بهترین هتل های اهواز

هتل های اهواز

شهر اهواز، به ‌عنوان پنجمین شهر بزرگ ایران در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد. رودخانه‌ کارون که پر آب ‌ترین رودخانه‌ی ایران است، اهواز را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. استان خوزستان به مرکزیت اهواز یکی از قطب‌های سرمایه ملی ایران است و بزرگترین ذخایر نفت و فولاد ایران در اهواز قرار دارد. در طول زمستان و پاییز که رود کارون به پر آب ‌ترین حد خود می‌رسد، آب و هوای ملایم در شب‌های زیبای اهواز بر زیبایی‌های شهر می‌افزاید. قایقرانی در رود کارون، منظره‌ی بی‌همتای پل سفید و اقامت در بهترین هتل های اهواز برایتان خاطراتی به‌یاد ماندنی از سفر به این شهر به همراه خواهد داشت. ما در این مطلب از نشریه لیدوما لیستی از بهترین هتل های اهواز را برای شما فراهم کرده‌ایم تا کار شما برای انتخاب اقامتگاه راحت تر شود. پس تا پایان با ما همراه باشید.

لیست هتل های اهواز

هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز هتل پارس اهواز هتل پارس اهواز هتل پارس اهواز

هتل پنج ستاره پارس اهواز در سال ۱۳۴۷ در کنار رودخانه زیبای کارون و پل سفید اهواز، یکی از معروفترین پل های شهر اهواز افتتاح شد. این هتل از مجموعه هتل های پارس می باشد که آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۳ صورت پذیرفته است. هتل پارس با ۵ طبقه دارای ۱۳۴ باب فضای اقامتی متنوع با تمامی امکانات و تسهیلات رفاهی و اقامتی پیشرفته و به روز دنیا می باشد. معماری خاص، مجاورت با رودخانه کارون، واقع شدن در مرکز شهر و نزدیک بودن به مراکز تجاری، دسترسی به چغازنبیل، کاخ آپادانا در شوش، سازه های آبی شوشتر از ویژگی های اصلی این هتل محسوب می شوند.

امکانات هتل شامل: رستوران مرکزی کاروان، رستوران فصلی در محوطه استخر، روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران چشم انداز، سالن اجتماعات چندمنظوره، سالن کنفرانس، کافی شاپ، کافی نت، استخر روباز، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، آرایشگاه مردانه، گالری هنری، خدمات ویژه معلولین،بیزینس سنتر می شود. در حال حاضر هتل پارس از بهترین و پرطرفدارترین هتل های اهواز به شمار می رود.

هتل پارس اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید عابدی

فاصله هتل پارس تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل پارس تا چغازنبیل: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پارس تا کاخ آپادانا: یک ساعت و نیم با ماشین
  • فاصله هتل پارس تا ازه های آبی شوشتر: یک ساعت و نیم با ماشین

همچنین بخوانید: اجاره ویلا و سوئیت در اهواز 

هتل پرشیا اهواز

هتل پرشیا اهواز هتل پرشیا اهواز هتل پرشیا اهواز هتل پرشیا اهواز

هتل پرشیا اهواز در سال ۱۳۸۶ در قلب شهر اهواز آغاز به کار کرد. این هتل به دلیل واقع بودن در مرکز شهر اهواز از موقعیت مکانی منحصر به فردی برخوردار است و به همین دلیل در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد. هتل ۳ ستاره پرشیا اهواز در مجاورت رود کارون و پل سفید قرار دارد و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری اهواز را به راحتی امکان پذیر ساخته است. علاوه بر موقعیت مکانی عالی، دلیل دیگر محبوبیت هتل پرشیا قرار داشتن در رده هتل های ارزان اهواز است.

امکانات هتل سه ستاره پرشیا اهواز شامل صبحانه، بوفه، رستوران، فضای سبز، یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، تلفن در اتاق و … است.

هتل پرشیا اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، چهارراه امام، خیابان شریعتی، خیابان صدرالسادات، جنب پاساژ بهبهانی

فاصله هتل پرشیا تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل پرشیا تا پل سفید: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پرشیا تا بازار بزرگ: ۳ دقیقه با ماشین

هتل نیشکر اهواز

هتل نیشکر اهواز هتل نیشکر اهواز هتل نیشکر اهواز هتل نیشکر اهواز

هتل چهارستاره نیشکر اهواز یکی از بهترین هتل‌های این شهر زیبا و دیدنی است. این هتل، ۵۵ باب اتاق با امکانات اقامتی مناسب و محیطی آرام و تمیز دارد. این هتل در منطقه مرکزی شهر اهواز و نزدیک به دانشگاه آزاد قرار گرفته است. هتل نیشکر دارای رستورانی با ظرفیت ۱۳۰ نفرآماده طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. این هتل امکانات رفاهی اعم از استخر سرپوشیده مجهز به آب گرم در هر فصلی از سال و ترانسفر فرودگاه را جهت رفاه و آسایش مسافران و مهمانان گرامی ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های خوب هتل نیشکر می‌توان به وجود سالن همایش و کنفرانس همراه با سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته به منظور برگزاری همایش‌ها و نشست‌‌ها اشاره کرد.

هتل نیشکر اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، جاده گلستان، سه راهی گلستان، جنب اداره توسعه نی شکر

هتل زاگرس اهواز

هتل زاگرس اهواز هتل زاگرس اهواز هتل زاگرس اهواز هتل زاگرس اهواز

هتل سه ستاره زاگرس اهواز کار خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون پذیرای مسافران و میهمانان است. این هتل ۵ ستاره با ۲۸ اتاق از جمله بهترین هتل های اهواز به شمار می‌رود. همچنین هتل زاگرس از جمله هتل های ارزان اهواز محسوب می‌شود که گزینه مناسبی برای سفرهای اقتصادی است.

از امکانات هتل زاگرس می‌توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، رستوران، کافی شاپ، شبکه پخش فیلم، گشت نیم روزی با هزینه، صندوق امانات، مرکز خرید، آسانسور، پرینتر، فتوکپی، فکس، خدمات تهیه بلیط؛ خدمات اتاق؛ پذیرش ۲۴ ساعته و … اشاره کرد.

هتل زاگرس اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان چمران، بین اسفند و پهلوان شرقی

فاصله هتل زاگرس تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل زاگرس تا پارک کوهساران: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل زاگرس تا فرودگاه اهواز: ۱۶ دقیقه با ماشین

هتل تختی اهواز

هتل تختی اهواز هتل تختی اهواز هتل تختی اهواز هتل تختی اهواز

هتل تختی اهواز واقع در خیابان شهید صفاری در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است. ساختمان این هتل نوساز در ۲ طبقه بنا و دارای ۱۷ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل در نزدیکی رود کارون قرار گرفته و دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر از جمله پل سفید، باغ معین و بازار امام دارد. هتل تختی با محیطی دلنشین، اقامتی خاطره انگیز را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

هتل تختی اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، امانیه، ورزشگاه تختی، خیابان شهید صفاری، روبه روی اداره دامپزشکی

فاصله هتل تختی تا مراکز مهم اردبیل

  • فاصله هتل تختی تا پل سفید: ۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل تختی تا باغ معین: ۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل تختی تا بازار امام: ۶ دقیقه با ماشین

همچنین بخوانید: اجاره سوئیت در بندرعباس

هتل نادری اهواز

هتل نادری اهواز هتل نادری اهواز هتل نادری اهواز هتل نادری اهواز

هتل نادری یکی از قدیمی ترین هتل های اهواز است که در سال ۱۳۴۲ تاسیس شد. این هتل پنج طبقه یکی دیگر از بهترین هتل‌های اهواز است که در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت و با ۱۱۵ واحد اقامتی آماده‌ پذیرایی از مسافران و مهمانان اهواز است. با داشتن اتاق‌های بسیار تمیز و شیک به همراه کادر حرفه‌ای خود، هتل نادری توانسته رضایت حداکثری مهمانان را جلب نماید. از جمله‌ امکانات هتل نادری اهواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، روم سرویس شبانه روزی، اینترنت در تمامی بخش های هتل، صندوق امانات در اتاق

هتل نادری اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، نرسیده به چهار راه آبادان ، خیابان امام شرقی

فاصله هتل نادری تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل نادری تا پارک کوهساران: ۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل نادری تا بازار بزرگ اهواز: ۴ دقیقه با ماشین

هتل اکسین اهواز

هتل اکسین اهواز هتل اکسین اهواز هتل اکسین اهواز هتل اکسین اهواز

هتل اکسین اهواز یکی از هتل های باسابقه در صنعت گردشگری، در این کلان شهر می باشد. این هتل شامل ۲ طبقه و ۵۲ باب اتاق می باشد. هتل سه ستاره اکسین اهواز با قرار گرفتن در نزدیکی بزرگراه پاسداران و همچنین شرکت های ملی حفاری، شرکت نفت، شرکت فولاد خوزستان، فرودگاه بین المللی اهواز و به دور از ترافیک، موجب دسترسی آسان مسافران به دیگر نقاط شهر می شود. هتل اکسین در سال ۱۳۶۶ افتتاح شد و پس از بازسازی کامل در سال ۱۳۹۰ توانست گردشگران زیادی را به خود جذب کند

هتل اکسین اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، ۵ متر بالاتر از میدان فرودگاه، جنب شرکت ملی حفاری

فاصله هتل اکسین تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل اکسین تا فرودگاه بین المللی اهواز: ۷ دقیقه با ماشین

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز هتل سومیا اهواز هتل سومیا اهواز هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز از جمله هتل های ۳ ستاره اهواز است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرد. در واقع هتل ۳ ستاره سومیا اهواز یکی از آن دسته هتل های اهواز محسوب می‌شود که تازه تاسیس شده و ۶ طبقه و ۲۴ اتاق با ۶۰ تخت دارد. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی عالی است و فاصله کمی با پل طبیعت اهواز و رود کارون دارد؛ اما بهتر است بدانید که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است.

امکانات هتل سه ستاره سومیا اهواز شامل پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر با هزینه، خدمات خانه داری، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، مینی بار، کافی شاپ، رستوران با ۲۰۰ نفر ظرفیت، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، و پارکینگ با هزینه است.

امکانات و خدمات اتاق های هتل سومیا نیز از قبیل زیر هستند:

صبحانه؛ آب رایگان؛ چای ساز در برخی از اتاق‌ها؛ تلفن؛ میز تحریر؛ اینترنت با حجم ترافیک نامحدود به صورت رایگان؛ حمام؛ سرویس بهداشتی؛ سیستم اطفاء حریق؛ کمد لباس؛ تلویزیون؛ لوازم بهداشتی؛ سیستم گرمایش و سرمایش و دمپایی.

هتل سومیا اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی

فاصله هتل سومیا تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل سومیا تا پل طبیعت اهواز: ۷ دقیه با ماشین
  • فاصله هتل سومیا تا پارک ساحلی کیانپارس: ۴ دقیقه با ماشین

هتل آرامش اهواز

هتل آرامش اهواز هتل آرامش اهواز هتل آرامش اهواز هتل آرامش اهواز

هتل آرامش اهواز در ۵ طبقه و دارای ۱۵ اتاق است که در سال ۱۳۹۶ شروع به ارائه خدمات اقامتی به مسافران کرد. این هتل که یکی از بهترین هتل های اهواز است، در رده هتل های ۲ ستاره اهواز قرار دارد. هتل آپارتمان آرامش اهواز از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی آسان به دیدنی های اهواز را فراهم کرده است.

هتل آپارتمان آرامش در منطقه کیان پارس و مقابل پارک کوثر قرار دارد و به جاذبه های گردشگری اهواز مثل پل سفید، پل سیاه، پارک جزیره و پل طبیعت اهواز دسترسی راحتی دارد؛ همچنین، فاصله هتل آرامش تا فرودگاه اهواز با ماشین حدود ۱۵ دقیقه است. این هتل دارای آسانسور، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم گرمایشی شوفاژ، لاندری و روم سرویس است. برخی از دیگر امکانات و خدمات هتل آرامش از قبیل زیر هستند:

یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق.

هتل آرامش اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان موحدی غربی، فرعی دوم سمت چپ، پلاک ۲

فاصله هتل آرامش تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل آرامش تا پارک کوهساران: ۱۱ دقیقه با ماشین

هتل ایران اهواز

هتل ایران اهواز هتل ایران اهواز هتل ایران اهواز هتل ایران اهواز

هتل دو ستاره ایران از پرسابقه ترین هتل های ایران می باشد که در سال ۱۳۵۴ در شهر زیبای اهواز با نام هتل شهریار شروع به کار نموده است و نام هتل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نوفل لوشاتو تغییر یافت و پس از دو سال به نام کنونی هتل ایران تغییر نام داده است. واقع شدن در مرکز شهر دسترسی به مراکز اداری و تجاری به کلیه نقاط شهر از هتل را آسان نموده است. هتل ایران با ارائه امکاناتی نظیر اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته با امکانات رفاهی مناسب، رستوران و کافی شاپ شیک با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم با مدیریت مجرب و بهره گیری از کارکنان باتجربه پذیرای میهمانان داخلی و خارجی می باشد.

هتل ایران اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، چهارراه امام خمینی

فاصله هتل ایران تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل ایران تا مجموعه گردشگری ریتاج: ۶ دقیقه با ماشین
  • فتصله هتل ایران تا پل سفید: ۷ دقیقه با ماشین

هتل کارون اهواز

هتل کارون اهواز هتل کارون اهواز هتل کارون اهواز هتل کارون اهواز

هتل کارون یکی از هتل های ۲ ستاره اهواز است که در سال ۱۳۹۱ به منظور ارتقا خدمات و امکانات هتل مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ۲ ستاره کارون اهواز در ۵ طبقه و دارای ۵۶ اتاق است. نزدیکی به فرودگاه اهواز، فاصله کم تا راه آهن اهواز، موقعیت مکانی مناسب و قرار داشتن در رده هتل های ارزان اهواز، این هتل را به اقامتگاهی خوب برای مسافران اقتصادی و مسافرانی که با هدف کاری به اهواز سفر می‌کنند تبدیل کرده است.

امکانات و خدمات هتل کارون اهواز عبارتند از:

رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، نمازخانه، تاکسی سرویس، اعلام حریق، خود پرداز، فروشگاه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق، آسانسور، لاندری، تلویزیون در لابی.

هتل کارون اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، خیابان سی متری، نبش خیابان کاوه

فاصله هتل کارون تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل کارون تا فرودگاه اهواز: ۱۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کارون تا ایستگاه راه ‌آهن: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کارون تا ترمینال مسافربری: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کارون تا آبشار اهواز: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کارون تا موزه هنرهای معاصر: ۱۳ دقیقه با ماشین

هتل باغ معین اهواز

هتل باغ معین اهواز هتل باغ معین اهواز هتل باغ معین اهواز هتل باغ معین اهواز

هتل سه ستاره باغ معین اهواز که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده، در یکی از مناطق خوش آب و هوای اهواز قرار دارد. ساختمان این هتل طبقاتی نیست و در محوطه ای وسیع در کنار فضای سبز با ۷۳ اتاق و سوئیت تمیز و زیبا از مهمانان پذیرایی می‌کند.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۳ ستاره باغ معین اهواز می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، روم سرویس، فروشگاه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه و … اشاره کرد.

موقعیت مکانی مناسب این هتل باعث شده مهمانان دسترسی راحتی به مکان های مهم و دیدنی اهواز مانند رودخانه کارون، پل سفید، بیمارستان امام خمینی، سینما ساحل، کاروانسرای معین التجار، آستانه علی ابن مهزیار و … داشته باشند.

هتل باغ معین اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین.

فاصله هتل باغ معین تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل باغ معین تا رود کارون: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل باغ معین تا پل سفید: ۵ دقیقه با ماشین

هتل آریو برزن اهواز

هتل آریوبرزن اهواز هتل آریوبرزن اهواز هتل آریوبرزن اهواز هتل آریوبرزن اهواز

هتل آریو برزن اهواز یکی از بهترین هتل های اهواز است که قدمت آن حدودا به ۲۰ سال قبل بازمی‌گردد. هتل ۴ ستاره آریو برزن اهواز در سال ۱۳۹۴ به منظور ارتقا خدمات مسافران بازسازی شد و با مدرن ‌ترین و باکیفیت ‌ترین امکانات مجهز گردیده است.

هتل آریوبرزن در قلب شهر اهواز قرار دارد و همین امر موجب دسترسی آسان مسافران به جاهای دیدنی اهواز شده است. اتاق‌های هتل آریوبرزن از قبیل اتاق ۱ تخته، اتاق تویین، اتاق دبل، سویت رویال و آپارتمان‌های ۲ خوابه و ۳ خوابه است.

هتل آریوبرزن دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، آژانس مسافرتی و تفریحی، کلوپ ورزشی شامل سالن بیلیارد، فوتبال دستی و دارت است. همچنین، هتل چهار ستاره آریوبرزن دارای مجموعه ورزشی با بخش های مختلف از قبیل استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است. علاوه بر این‌ها، مجموعه ماساژ هتل نیز دارای چندین نوع ماساژ از قبیل ماساژ تایلندی، ماساژ کاریزما، ماساژ سوئدی و… است.

هتل آریو برزن اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، چهارراه نادری (سلمان فارسی)، خیابان شهید سراج، بین سیروس و نادری

هتل عمارت مرمر اهواز

هتل عمارت مرمر اهواز هتل عمارت مرمر اهواز هتل عمارت مرمر اهواز هتل عمارت مرمر اهواز

هتل عمارت مرمر اهواز از جمله هتل های ۳ ستاره اهواز محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۹ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در یک طبقه و با ۱۰ اتاق محیطی متفاوت از اقامت در هتل را برای مسافران ایجاد کرده است.

امکانات هتل سه ستاره عمارت مرمر اهواز شامل پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر با هزینه، خدمات اتاق، اتاق جلسات کاری و مهمانی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، جعبه کمک‌های اولیه، اتاق چمدان، مینی بار، کافی شاپ، رستوران، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، و پارکینگ روباز است.

امکانات و خدمات اتاق های هتل عمارت مرمر نیز از قبیل زیر هستند:

صبحانه، چای ساز در برخی از اتاق‌ها، تلفن، میز تحریر، اینترنت با حجم ترافیک نامحدود به صورت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، تلویزیون، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و دمپایی.

هتل عمارت مرمر اهواز روی نقشه

آدرس: اهواز، کیانپارس شرقی

فاصله هتل عمارت مرمر تا مراکز مهم اهواز

  • فاصله هتل عمارت مرمر تا پل سفید: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل عمارت مرمر تا پارک کوهساران: ۱۰ دقیقه با ماشین

رزرو آنلاین هتل در اهواز

یکی از مهم ترین نکات در سفر، داشتن اقامتگاه و هتلی است که بتوان به آن اطمینان کرد و در آن اقامتی آسوده داشت. گشتن به دنبال هتلی مناسب از میان هتل‌های بی‌شمار در شهرهای توریستی مانند اهواز، کاری طاقت ‌فرسا و وقت‌گیر است. بنابراین رزرو آنلاین هتل کاری هوشمندانه و با صرفه است. پشتیبانان لیدوماتریپ به شما کمک می‌کنند تا بتوانید مناسب‌ترین هتل را با بهترین قیمت برای خود رزرو نمایید و از اطلاعات کامل در مورد هتل‌ها و اقامتگاه های اهواز مطلع شوید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *