

چه در زندگی عادی و چه در سفر، رستوران‌ها نقش بسیار مهمی را در کیفیت زندگی و کیفیت سفرها ایفا می‌کنند. در واقع یک سفر هر چقدر هم که بد باشد، یک غذای خوشمزه در یک رستوران شیک و تر و تمیز می‌تواند برای چند ساعت هم که شده، تلخی های سفر را به شیرینی و خوشمزگی بدل کند. اصلا چرا راه دور برویم، در همین روزمرگی‌های خسته کننده‌ای هم که گاهی اوقات تمام سرخوشی و انرژی انسان را تحلیل می‌برد، یک غذای خوب در یک رستوران خوب، می‌تواند جبران مافات کند.

یکی از بهترین قسمت های کشور که همیشه و همیشه رستوران هایش پر است و در حال سرویس دادن هستند، مناطق شمالی کشور می باشند که در بین این مناطق شهر های استان مازندران، از اهمیت خاصی برخوردار است. یکی از پرطرفدارترین شهرهای استان مازندران، شهر نور است و غذا خوردن در نور نیز یکی از لذت هایی است که کمتر کسی از آن می‌گذرد. به همین دلیل ما در این مقاله از بلاگ دوماتریپ تعدادی از بهترین رستوران های نور را به شما معرفی کردیم تا در خوشمزه ترین بخش سفرتان سهیم باشیم.

شکم گردی در نور

بهترین رستوران های نور

یکی از مهم ترین قسمت‌های سفر به نور، بحث غذا خوردن در رستوران های نور است که کمتر کسی می‌تواند از این بخش بگذرد. انواع کباب ها، مرغ های شکم پر، غذاها و مزه‌های محلی، ماهی‌های برشته شده و ماهی‌های شکم پر و هزار و یک طعم و مزه‌ی دیگر، می‌تواند وسوسه انگیزترین بخش سفر به نور باشد.

رستوران مرشد

رستوران مرشد نور از بهترین رستوران های نور

رستوران مرشد، یکی از بهترین رستوران های نور محسوب می‌شود. این رستوران دارای طراحی داخلی سنتی با بهره گیری از سنت زورخانه‌های قدیمی ایرانی است. فضای رستوران بسیار بزرگ بوده و دارای یک حیاط و محوطه ی بزرگ در قسمت جلویی ساختمان اصلی است که یک حوضچه هم به رسم قدیم برای جلوی این رستوران تعبیه شده است.

اجرای موسیقی زنده یکی از ویژه ترین امکاناتی است که در این رستوران ارائه می شود. میز و صندلی‌های انتخاب شده برای رستوران چوبی است و با هماهنگی کامل در طراحی داخلی فضا انتخاب شده. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در بخش بالکن رستوران میل کنید. درواقع بالکن رستوران را می‌توانیم یک قسمت ویژه و وی آی پی در کل مجموعه در نظر بگیریم.

یک منو از انواع غذاهای محلی و غیر محلی در اختیار شما قرار می‌گیرد که شما می‌توانید با توجه به ذائقه‌تان، غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید. قیمت منوی غذایی با توجه به محیط رستوران و امکاناتی که مشتری از آن‌ها بهره می‌گیرد مقرون به صرفه و معقول است.

مجموعه دارای سرویس غذای بیرون بر است و این به این معناست که شما تحت هر شرایطی می توانید از این رستوران غذای مورد علاقه تان را سفارش داده و در منزل و یا ویلای خود تحویل بگیرید. فضای جلوی رستوران به حدی بزرگ است که اصلا هیچ نگرانی از بابت جای پارک وجود ندارد. از جمله دیگر ویژگی های این رستوران می توانیم به سرویس های بهداشتی کاملا تمیز، فضای داخلی تمیز و دائما در حال طی کشیدن اشاره کنیم. تعداد نیروهای فعال در سالن نیز به تعداد معینی است که نه موجب کلافگی مشتریان شود و نه باعث شود که کار به کندی پیش برود.

آدرس: نور، جاده ساحلی، قسمت شمالی پارک جنگلی نور.

شماره تماس: ۰۱۱- ۴۴۵۵۱۳۱۴

بررسی و ثبت رستوران از نظر مردم

رستوران لاویج

رستوران لاویج بهترین رستوران نور

یکی از بهترین رستوران های نور که معماری و طراحی خاصی نیز دارد رستوران لاویج است. این رستوران همچنین یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام ‌ترین رستوران‌های منطقه است که ۳۵ سال سابقه‌ی ارائه‌ی خدمات به گردشگران و مسافران دارد. وقتی که وارد رستوران می‌شوید صرف نظر از معماری و چیدمان زیبا و رنگ آمیزی هوشمندانه که فضایی سرشار از آرامش را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از اولین مواردی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، رفتار حرفه‌ای کارکنان این رستوران است.

رستوران لاویج به قدری خوب و محبوب است که حتی مردم شمال هم وعده های غذایی خود را در این رستوران میل می کنند و اکثر مشتریان رستوران لاویج، ساکنین شهر نور هستند اما در ایام اوج سفر گردشگران و پایتخت نشین ها به شمال، رستوران لاویج به یکی از شلوغ ترین رستوران های نور تبدیل خواهد شد.

در مورد کیفیت مواد غذایی و بر اساس نظرات مسافرانی که از این رستوران دیدن کرده‌اند، می‌توان گفت که در درجه اول کیفیت مواد غذایی و تازگی آن‌ها در سطح بسیار بالایی است که می‌تواند تا حدودی توجیه کننده قیمت بالای نسبی غذاهای این رستوران باشد. از غذاهای محبوب این رستوران باید به غذاهای دریایی از جمله ماهی سفید و غذاهای محلی و سنتی مازندران اشاره کرد. البته طبق گفته بسیاری از گردشگران انواع کباب‌های سرو شده در این رستوران نیز طعم بسیار خوبی دارند.

آدرس: نور، روبه روی هلال احمر، جنب بانک پاسارگاد.

شماره تماس: ۰۱۱- ۲۲۶۲۲۱۸۴

رستوران کیانا

رستوران کیانا نور

این مجموعه یکی از بهترین هتل های نور است که رستوران آن دارای محیط دلچسب و زیباست که در آن طبقات بالا برای هتل در نظر گرفته شده و طبقه ی همکف برای سرو غذا تعبیه شده است. فضا کاملا کلاسیک بوده و از صندلی مبله‌های کرم رنگ برای پذیرایی و سرو غذا استفاده شده است. میزهای شیشه ای و گرد است و از چهار نفره تا هشت نفره برای سرو غذا وجود دارند. فضا یک فضای بزرگ است و با توجه به تم کلاسیکی که برای طراحی داخلی در نظر گرفته شده، نوردهی متوسطی وجود دارد. محیط داخلی رستوران دائما در حال نظافت است و تعداد کارکنان داخل سالن به تعداد استاندارد می باشند.

منوی رستوران، مجموعه‌ای کامل از انواع غذاهای محلی و غیر محلی است. تجربه نشان می‌دهد که کیفیت این غذاها در حد عالی بوده و وسواس خاصی برای انتخاب مواد اولیه ی این غذاها وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی مجموعه با توجه به اینکه یک هتل رستوران در عالی انتخاب شده و هیچ محدودیتی برای فصول گرم و فصول سرد سال برای حضور خود هتل و یا سالن غذاخوری آن وجود ندارد.

مجموعه هتل رستوران کیانا که یکی از بهترین رستوران‌ های نور است، دارای سرویس غذای بیرون بر هم هست. مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد، اما فضای جلویی رستوران طرفیت کافی برای پارک خودروهای مختلف را داراست. قیمت منوی غذایی در مقایسه با رستوران‌های موجود در همین سطح بسیار قابل قبول است.

یکی از مزیت‌های مجموعه هتل رستوران کیانا این است که اگر شما قصد دارید تا مدتی را در شهر نور مازندران بگذرانید و به دنبال یک مکان مجهز با قیمت مناسب به همراه سرویس غذاخوری هستید، این مجموعه می تواند انتخاب خوبی برای اقامتتان هم باشد. این هتل رستوران در خود نور واقع شده و دسترسی به آن بسیار راحت تر از سایر مجموعه‌هاست. ارائه‌ی انواع غذاها و کباب‌های محلی و غیر محلی در این رستوران باعث می‌شود تا از حضور در این فضای زیبا نهایت لذت را ببرید.

در این مجموعه تلاش شده تا هم راستا با تم کلاسیک، از هیچ گونه وسیله و سرویس‌های موقتی و یک بار مصرفی استفاده نشود و همه چیز با حفظ اصالت، آماده ی خدمات رسانی باشد. در نهایت اگر تمایل دارید که در یک محیط زیبا، پاکیزه و اصیل، یک غذای محلی و یا غیر محلی خوشمزه و با کیفیت عالی نوش جان کنید، مجموعه‌ی هتل رستوران کیانا، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما در نور مازندران باشد.

آدرس: نور، خیابان امام خمینی.

شماره تماس: ۰۱۱- ۴۴۵۲۵۱۲۶

رستوران کاسپین

بهترین رستوران نور کاسپین

از دیگر رستوران‌های نور که می‌توانید همراه با خانواده خود در فضای دل‌باز و بزرگ آن وقت بگذرانید، رستوران کاسپین نور است. این رستوران در یک موقعیت مکانی مناسب در کنار پارک جنگلی نور قرار گرفته است بسیاری از گردشگران پس از گشت و گذاری کوتاه در جنگل نور، روی به این رستوران می‌آورند. فضای این رستوران بسیار بزرگ است به طوری که توانایی پذیرایی از ۵۰۰ نفر را دارد. معماری و چیدمان داخلی رستوران بسیار ساده است. میز و صندلی‌های رستوران نیز به دور از هرگونه اضافه کاری به طور خیلی ساده پشت سر هم قرار گرفته‌اند.

تنوع غذایی این رستوران نیز قابل توجه است که یکی از نقاط قوت این رستوران محسوب می‌شود. رستوران کاسپین نور به عنوان یکی از بهترین رستوران های نور وعده‌های غذایی با کیفیتی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. با توجه به دیدگاه گردشگران که پیش‌تر در این رستوران غذا صرف کرده‌اند، غذاهای محلی این رستوران طعم بسیار خوبی دارند. از نقاط ضعف این رستوران که یک بی سلیقگی محض است، باید به قرار دادن تکه‌ای از نایلون بر روی میزها اشاره کرد که واقعاً وجه داخلی رستوران را زشت کرده است. از این مورد که بگذریم در کل رستوران کاسپین نور با توجه به کیفیت خوب و مواد غذایی و کارکنان حرفه‌ای که از آن برخوردار از می‌تواند مکان بسیار مناسبی برای گذراندن یک وعده غذایی بعد از گردش در جنگل نور باشد.

آدرس: نور، روبه روی در خروجی پارک جنگل.

شماره تماس: ۰۱۱-۶۲۷۳۸۳۸

رسوران ایتالیایی مورانو

بهترین رستوران های نور رستوران مورانو

این رستوران یک رستوران ایتالیایی در نور مازندران و یکی از عالی ترین رستوران های نور است که می‌توانید بهترین غذاهای ایتالیایی را در آن نوش جان کنید. در این رستوران سرویس غذا در دو وعده‌ی اصلی نهار و شام ارائه می‌شود. منویی که در اختیار شما قرار می گیرد یک منوی کامل از انواع غذاهای ایتالیایی خواهد بود که در با کیفیت ترین حالت ممکن طبخ و ارائه شده است.

طبیعتا وقتی قرار است که یک مسافرت عالی را تجربه کنید، میل کردن یک وعده غذای ایتالیایی در شهر نور مازندران، در کنار غذاهای محلی و غیر محلی دیگر، می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد. قیمت غذاهای مورانو مقرون به صرفه و معقول است.

مجموعه‌ی مورانو در محدوده ی رستم رود قرار دارد. شما می توانید از سرویس بیرون بر این مجموعه هم برای دریافت وعده های غذایی خود استفاده کنید. فضای روبه روی رستوران ایتالیایی مورانو برای پارک ماشین های مختلف جا دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی متناسب با فصول برای فضای داخلی رستوران تعبیه شده و نهایتا شما در هر فصلی که تمایل دارید، می‌توانید از خدمات این رستوران استفاده کنید. در این رستوران فقط وعده‌های نهار و شام سرو می‌شود. شما می‌توانید در هر ساعتی از روز برای صرف این دو وعده در رستوران حاضر شوید و یا به صورت بیرون بر غذای دلخواهتان را سفارش دهید.

آدرس: مازندران، حد فاصل نور و ایزدشهر، جاده سیاهکلرود.

رستوران اکبر جوجه

بهترین رستوران های نور اکبر جوجه

نور هم یکی از شهرهایی است که مانند تمامی شهرها، یک شعبه‌ی اکبرجوجه دارد. خودتان می‌دانید که رستوران های اکبرجوجه جزو رستوران های زنجیره‌ای هستند که سراسر کشور شعبه دارند. این شعبه‌ی اکبر جوجه اصلی ترین و تنها شعبه‌ی نور مازندران می باشد. در این رستوران منویی که در مقابل شما قرار می‌گیرد، فقط و فقط شامل انواع و اقسام مرغ‌ها و جوجه‌های اکبرجوجه می‌باشد.

شما می توانید اکبرجوجه کامل و یا سینه و ران را در بالاترین کیفیت خود، در این رستوران میل بفرمایید. قیمت این رستوران هم قیمت با سایر شعبه‌های رستوران اکبر جوجه است.

سرویس بیرون بر اکبرجوجه نور فعال است شما در هر جایی که بخواهید می‌توانید غذای مورد نظرتان را تحویل بگیرید. بنابراین اگر به دنبال این هستید که در شهر نور، یک اکبرجوجه با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه میل کنید، این شعبه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. نگرانی برای پارکینگ و پارک خودرو هم وجود ندارد شما با خیال راحت می توانید از پارکینگ اختصاصی اکبر جوجه ی نور برای خودروهای تان استفاده نمایید.

رستوران مستر دیزی

مستر دیزی

شاید بعد از صرف چند وعده غذایی در تعدادی از رستوران‌های نور، تصمیم به صرف یک وعده غذایی متفاوت‌تر داشته باشید. مستر دیزی بدون شک می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. این رستوران یکی از شعب مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای مستر دیزی است. موقعیت مکانی رستوران نیز بسیار مناسب و ایده آل و در کنار پارک جنگلی زیبای نور قرار گرفته است و  بسیاری از گردشگران پس از گشت و گذار در این مکان زیبا با خستگی برای صرف یک وعده غذایی با کیفیت و متفاوت به رستوران مستر دیزی رو می‌آورند.

فضای داخلی رستوران چندان بزرگ نیست، ولی چیدمان خوب و مناسبی دارد. برای راحتی هر چه بیشتر گردشگران هم از میز و صندلی و هم میزهای سنتی استفاده شده است. با توجه به نظرات گردشگران در خصوص این رستوران می‌توان گفت که مواد غذایی سرو شده در این رستوران کیفیت و کمیت بسیار قابل قبولی قرار دارند و تازگی مواد غذایی را می‌توان احساس کرد. فضای داخلی رستوران بسیار گرم و صمیمانه و برخورد کارکنان نیز بسیار خوب و صمیمانه است.

آدرس: نور، کمربندی، روبه روی پارک جنگلی.

رستوران مازرون

رستوران مازرون

بدون شک رستوران مازرون به عنوان یکی از بهترین رستوران های نور می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای صرف چند وعده غذایی باشد. این رستوران در یک فضای بسیار زیبا قرار گرفته است. معماری رستوران به شیوه‌ای صورت گرفته است که محیط و فضای آن را بسیار دل‌باز ساخته است. علاوه بر این که می‌توانید در داخل رستوران غذای خود را میل کنید، همچنین در صورت تمایل می‌توانید از میز‌هایی که در فضای زیبای بیرون از رستوران چیده شده‌اند استفاده کنید. طراحی و چیدمان فضای بیرونی و داخلی رستوران بسیار خوب است و می‌تواند که هر گردشگری را راضی نگه دارد. رستوران مازرون به عنوان یک رستوران ایرانی تنوع غذایی بسیار خوبی دارد و می‌توانید در این رستوران طعم خوب غذاهای ایرانی و محلی را مزه کنید.

آدرس: نور، ابتدای کمربندی.

شماره تماس: ۰۱۱- ۴۴۵۵۱۲۲۹

رستوران کی اف سی دان

کی اف سی دان

از دیگر رستوران‌های نور که می‌توانید تجربه‌ای متفاوت داشته باشید می‌توان به رستوران کی اف سی دان نور اشاره کرد. در این رستوران با کیفیت که از فضای بزرگ نیز برخوردار است می‌توانید انواع و اقسام سوخاری‌ها را سفارش دهید و تجربه شکم گردی در نور خود را کامل‌تر کنید. غذای رستوران بسیار بزرگ و فاصله میز‌ها از هم بسیار خوب است. رفتار خوب کارکنان رستوران نیز را باید یکی از نقاط قوت آن در نظر گرفت.

آدرس: نور، خیابان امام، روبه روی خیابان شقایق.

رستوران احمد کبابی

رستوران احمد کبابی

این رستوران که یکی از قدیمی‌ترین کبابی‌های شهرستان نور است با کیفیت و مزه خوب انواع کبابی که سرو می‌کند محبوب بسیاری از اهالی شهرستان نور است. این غذاخوری در عین اینکه بسیار کوچک است اما یکی از بهترین کباب‌های شهرستان نور را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. به گفته بسیاری از گردشگران و محلی‌های این منطقه، کته کبابی‌های غذاخوری احمد کبابی نیز بسیار خوشمزه و از معروفیت خاصی میان مردم برخوردار هستند. بعد از صرف هر وعده غذایی چرب و چیلی می‌توانید از سرویس چای این غذا خوری نیز استفاده کنید. قیمت مناسب غذاهای این رستوران را باید از نقاط قوت آن در نظر گرفت.

آدرس: نور، فردوسی، خیابان پاسداران.

رستوران لاله

لاله یکی از رستوران‌های سنتی و قدیمی نور است که غذاهای گیلانی سرو می‌کند و تجربه ی خوبی را برای شما رقم می زند. قول می‌دهیم طعم غذای لذیذ شمال در این رستوران تا مدت‌ها در خاطرتان خواهد ماند. پس اگر در شهر نور بودید، اما هوس غذای گیلانی کردید حتما به رستوران لاله سر بزنید.

آدرس: نور، جاده بابل- قائمشهر، نرسیده به دانشگاه مازیار.

رستوران تمیشان

رستوران تمیشان معروف به رستوران تمیشون، از شناخته شده ترین رستوران های نور است که به جرات می توان گفت یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های نور هم به حساب می آید. رستوران تمیشان نور بخاطر محیطی زیبا و دوست داشتنی که دارد، از نظر اکثر افراد به عنوان رستورانی سنتی شناخته می شود. شاید از بیرون که به رستوران نگاه می کنید، با رستورانی عادی روبرو شدید و تصور کنید تنها دلیل محببویت رستوران، غذاهای خوبش است اما هنگامی که وارد رستوران می شوید، با دکوراسیونی رنگارنگ، محیطی زیبا و دلنشین مواجه می شوید.

مهم ترین دلیل برترین رستوران تمیشان، کیفیت بالای غذاهایش است. تمامی مشتریانی که به رستوران تمیشان مراجعه کرده اند از کیفیت و طعم غذاها کاملاً راضی بودند و از نظر آن ها، خدمات سرویس دهی در رستوران هم به نحو مطلوبی ارائه می شود اما بخاطر کیفیت بالا و استفاده ار مواد اولیه درجه یک برای تهه غذاها توسط سرآشپزان حرفه ای، رستوران تمیشان میان گران قیمت ترین رستوران های نور قرار دارد لذا در این خصوص، مشتریان به دو دسته تقسییم می شوند: دسته از اول بخاطر قیمت های بالا غذاها از رستوران ناراضی هستند و میگویند رستوران تمیشان بخاطر اینکه جزء شلوغ ترین و بهترین رستوران های نور قرار گرفته، قیمت های خود را افزایش داده و دسته دوم هم بر این باورند هزینه پرداخت شده بخاطر کیفیت بالای غذاها و طعم بی نظیری که دارند در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب و محیطی شیک و دوست داشتنی، ارزشش را دارد.

همانند سایر رستوران های نور، در رستوران تمیشان هم انواع غذاهای ایرانی برای مشتریان سرو می شود که شامل غذاهای گوشتی از جمله کباب و جوجه، غذاهای خورشتی، محلی و دریایی هستند. بطور کلی، پیشنهاد می کنیم اگر در میان بهترین رستوران های نور، رستوران تمیشون را انتخاب کرده اید در روزهای خلوت مراجعه کنید چراکه از نظر عده ای، سرویس دهی در روزهای شلوغ و زمانی که ازدحام مشتری در رستوران بالا است، بطور مطلوبی ارائه نشده و مشتریانی هم بودند که زمان زیادی را منتظر ماندند تا غذایشان سرو شود. لازم به ذکر است در روزهای آخر هفته هم موسیقی زنده در رستوران برگزار می شود و برای برخورداری از آن، می بایست هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کنید.

آدرس: نور، شرق پارک جمگلی.

شماره تماس: ۰۱۱- ۴۴۵۷۲۱۴۱

رستوران دریا

دریا رستورانی با فضای باز و بسیار دلچسب است که انواع غذاهای دریایی و ایرانی را با کیفیت بالا سرو می کند. پیشنهاد می کنیم غذا خوردن در این فضای زیبا را حتما تجربه کنید. بعد از نوش جان کردن غذا در رستوران دریا به بستنی منصور سری بزنید و از بستنی های خوشمزه آن که در مازندران بسیار هم معروف است نوش جان کنید.

آدرس: نور، بعد از پلیس راه، جنب بستنی منصور.

شماره تماس: ۰۱۱-۶۲۷۳۸۲۱

رستوران شاندیز

رستوران های شاندیز که تقریبا در همه جای ایران شعبه دارند شیشلیک های معروفی را سرو می کنند. شعبه شاندیز نور با فضایی بزرگ شامل سالن و فضای بازروبری پارک جنگلی نور قرار دارد و پذیرای شما است.

آدرس: نور، رو به روی در خروجی پارک جنگلی نور.

شماره تماس: ۰۱۱-۶۲۷۳۸۲۱

رستوران حاتم

یکی از رستوران های خوب در نور که برای گردشگران خارجی هم مناسب است. اینجا یک رستوران خوب و مدرن با غذاهای عالی است که شاید کمی سرویس رستوران گران باشد، اما طعم غذاهای آن را فراموش نخواهید کرد. در این رستوران غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود که برای ۱۷۰ نفر ظرفیت دارد. علاوه بر این ها چای و قهوه را هم می توانید به عنوان دسر نوش جان کنید.

آدرس: نور، بلوار امام رضا، نزدیک پلیس راه.

رستوران یملی

اگر در میان رستوران های نور به دنبال رستورانی هستید که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما باشد، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به رستوران یملی بیندازید. رستوران یملی از جمله شلوغ ترین و بهترین رستوران های نور است.

رستوران یملی برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام منوهای جداگانه دارد. اگر صبح‌ها برای صرف وعده صبحانه به رستوران مراجعه کنید، می‌توانید انواع پکیج‌های صبحانه، نوشیدنی‌های گرم، نان تازه و… را سفارش دهید که از قیمت‌های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. برای دو وعده ناهار و شام هم انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می شود و از آنجایی که رستوران یملی را با نام غذای خانگی یملی هم می‌شناسند، در منوی رستوران انواع غذاهای خانگی هم به چشم می‌خورد. طبق گفته رستوران، تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و به صورت روزانه تهیه می شود تا در کنار استفاده از سرآشپزان مجرب، نتیجه نهایی به غذایی زیبا، لذیذ، باکیفیت و به همراه طعمی خاطره انگیز ختم شود.

در کناتر غذاهای خوب، محیط رستوران هم دلنشین و زیبا است و از دکوراسیون زیبا، میز و صندلی هایی با هارمونی رنگ مناسب و فضایی دلنشین استفاده شده تا لحظات خاطره انگیزی برای مشتریان رقم بخورد.

بهترین فست فودهای نور

فست فود نارنجستان

فست فود نارنجستان

این فست فود که در هتل نارنجستان قرار دارد شامل فضای بزرگی است و انواع پیتزا و ساندویچ گرم وسرد را سرو می کند همچنین منوی کافی شاپ دارد که شما می توانید انواع دسر و قهوه را درآنجا سفارش دهید. پس اگر از غذاهای محلی خسته شده اید و هوس کردین بعد از غذا یک قهوه خوش طعم نوش جان کنید حتما به هتل نارنجستان سر بزنید.

آدرس: نور، کیلومتر ۷ جاده محمودآباد- نور.

شماره تماس: ۰۱۲-۲۶۲۷۲۰۷۲

کافه فست فود بایسیکل

کافه فست فود بایسیکل

وقتش رسیده از غذاهای محلی، ایرانی و دریایی دل بکنیم و در میان رستوران های نور، سری هم به فست فودها و غذاهای فرنگی بزنیم. در شهر نور، فست فودهای بسیاری وجود دارد که بهترین آن ها در حال رقابت با یکدیگر برای جذب مشتری با ارائه خدمات و غذاهای باکیفیت هستند و در میان آن ها، فست فود بایسیکل توانسته بخاطر پیتزاها و غذاهای فست فودی لذیذ و باکیفیتش، به خوبی محبوب شود.

کافه فست فود بایسیکل نزدیک رستوران مرشد، یکی از بهترین رستوران‌های نور قرار دارد و برای مراجعه به رستوران باید در جاده ساحلی به شمال پارک جنگلی نور مراجعه کنید. کافه فست فود بایسیکل از همان بیرون که به رستوران نگاه می‌کنیم، با فست فودی بسیار زیبا و دوست داشتنی روبه رو می‌شویم که در همیشه هم شلوغ است. کافه فست فود بایسیکل دوست دار ورزش و طبیعت است و اکثر مشتریان ثابت و وفادار رستوران، دوچرخه سواران هستند.

هنگامی که وارد رستوران می‌شوید، می‌توانید انتخاب کنید در محیط داخل بنشینید یا محیط روباز، اما محیط روباز درواقع میز و صندلی‌هایی هستند که در بیرون رستوران و در کنار درب ورودی قرار دارند و همچنین درصورتی که می‌خواهید در ایام شلوغ به رستوران مراجعه کنید، می‌توانید از قبل، میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا منتظر خالی شدن میز در رستوران نباشید. محیط رستوران دکوراسیون خاص و بی نظیری دارد که شامل تزئینات زیبا و تابلوهای مختلف بر روی دیوار، چراغ‌های تزئینی که در بالایشان چرخ چوبی قرار دارد و نورپردازی‌های دلنشین که رستوران را به محیطی زیبا و دنج برای سرو انواع پیتزاها و غذاهای فست فودی تبدیل کرده است.

در منوی رستوران انواع پیتزاها، همبرگرها، ساندویچ‌های خوشمزه روبرو هستیم که در میان فست فودهای نور، از نظر کیفیت، قیمت و حجم جزو بهترین ها هستند. از نظر مشتریان، پیتزاها و همبرگرهای رستوران حرفی برای گفتن نمی‌گذارند و سفارش آن‌ها در کنار سالادها و پیش غذاهای لذیذ موجود در منو بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید در شهر نور اقامت داشته باشید، فست فود بایسیکل به صورت بیرون بر هم سفارش قبول می‌کند.

آدرس: نور، خیابان امام رضا.

در نور کجا بمانیم؟

بعد از این که روز خود را با دیدنی‌های نور و گشت و گذار در رستوران های نور سپری کردید، وقت آن است که شب را در جایی همان حوالی بگذرانید. یکی از شهرهای خوب برای اجاره ویلا، شهر نور است. ویلاها و هتل های زیادی در این منطقه وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. رزرو هتل در نور و یا اجاره ویلا و سوئیت در نور در نور یکی از گزینه های مناسب است چون ویلاهایی که در این شهر هستند، معمولا ساحلی یا جنگلی هستند اما اگر دوست ندارید هزینه زیادی متحمل شوید، می توانید از اقامتگاه های بوم گردی و سنتی هم استفاده کنید. برای انتخاب اقامتگاه کافی است سری به صفحه اجاره اقامتگاه در نور بزنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۳.۴/۵ - (۹ امتیاز)
2 نظر برای "بهترین رستوران های نور" ارسال شده.
  1. الیسا خلیلی گفت:

    چطور میشه هتل یا اقمتگاه برا نور رزرو کرد؟
    هرچی گشتم نیست که
    راهنمائی میکنین لطفا

    1. رعنا گفت:

      سلام عزیزم
      اینجایی که شما هستید مجله گردشگری لیدوماتریپ هست
      شما باید به سامانه رزرواسیون لیدوماتریپ مراجعه کنید.
      من این کارو براتون راحت میکنم
      اجاره ویلا در نور

      رزرو هتل در نور

      اجاره اقامتگاه بوم گردی در نور
      هرکدوم از گزینه ها رو میخواین روش کلیک کنین میرید به صفحه ای که همه اواع اون اقامتگاه رو میتونین ببینین و رزرو کنین
      اگر هم برای رزرو مشکلی داشتین یا سوالی داشتین میتونین با همکاران پشتیبانی رزرواسیون تماس بگیرید ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *