پاساژ مریم کیش

بازار-مریم-کیش

وجود آثار جذاب تاریخی و گردشگری در جزیره کیش باعث شده تا این جزیره یکی از مقاصد اصلی گردشگران باشد. به همین دلیل، مراکز تفریحی و تجاری بسیار زیاد و متنوعی در جزیره کیش احداث شده‌ است. بازار مریم کیش یکی از زیباترین و مشهورترین مراکز خرید کیش است که در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ به معرفی این مرکز خرید خواهیم پرداخت.

تاریخچه و موقعیت بازار مریم کیش

تاریخچه-و-موقعیت-بازار-مریم-کیش

این مرکز یکی از بازارهای سنتی و قدیمی کیش محسوب می‌شود که در سال ۱۳۶۹ شمسی با مساحت تقریبی ۶ هزار مترمربع ساخته و احداث گردید. این بازار تاریخی یکی از معدود بازارهای روباز جزیره کیش است که طراحی و نوع ساخت آن متفاوت با تمام بازارها و مراکز خرید کیش می‌باشد. البته لازم به ذکر است، قدیمی بودن این بازار از ارزش‌ها و زیبایی‌های آن نمی‌کاهد.

این مرکز خرید یک طبقه بوده و دارای ۵۲ غرفه فروش محصولات و کالاهایی از جمله کیف و کفش، چمدان، پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی می‌باشد که جنس‌های مرغوب و باکیفیتی دارند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

وجود فضای سبز دلنشین، درخت‌کاری‌ها، فواره‌ها و نیمکت‌هایی با طراحی زیبا و خاص، همچنین وجود نورپردازی‌های زیبا و سازه‌های چوبی در قسمت مرکزی این بازار باعث شده تا زیبایی این مرکز خرید چندین برابر شده و در میان گردشگران محبوبیت خاصی داشته‌ باشد. وجود رستوران و کافی‌شاپ در قسمتی از این بازار قدیمی نیز باعث شده تا همواره مسافران این بازار را به عنوان یکی از بازارهای مناسب کیش بشناسند.

آدرس و ساعات کاری بازار مریم 

گردشگران و مسافران می‌توانند در بین ساعت‌های ۱۰ تا ۱ ظهر و همچنین ۴ بعدازظهر تا ۱۰ شب به این بازار رفته و به گشت‌وگذار در آن بپردازند.

آدرس بازار مریم کیش: جزیره کیش، میدان سنایی و بلوار دریا، بازار مریم کیش

شماره تماس: ۴۴۴۲۲۲۲۰ – (۰۷۶)

جاهای دیدنی و تفریحات اطراف بازار مریم کیش

جاهای-دیدنی-و-تفریحات-اطراف-بازار-مریم-کیش

فاصله کم این مرکز با هتل‌هایی مانند هتل میراژ، گامبرون، ایران، گراند و فلامینگو باعث شده تا این مرکز خرید یکی از مقاصد اکثر گردشگران باشد. همچنین جاهای دیدنی زیادی همچون پارک آهوان کیش، اسکله تفریحی و رستوران‌های زیادی نیز در مجاورت این بازار وجود دارد و همه این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این بازار یکی از بازارهای محبوب و مشهور کیش به حساب آید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

قرارگرفتن بازار مریم کیش در یکی از بلوارها و میدان‌های اصلی جزیره، سبب شده تا گردشگران بتوانند با اجاره روزانه ویلا در کیش و اقامت در کیش، به سادگی به این مرکز دسترسی داشته باشند.

بازار روباز مریم از دید گردشگران

بازار-روباز-مریم-از-دید-گردشگران

بسیاری از گردشگران این جزیره جنوبی که از بازار روباز مریم کیش بازدید کرده‌اند، آن را یک بازار منحصربه‌فرد و جذاب معرفی می‌کنند. معماری متفاوت و فضای سبز موجود در بازار مریم باعث شده تا این بازار از دید گردشگران یکی از زیباترین و متفاوت‌ترین مراکز خرید کیش باشد.

بنابه نظرات گردشگران و مسافران، کالاهای موجود در بازار مریم در کیش نسبت به سایر مراکز خرید کیش، قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری دارند. همچنین دسترسی به این بازار آسان بوده و به بسیاری از هتل‌های جزیره کیش نزدیک است. همین امر باعث می‌شود تا گردشگران این مرکز را برای خرید خود انتخاب کنند.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *